Foto bij Training 2

Cynthia nam het grote zwaard in haar armen...
Sam besefte dat deze tribuut goed was met dat wapen.

Samuel
Ik nam een zwaard vast en keek naar Cynthia.
Het zwaard was zo zwaar dat het zelfs moeite kostte om het gewoon vast te houden.
en dan was het nog geen echt ijzeren zwaard, maar een houten.
Cynthia sloeg zijwaarts, ik probeerde het te pareren, maar ik ging de andere kant uit, waar ik net optijd kwam voor
slag nr 2 te kunnen blokken, met de kling van het zwaard hakte ik schuin, maar het had geen nut,
Cynthia hakte links, bovenhands, rechts, onderhands, links links, rechts , links, rechts rechts.
ik kon nauwelijks volgen en ik had pijn aan mijn zij van het houten zwaard dat er telkens weer ingeduwd werd.
Op een bepaald moment sloeg ik met mijn zwaard tegen Cynthia's gezicht, dat ze bijna bewusteloos was.
Maar dat deed haar niets, daarna ontwapende ze mij met gemak, het gevecht was gedaan. en verloren.
"Goed zo, meisje." zei Dave, met een spottende blik naar mij toe.
"Blijkbaar ben je wel geschikt om aan de hoorn des overvloeds te kunnen vechten."
Mijn geduld was op en dan zei ik: "En dan met het mes in haar rug eindigen zeker?"
Dave keek mij weeral spottend aan "Waarom onderschat jij iemand, die trouwens veel beter is dan jou?"
"o, laat dat dan zien in boogschutten" zei ik half gewonnen.
Ik nam een pijlenkoker, en legde hem voorzichtig op mijn boog.
Dit had ik nog nooit gedaan... Cynthia deed hetzelfde, maar veel sneller.
waarschijnlijk had zij het al veel geoefend.
snel liet Cynthia de pijl los, en hij zoefde zomaar in de lucht, en belande met een hoge boog, net naast haar in het gras.
Ik trok langzaam aan de boog, met de pijl mee, en liet hem dan gaan, Hij zoefde snel door de lucht, en belandde op de buitenkant van de roos,
en dat voor de eerste keer!
De training was gedaan, en ik liep door het gras. de zon scheen hard, en ik genoot hoe het beekje een rustgevend lawaai maakte.
voor mij zag ik een klein jongentje doen alsof hij aan het vechten was met een zwaard, en ik zag in de verte, aan district 3 Ayla,
bij de gedachte dat ik ze morgen misschien dood zou zien in de lucht, verstijfde ik.
het woord Morgen gonsde in mijn oren.

is het goed, spannend?

Reageer (3)

  • Blueblaze

    idd spannend! ik ga gauw verder lezen!

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    Woooww

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    Super spannend.Verder echt gaaf

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen