Foto bij Love 103

Wat een moordenaars zijn jullie allemaal. Ik laat jullie allemaal oppakken en in de cel gaan! Stoute kindjes. Die fictieve jongen een beetje bedreigen he, pfhoe pfhoe! Durven jullie wel, he!
Hahaha

OOOH MY GOD! IK VROEG OM 150 KUDO'S EN KRIJG GEWOON 250!
Ik heb bijna gehuild van blijdschap omdat ik besef hoe geliefd dit verhaal wel niet is! 250 kudo's, 770+ abo's. Dit is echt te gek voor woorden. Toen ik met dit verhal begon hoopye ik 150 abo's te gaan halen op het einde. In het begin na een paar hoofdstukken wilde ik eigenlijk al stoppen omdat ik geen zin meer had, maar toen motiveerde de reacties me, en ben ik toch doorgegaan. Dus bedank die lieve reactiegevers van toen maar, haha. En ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen. (Klinkt nu als een afscheidsspeech, maar dit verhaal heeft nog vele hoofdstukken te gaan hoor)

Maar Julian gaat dus dood, ik zeg alleen niet wanneer, waar, wat, hoe etc. GROOT GEHEIM! Jullie merken het wel!

Btw:
Imagine... Julian is de kudoknop en je mag hem bewerken als een boksbal ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (69)

  • Gunderson

    IEDEREEN IN DIT VERHAAL HEEFT EEN KUTLEVEN TERWIJL HIJ/ ZIJ HET NIET VERDIEND!!

    BEHALVE JULIAN WANT HIJ KRIJGT HET NIET EN HIJ MOET HET JUIST
    IK JANK HIER ONGEVEER :((((((((((((((((

    8 jaar geleden
  • AshHisBandana

    JULIAN!!! IK HAAT JE AAAARG!!! JE VERPEST ALLES!!!
    Maar wel zo'n mooi verhaal :)

    1 decennium geleden
  • Neelke

    Omg ik moe normaal al lang slape maar lig hier dit verhaal te lezen en mij kei kwaad te maken op julian! De ******** eikel!

    1 decennium geleden
  • VerenaClifford

    Louis neem tenminste de tijd om naar haar te luisteren ipv naar die homo van een julian te luisteren

    1 decennium geleden
  • Snuf

    ooh gosh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen