Vragen van Paynee
Vraag nummer 18: Leeuw of tijger? Leeuw!
Vraag nummer 19: Zeekoe of zeeolifant? Bestaat er een zeeolifant :o. Ik heb even op wikipedia gekeken en ja een zeeolifant bestaat echt, maar een zeekoe vind ik ook leuk, alleen die naam al. Dus ik kies voor beide :)
Vraag nummer 20: Apple of Samsung? Ik denk dat ik voor Samsung ga, omdat ik daar al vaker wat van heb gehad, al verschillende telefoons en onze televisie is ook van Samsung, dus ik kan er beter mee overweg.
Vraag nummer 21: Twitter of facebook? Twitter, want ik heb geen facebook.
Vraag nummer 22: Hou je van mij? Ja, natuurlijk!
HAPPY VALENTINESDAY! eigenlijk haat ik valentijn het is toch veel romantischer als een jongen je spontaan verrast?
Poll
Veel lees plezier!
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • agirlx

    doe het Puck!

    1 decennium geleden
  • LostInSpace

    okeeee, verveling heerst dus ik ga nog meer vraagjes maken (:

    Vraag nummer 23: Aap of Tijger?
    Vraag nummer 24: Ben je een meisje?
    Vraag nummer 25: Is Esther wel je echte naam?
    Vraag nummer 26: Wat zou je doen als de school in de fik staat?
    Vraag nummer 27: Wat is je lievelings bloem?
    Vraag nummer 28: Mes of Aansteker?(geen idee eigenlijk wrum ik dit vraag...)
    Vraag nummer 29: Rood of geel?(Ik heb een fobie voor de kleur geel...)
    Vraag nummer 30: Wat wil je worden als je klein bent?(dafuqq)
    Vraag nummer 31: Mtv of Slam?
    Vraag nummer 32: Mp5 of Ak47?(hier ff de linkjes van hoe ze er uit zien: Mp5 en Ak47)

    Haha eerster keer had ik 22 vraagjes gemaakt en nu 12 (: Haha dan krijg je 22-12

    okii doeii

    1 decennium geleden
  • LostInSpace

    Snel verderrrr!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen