Foto bij 29

Ulvida
De sfeer in de basis is nog steeds slecht, Burn en Gazel zitten alleen maar in de vergaderzaal en als ze er niet zitten, zijn ze wel in de trainingszaal. Je hebt samen met Hiroto besloten om Diamond Dust nog een kans te geven. Jullie deden het er heel lang over om het er over eens te zijn maar er kwam gelukkig een eind aan!

Na het overleg met Hiroto slenter je terug naar je kamer, jullie hebben de hele tijd zitten ruziën over de afgang van Diamond Dust, het liefst had je ze willen verbannen. Hoe sneller ze weg zijn, hoe sneller jij mag! Maar Hiroto zat door te zeuren om ze nog een kans te geven ben je het maar met hem eens geworden. Je laat je op het bed vallen na nog geen 5 minuten gaat de deur weer open en komt Rean binnen en ploft naast je neer. ‘het is niet eerlijk’ begint ze meteen. ‘wat?’ vraag je en ze krijgt zowat tranen in haar ogen. ‘Diamond Dust en Prominence gaan samen een team maken waar ik niet bij in kom’ ‘sinds wanneer, ze weten dat ze geen gecombineerd team mogen maken!’schreeuw je zowat, Gazel, die zijn kamer zowat 2 kamers naast je heeft, je nog hoort schreeuwen en meteen aan de deur staat. ‘en bedankt Rean’ zegt hij en komt er zuchtend bij staan. ‘jullie weten dat jullie geen gecombineerd team mag maken’ zeg je streng en kijkt hem boos aan. ‘dus? Je kan er niets meer aan doen, het is al beslist’ sist hij en kijkt je vuil aan. ‘dat zullen we nog wel zien’ zeg je en staat op je wil Rean mee trekken maar ze stribbelt tegen. ‘Rean! Jij wilt toch met je eigen team voetballen’ je probeert haar om te praten maar het blijkt geen zin te hebben. ‘het heeft toch geen zin meer’ zegt ze, ze heeft ze hoop op gegeven, van het actieve, hypere meisje is nu niets meer van over…

Je laat haar los ‘dan ga ik maar alleen’ zeg je en loopt naar de deur. Gazel rent achter je aan en houdt je tegen. ‘nee, jij gaat het ook niet zeggen!’ zegt hij en probeert je terug te trekken. Je kijkt hem vuil aan maar hij geeft er niets om. Je trekt je los ‘ga weg Gazel’ sis je en hij gaat weg. Je kijkt naar Rean, ze krijgt telkens rodere ogen, ze probeert niet te huilen maar het lukt haar niet. Je loopt naar de deur en smijt die dicht, het is Gazels idee, om een gemengd team te maken. Je loopt naar zijn kamer en je gooit met een zwaai zijn deur open. Hij zit op zijn bed en kijkt je niet begrijpend aan, zelf kijk je hem vuil aan, als blikken konden doden…

Reageer (2)

  • LostGirl97

    Hahaha ik zeg meestal als blikken konden doden was je nu zo dood als een gecremeerde dodo xD

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Omg!!!
    Snel verder please :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen