Foto bij Friend, Boyfriend or Brother ~ Louis Tomlinson [H30]

Misschien wat voor jou:

http://www.quizlet.nl/stories/108915/grenade--louis-tomlinson-ft-one-direction/

http://www.quizlet.nl/stories/108902/fairytales-are-full-of-shit--horan/

(Dit is de enige keer dat ik reclame doe, so please don't ask anymore x)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • DontDropp

    SAAI? WTF, jij zegt SAAI? :|

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Oke, ik heb je verhaal vandaag in een keer tot aan hier gelezen. Ik wil graag een paar dingen zeggen.
    1- Je schrijft echt supergeweldig goed! Je schrijfstijl is echt heel fijn om te lezen, ik vind dit verhaal zo leuk en lief! Het is echt superorgineel en mooi geschreven.
    2- ik vind het echt heel leuk om te zien dat je op de reacties van je lezers reageert en echt laat merken dat je er blij van wordt!
    3- ik vind het echt goed/mooi/leuk hoe je de relatie tussen Zayn en Maggie beschrijft. Je ziet day Zayn Maggie echt leuk vindt. Ik vind het heel lief dat hij haar eerst nog als vriendinnetje vraagt en dat Maggie er ook nog echt over nadenkt. Ik zie dat persoonlijk als heel gewooon maar in al die 1D story's die ik lees, hier op quizlet, wordt er meestal niks van verliefdheid beschreven maar duiken ze gewoon meteen het bed in...
    Ik ga nu snel verder, ik vind het echt superleuk!

    1 decennium geleden
  • carangi

    AWW.... Annanas bezorgd je echt een trauma! Stoute Annanas! Grrrrr
    Maar je verhaal is TOP!
    Ennu... 1 ding:
    Kun je er nog even met Harry over beginnen?, je weet wel; Farry!
    Nee grapje -_-
    Xxxxxxx SuperFay! (Cool)

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Dankje voor je reclame :) x

    1 decennium geleden
  • heavens

    awhh <3 snel verderrr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen