Foto bij Training 1.

Samuel is net gekozen voor the hunger games. samen met Cynthia, de andere tribuut zaten ze te overleggen met Dave, hun sponsor
hoe ze de games zouden aanpakken. Samuel is verliefd op Ayla, een meisje uit district 3.
die ook gekozen is voor the games.

Samuel
Ik keek aandachtig naar onze coach, het was duidelijk dat Cynthia zijn lievelingetje was.
"Ga niet naar de hoorn des overvloeds" zei hij tegen de twee tributen.
"Hoewel Cynthia nog kans kan maken, maar Samuel helemaal niet.
ik was het echt beu om zo uitgemaakt te worden als sukkel.
Dave ging voort: "Sammy, jij moet proberen om de "andere zwakke tributen" uit te schakelen met een slimme truc."
"Zo kan je toch nog een paar wapens te pakken krijgen." zei hij spottend, hij moest lachen om zijn eigen grap, en natuurlijk lachte
Cynthia mee. "Welke voorwerpen heb je dan liefst dat ik pak?" vroeg ik.
Dave antwoorde: "Sammy, sammy sammy toch, Welke idioot denkt nu van jou dat JIJ met een wapen overweg kan? "
ik was het echt beu. "Zorg dat je een tent of een slaapzak hebt, lucifers, messen, een speer en een rugzak Cynthia."
zei dave. dit moet ik dus hebben.. zei ik in mezelf.
Dave ging voort: en Cynthia, er zit één boog in het spel, zorg dat je die hebt.
"Maar ik kan helemaal niet boogschieten" zei Cynthia.
Dave vond het zalig om mensen uit te lachen en zei toen: "Dat weet ik, maar je moet hem hebben, anders heeft Ayla, een
idioot meisje uit district 3 hem, en daarmee schiet ze iedereen dood die haar in de weg staat."
Woede kookte over in mijn lichaam. en na een paar uur was het eindelijk gedaan met overleggen.
Nu mochten we gaan trainen. Ik ging de lift binnen en werd naar omhoog getrokken.
ik kwam uit op een groot veld, vol met rozen voor pijl en boog, werpmessen, houten zwaarden en palen,
een domein met landmijnen. Dave zei: "Zo Cynthia, laat je talent maar zien aan dit onervaren groentje."
ze glimlachte en nam een werpmes. ze gooide haar arm achteruit en dan stootte ze het mes naar voren.
met een krachtige snelheid vloog het mes vanop 10 meter afstand vlak naast de roos, recht in het gras.
Nu was het mijn beurt. Ik nam het mes vast , zwaaide mijn arm naar achter, en gooide bovenhands
het scherpe mes in de lucht. zonder sierlijke boog of iets, gewoon een krachtige snelle beweging, het het mes doorboorde het midden van de roos.
Dave keek verwonderd naar mij. "O, je kan dus wat om met messen, maar met een zwaard zal het niet zo goed zijn he, Sammy?"
en toen glimlachte Cynthia naar mij met een gemene blik, en een vlijmscherp zwaard in haar handen.
please kudo, reactie of abo??? Zou zo graag in de top geraaken....

Reageer (5)

  • Blueblaze

    Goed geschreven. Alleen die Dave iriteerd mij enorm! XD

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    KutDave

    1 decennium geleden
  • Squirrelflight

    leuk ik ga hem helemaal lezen

    1 decennium geleden
  • ceetah

    omg wat een bitch is die dave zeg

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    Super.NEXT!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen