Ik was officieel vrij maar ik had geen zin om thuis te zitten dus liep ik toch in het ziekenhuis. Ik was net bij Dokter Cullen' kantoor toen ik hem naar buiten zag lopen met een vrouw.
De vrouw had lang golvend karamel kleurig haar, was middelmatig qua lengte en stond met haar rug naar me toe. Ik liep iets dichter naar hun toe en verschool me achter de muur en luisterde ze af.
'Ik weet niet wat er met Edward is maar sinds die Scarlett op school is gekomen doet hij afstandelijke zelfs tegen Bella.'Zei de Vrouw bezorgt.
'Ik ga wel met hem praten als ik thuis kom vanavond maak je maar geen zorgen, tegen mij verteld hij bijna alles.'Zei Dokter Cullen.
'Bijna ja.' Ik hoorde dat ze mijn richting op liepen en net voor me stil kwamen te staan.
De vrouw stond weer met haar rug naar me toe maar Dokter Cullen stond met zijn gezicht naar me toe.
'Hij gaat het wel vertellen, ooit, als we er gewoon niet naar vragen.' Ik drukte me iets dichter tegen de muur aan en hoopte dat ze door liepen maar ze bleven rustig staan.
'Dokter Platt.'Een verpleegster verscheen opeens voor me en Dokter Cullen en de vrouw keken me verbaast aan.
'Wat is er?'Vroeg ik.
'Er is iemand voor u die u wil spreken.'
'Ik loop mee.'Zuchtte liep ik de verpleegster achter na niet in de gaten hebben dat de vrouw me verstijfd en verbaast aan keek.

Ik liep me behandelkamer in en daar stond hij, ja de hij, die gast die me heeft gezoend plus veranderd.
'Wat moet jij hier?'Ik leunde boos tegen de muur aan.
'Ik wil met je praten.'
'Gast ik niet met jou.'
'Kom op je zusje wil ook al niet met me praten.'
'Geen wonder gast, jij hebt ons leven verknalt, we zijn je wel dankbaar omdat je Charles hebt vermoord, maar dan nog!'Schreeuwde ik boos.
'SSSHHHTTTT.'
'Wat nou shhttt ben je bang dat die gasten je horen die volgens mij je "ouders" zijn en ben je bang dat ze er achter komen wat je hebt gedaan?'
'Luister nou gewoon een keer naar me.'
'Nee, nee, nee en tot ziens.'Ik liep naar de deur, trok die open, sloeg hem met een klap dicht en liep toen boos weg.

Reageer (3)

  • Sonyara

    snel verder je schrijft echt goed:D:D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!!

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Ik zou al me tijd vrijmaken voor zo'n hotte vampier *zwijmel*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen