Ik weet het, het is een tijd geleden. Maar ja.
Ik heb bijna geen tijd meer om te schrijven, allemaal door die kutschool.
Vorige keer:
Ik zag een speciale glinstering in haar ogen, een glinstering die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik voel me best wel raar nu. Heb een raar gevoel in mijn buik. Net alsof ik moet kotsen, maar dan op een leuke manier. Ik keer terug naar huis en ren snel naar boven. Evy is niet meer aan het bellen. 'Héhé, eindelijk', zegt ze. 'Ja zeg. Ik kan ook niet vliegen, hè', zeg ik verontwaardigd. Ik smijt de chips op bed en open direct de zak doritos cheese.

One Month Later..
Tijdsprong
Een maand later. Tokio Hotel is bijna klaar met hun tour. Evy belt redelijk vaak met hen, maar Bill laat toch merken dat hij niet verliefd op haar is, hoewel ik weet dat het wel omgekeerd zo is. Evy is echt verliefd op hem. Ik? Ik ben niet verliefd op Bill. Dat kan zelfs niet. Ik ben nu enkele dagen samen met Aline. Geshockeert? Hoeft toch niet? Jullie weten toch dat ik bi ben? Blijkbaar is zij lesbisch. Vandaar die fonkeling die ik zag in haar ogen. Dit was even een woordje uitleg. De rest komt in de volgende.

Reacties?

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen