Vorige keer:
We gaan op ons gemakje naar huis en worden vriendelijk begroet door oma. 'Wil je de volgende keer bellen als je iemand meeneemt? Nu heb ik niets in huis', zegt ze. 'Oma, dat geeft niet. Wij hebben lekker veel chips gegeten bij meneer Schäfer', zeg ik. We rennen snel naar boven voor oma begint over onze gezondheid en dat we gezond moeten eten. Ik kan niet wachten om Evy haar gezicht te zien wanneer ik haar de nummers geef.

Tokio Hotel <3
Wanneer we in de kamer zijn, ploffen we op bed. 'Wat gaan we doen?' vraagt Evy me. 'Misschien... uhm, make-up!' schreeuw ik dan. Ik ren snel weg naar de badkamer, neem al mijn make-up en ren terug. Ik ga mijn kamer binnen en smijt alles op bed. 'Wow, jij hebt veel spullen, zeg', zegt ze verbaasd. 'Kom jij eerst en dan doe jij mij', zeg ik. Ik neem zomaar wat en begin dan haar make-up te doen. Nadat ik haar make-up en haar gedaan heb en zij hetzelfde bij mij. 'Ik heb iets voor je', zeg ik lachend. 'Wat? Wat? Wat?' begint Evy meteen druk te doen. 'Guess', plaag ik haar. 'Uhm uhm uhm. Pff, ik weet het niet', zegt ze dan. Ik haal het verfrommelde papiertje uit mijn zak. 'Oeh! Wat is dat?' vraagt ze nieuwsgierig. Ik lach en doe het open. 'Een telefoonnummer? Van wie?' vraagt ze dan. 'Guess', zeg ik met een grijns. 'Dat meen je niet?' haar mond valt open. 'Is dat echt het nummer van-' Ik knik heftig. 'WIIEEEE!' schreeuwt ze. Ze springt recht en danst gelijk een zot rond. 'Hela! Een beetje stiller alstublieft!' hoor ik oma van beneden roepen. 'OMG OMG OMG!' zegt Evy. 'Komaan, bel hen!' zeg ik. 'Nu?' vraagt ze verbaasd. 'Nee, overmorgen', zeg ik sarcastisch. Ze tikt het nummer in op haar gsm. 'Tuut... tuut...'

Reacties?

Reageer (3)

  • xCandyAttack

    Hee!
    ik wist niet dat r weer n nieuwe was daarom maakte ick ze niet;)

    SUper:D egt snel verdr:D


    xxx

    1 decennium geleden
  • 30STMEchelon

    Snel VERDER!!!!

    XxXxX(K)

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super,
    snel verder

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen