Foto bij If you believe - 47

Niall POV

Tijdens het TV kijken, was Phaedra in slaap gedompeld. Zoals altijd weer zo schattig als het maar kan zijn. Niet veel later dan haar, ben ik ook in slaap gevallen. Er was niet veel meer op de televisie. En als je zo alleen wakker bent wanneer je naar niets kan kijken, dat is ook niet echt leuk. 's Ochtends is de gezellige sfeer weer terug. Wanneer zij wakker is, schudt ze me eens door elkaar. Met een paar spastische bewegingen word ik wakker. Vandaag gaan we gaan bowlingen. We hebben het beide al een tijdje niet meer gedaan. En het helpt om onze gedachten te verzetten. Met veel enthousiasme gaan we ons samen klaarmaken. We besloten, om tijd en water te sparen, samen te douchen. Het is altijd zalig om dat met twee te doen. Terwijl zij wat in mijn haar zit te woelen, zeep ik haar in. Het is een beestige boel. Wanneer we beide klaar zijn, gaan we er iets rustiger uit. Plots begint ze een beetje slapjes op mij te leunen. Vlug neem ik haar in mijn armen en leg haar op het bed. Ik doe wat ramen open. Al snel gaat het wat beter. "Zeker dat je nog wilt gaan?" Met een lieve glimlach knikt ze. "Ik eet wel iets en het zal wel helemaal weggaan." Ik laat een zwakke glimlach zien. Ik wil niet dat haar iets overkomt. Nadat ze iets heeft gegeten, zet ze haar op het bed. Eigenlijk dwing ik haar. Snel haal ik de haardroger en zet ik me achter haar. Als een echte strijder val ik haar met de haardroger aan. In een korte tijd is haar haar al droog. Daarna gaan we naar de badkamer om ons helemaal klaar te maken. Wanneer we klaar zijn, gaan we direct naar de bowling. Gelukkig herkent niemand me en is het vrij rustig. Met veel plezier gaan we naar de baan. Daar stellen we alles in. Eerst gooit Phaedra. Na een tijdje staat zij voorop. Waar ik niet echt tegen kan. De volgende worp van haar verpest ik door een klopje te geven op de bal. De bal vliegt uit haar handen de goot in. Ze draait zich kwaad op. "Dus zo ga je het spelen? Goed." Ze zet haar koppig neer. Waardoor ik moet lachen. Al snel kijkt ze me met een grote glimlach aan. Zoals ik haar altijd al gekend heb. Uiteindelijk na drie spelletjes is zij dan toch gewonnen. Al mijn acties om haar te doen verliezen, zijn mislukt. Spijtig genoeg. Maar al die acties hebben wel een glimlach gegeven aan haar. Wat zo mooi is. Na het bowlingen besluiten we om nog iets te gaan drinken. Daar praten we nog wat over morgen. Wanneer het zover zal zijn. Met elke minuut komt het dichter en dichter. Met elke minuut word ik nerveuzer en nerveuzer. Ik wil niet weg. Niet als ik zo'n momenten kan hebben. Een glimlach staat nog steeds op haar gezicht. "Waar denk je aan?", merkt ze mijn dromerigheid op. Glimlachend staar ik naar haar. "Jou." Rode kleuren sieren haar wangen. Ze buigt een beetje voorover mijn richting uit. "Je bent gek." En een kusje komt terecht op mijn lippen. "Van jou", vul ik haar slijmend aan. Ze rolt eens met haar ogen. Maar daarna komt die mooie glimlach toch weer op haar gezicht. We drinken beiden ons glas leeg en gaan dan weg. Terug naar het hotel. Wanneer we in de kamer komen, is de sfeer al een beetje anders. "We moeten toch al wat inpakken hoor liefje", zeg ik moeizaam. Een niet zo overtuigende knik krijg ik als antwoord. Ze doet de kast open en begint stilletjes in te pakken. Wanneer ze even voor de kast blijft staan, ga ik naar haar toe. Zonder iets te zeggen zet ik me achter haar. Mijn armen sla ik rond haar middel. Mijn hoofd plaats ik op haar schouder. Een paar kusjes geef ik op haar wang en in haar nek. Ze neemt mijn handen vast en wrijft met haar duim kleine rondjes. Zo blijven we even staan. Zonder iets te zeggen.

Oke, ik heb een ideetje. Ik geef twee mogelijkheden en je kunt dan kiezen. Aan beide dingen moet ik nog wat werken:
○ Goed einde, zonder vervolg
○ Soort van slecht einde, maar een vervolgverhaal
& Anneliesje, dank je voor je reacties, ze doen me altijd weer lachen! xxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    AHHHHHH, deze keuze is verschrikkelijk! Ik wil zooooooooooo graag een goed einde! Maar ik wil zoooooooo graag meer lezen! Hier ga ik goed over moeten nadenken! o: Moet ik je dit nu zeggen? Oh, ik denk dat ik voor het vervolg ga... Hartverscheurende keuze!
    Wel mega leuk geschreven! hihi, mijn naam staat hier boven #blij <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen