Vorige keer:
'Ah, Tom. Hou daar nu toch eens mee op', zeg ik, als ik zie dat hij weer naar mijn borsten zit te kijken. 'Bah, kijken mag toch', gromt hij. 'Ik kan er niet goed tegen wanneer er iemand naar me kijkt', zeg ik. Hij draait ze gezicht van me weg. 'Oké, dan niet, hé', zeg ik, terwijl ik me naar Bill draai. 'Vertel eens Bill. Hoe zie jij jezelf?' vraag ik hem. Hij kijkt me raar aan. Waarschijnlijk had hij deze vraag niet verwacht.

Twins <33
'Wel, uhm. Ik weet het eigenlijk niet', zegt hij. 'Ow, wel. Misschien moet je het maar eens aan Evy vragen. Ik weet zo al wat ze gaat zeggen', grinnik ik. 'Wat dan?' vraagt Bill nieuwsgierig. 'Wel, eerst gaat ze blozen en dan gaat ze beginnen vertellen. Volgens mij kan ze wel een heel woordenboek schrijven', zeg ik lachend. 'Maar wat zegt ze dan?' vraagt Bill. 'Bill is zooo geil, sexy, overheet, mooi, dun ... enzovoort. En ze gaat ook nog zeggen dat je goed kunt zingen', zeg ik. 'Leuk om te horen', zegt Bill lachend. Iedereen praat nog wat en dan komen we op een onderwerp, hun carrière. We vragen allerlei dingen. 'Wanneer gaan jullie terug op tour?' vraag ik. 'Uhm, over enkele dagen alweer', zegt Georg. 'Zo snel al?' vraagt Evy verbaasd. 'Ja, daarom dat we eigenlijk naar hier kwamen om afscheid te nemen van Gustav zijn oom', zegt Tom. 'Ow', hoor ik Evy teleurgesteld zeggen. 'Dit is hard voor haar', fluister ik in Bill haar oor. 'Waarom dan?' fluistert hij terug. 'Wel, ze was al enorm blij dat ze jullie in het echt heeft kunnen zien en spreken en nu jullie weer weg gaan, voelt het voor haar net alsof het daarbij blijft en we jullie nooit opnieuw gaan zien. Ze heeft ook nog nooit naar een concert kunnen gaan en dit maakte het daarom nog veel leuker', fluister ik. 'Waarover fluisteren jullie?' vraagt Tom die nog steeds aan mijn andere kant zit. 'Over Evy', fluister ik. 'Mag ik meefluisteren?' vraagt Tom geniepig. Ik en Bill lachen. 'Als je dat echt wil', zeg ik lachend. We fluisteren nog wat verder en dan zegt Tom ineens iets. 'We kunnen jullie toch onze nummers geven? Dat is dan toch al iets', zegt hij lachend. 'Zouden jullie dat echt willen doen?' vraag ik. 'Ja, maar dan moeten jullie wel beloven dat jullie het tegen niemand zeggen, want daar krijg je toch alleen maar problemen mee', zegt Bill. 'Ow ja, waarschijnlijk wel. Bedankt', zeg ik. Ik geef ze allebij een knuffel en zie wanneer Tom me loslaat dat hij weer naar mijn borsten zit te kijken. 'Tom', zeg ik verveeld. 'Oeps, sorry. De aantrekkingskracht was gewoon te groot', zegt hij. 'Jaja, vast wel', zeg ik. Niet veel later moeten de jongens door en dan beslissen ik en Evy ook maar naar huis te gaan. We nemen afscheid en Bill geeft me de nummers van hun vier zonder dat Evy het ziet. 'Call me!' fluistert Tom in mijn oor. 'Ja, vast wel', zeg ik lachend. Ik geef iedereen een knuffel en ga dan met Evy naar huis. 'Blijf je niet slapen?' vraag ik. 'Ik zal eens bellen', zegt ze. Ze belt en haar moeder geeft toestemming. 'Ik kan wel kleren van jou lenen zeker?' zegt ze. 'Tuurlijk!' zeg ik. We gaan op ons gemakje naar huis en worden vriendelijk begroet door oma. 'Wil je de volgende keer bellen als je iemand meeneemt? Nu heb ik niets in huis', zegt ze. 'Oma, dat geeft niet. Wij hebben lekker veel chips gegeten bij meneer Schäfer', zeg ik. We rennen snel naar boven voor oma begint over onze gezondheid en dat we gezond moeten eten. Ik kan niet wachten om Evy haar gezicht te zien wanneer ik haar de nummers geef.

Reacties?

Reageer (2)

  • 30STMEchelon

    hey,

    hij is super de mensen die hem nie maken zijn zo dom hé ik vind hem geweldig dus SNEL VERDER!!!!
    hij is verslavend!!!
    I LOVE IT!!

    XxXxX (flower)xD(K)

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    snel verder. lief dat je me hebt gewaarschuwd. ik doe zoveel quizjes, ik kijk soms wel eens over eentje. en snel verder, he. stom dat hij niet meer wordt gemaakt. (H)maar ik maak hem, en hij is super, geweldig, en zoveel meer(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen