hee schatjes,
al veelste lang geen stukje meer geschreven maar hier is die dan.
hopelijk vinden jullie het leuk haha.
heb niet veel te vertellen behalve dat ik de nieuwste clip van Mainstreet super vind.
onze boy's worden echt bekend niet normaal zo snel het gaat maar gun ze het natuurlijk, voor altijd een mainiac.
weetje wat trouwen ook een leuk nummer is Cody Simpson met Evenings in London hij is al wel best oud maar verslavend niet normaal.
okee nu heb ik niks meer te melden dus ga ik maar beginnen met mijn stukje schrijven zodat jullie die zo kunnen lezen en reageren:)
xxx Daanlover15

Pien:
als ik wakker word kijk ik op mijn mobiel hoelaat het is de wijzers geven kwart voor 8 aan.
wow wat vroeg zeg no way dat ik nu al uit bed ga ik draai me nog eens om en ga lekker liggen.
maar na een kwartier draaien en anders gaan liggen besef ik dat dit geen slapen meer word voor vandaag.
pak me mobiel weer en zie dat ik een whapp bericht heb van Daan:

yoow Pien
moet zo de hond uitlaten en zag dat je online was op twitter dus dacht vraag even of je zin hebt om mee te gaan naar het park.
xxx D

snel whapp ik terug.

yoow Daan
jij zo te zien ook al vroeg op lekker geslapen?
ja natuurlijk heb ik zin om mee te gaan kleed me even snel om.
hoe laat ben je bij mij?
xxx P

damn wat moet ik aan doen ik sta nu al 5 minuten voor mijn kast en weet nog steeds niet wat ik aan moet.
zachtje begin ik evenings in Londen te zingen.
hope you ain't gonna go try to find yourself a new guy and i've been thinkin so much.
ik was zo lekker aan het zingen dat ik schrok toen me mobiel piepte.

ja kon niet meer slapen maar heb wel lekker geslapen:)
is het goed als ik er over 15 minuten ben?
xx D

snel stuur ik terug dat het goed is damn over 15 minuten al is die hier ik besluit in mijn pyama te ontbijten zodat ik nog even kan denken over mijn outfit.
na het eten poets ik mijn tanden en doe ik mijn haar in een vlecht.
ondertussen heb ik bedacht wat ik aan doe:
een schattig zwart jurkje met hakken er onder met daarop studs.
ik kijk nog even in de spiegel en vraag me af of het niet iets te is want ik bedoel we gaan alleen maar even een hond uitlaten.
ahh ja YOLO als ik Daan wil veroveren moet ik wel bijzonder zijn want na gisteren weet ik dat genoeg andere concurrentie heb " de mainiacs"
als je de bel gaat ren ik na beneden zeg mijn moeder gedag en werp de laatste blik in de spiegel en doe de deur open.
en daar staat die dan de jongen met de mooitste blauwe ogen en die speelse blonde lokken gewoon in 1 woord prachtig!

Reageer (3)

  • MS123456

    Aaaaaaaeg leuk xx snel door ik mocht toch in je verhaal? X fien

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    Super super leukkk ! Snel door?!

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Snel door, super leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen