Foto bij Harry voor Harry1DNiall 16+ (3)

De avond voor dat Harry terug kwam:
Het was ongeveer een jaar geleden dat Harry mijn beste vriend beroemd was geworden. Sindsdien had ik hem nooit meer gezien of gehoord. In het begin smsten we nog vaak maar dat was allang geleden. Hij volgde me wel op twitter altijd als ik iets naar hem stuurde antwoorde hij nooit erop. Waarschijnlijk leesde hij het ook nooit. Mijn moeder had me gezegt dat hij voor een week terug kwam. Dat wist ze van zijn moeder ze had daarvoor gebelt. Het enige dat me speet is dat ik Harry nooit had gezegt dat ik verliefd op hem ben. Nu kan hij wel betere en mooiere beroemde meisjes krijggen. Waarom zou hij dan voor mij kiezen.
Ach ik moest hem gewoon uit mijn hoofd zetten. Met deze gedachten viel ik inslaap.

De volgende dag:
"Kalenka op staan!"riep mijn moeder van beneden. Ik opende mijn ogen maar werd al snel verblind door het licht waardoor ik ze direct weer sloot, ik bleef nog 5 minuten langer in mijn bed liggen. Vandaag moest ik vroeg op voor naar Harry's huis te gaan. Gisteren namiddag hadden ik en mijn moeder er nog een ruzie over gehad omdat ik helemaal niet mee wil gaan. Maarja uiteindelijk heb ik toch moeten toegeven. Mijn moeder had zelfs geregeld dat ik voor 4 dagen daar zou blijven terwijl zij met mijn vader opreis is. Ik mocht namelijk nooit mee op vakantie. Traag stond ik op en liep naar beneden. In de hal zag ik mijn ouder hun valiezen als staan. Mijn valies had ik nog niet gemaakt dat zou ik straks wel doen. Ik slofte de living binnen en liep naar de keuken. Daar stond mijn moeder achter het fornuis."Kalenka liefje goeiemorgen."zei ze vrolijk. "Goeiemorgen"antwoorde ik schor en pakte en appel. En ging in de zetel zitten. Ik zat even naar buiten te kijkken terwijl mijn moeder maar beleef door praten. Maar ik lette niet op. "Kalenka let je eigenlijk wel op?"vroeg ze ligt beledigt. "Ja mam wat zei je?"vroeg ik. Ze schudde even haar hoofd."Ik zei daarnet dat je je valies moet gaan maken want we vertrekken binnen en halfuurtje en je moet je ook nog omkleden"herhalde ze even voor me. Ik stond op en liep de trap op. Als ik boven was gooide ik de rest van mijn appel in de vuilbak. Ik opende mijn kleerkast en gooide wat kleren op mijn bed die ik later wel in mijn valies zou leggen, ik liep naar de badkamer en zette de douche aan. Nadat ik mij had gewassen en had afgedroogt liep ik terug naar mijn kamer en pakte een kleedje dat op mijn bed lag. "Kalenka ben je klaar?"vroeg mijn moeder die in de deuropening van mijn kamer stond. "Ja bijna"zei ik terwijl ik mijn valies inpakte. Ik stak mijn make-up koffer erin en al de rest van mijn spulletjes die ik zou nodig hebben. Na veel proberen kreeg ik uiteindelijk mijn valies toe. Ik liep samen met mijn valies naar beneden. Waar mijn ouders al op mij stonden te wachten. "Kalenka eindelijk!"zei mijn papa. Mijn vader pakte de valiezen op die in de hal stonden en zette ze in de auto. Ik moest mijn valies bij mij op de achterbank zetten. Als ik in de auto zat stak ik mijn oortjes in en begon muziek te luisteren. Na een rit van een kwartier kwamen we aan bij het huis van Harry. Mijn moeder stapte zo snel als ze kon de auto uit. "Kalenka!"riep ze terwijl ze verder naar de deur liep. Ik deed de autodeur open en stapte uit. En pakte mijn valies van de achterbank. Net voor ik de deur wou dichtslaan riep mijn vader nog "Have fun Kalenka!". "You to!"riep ik hem nog na en sloeg de deur toe. Zo traag als ik kon liep ik naar mijn moeder toe die aan de deur stond samen met Anne Harry's moeder zo te zien hadden ze het gezellig zoals altijd als ze samen waren. Eigenlijk deed het me denken aan de tijd dat ik en Harry samen weg waren. Dan hadden we het ook altijd zo leuk. "Kalenka lang geleden, Harry kan al niet wachten om je te zien."zei ze terwijl ze me drie kussen gaf. Anne deed de deur wat verder open zodat ik naar binnen kon. Voor ik naar binnen ging nam ik nog even afscheid van mijn moeder. Ik gaf haar een knuffel en en kus. "Veel plezier mama"zei ik. En ik liep het huis binnen. Anne pakte mijn valies aan en liep naar boven. Terwijl ik de deur naar de living open deed. In de zetel zat Harry tv te kijkken. Ik ging naast hem zitten. "Kalenka "zei hij blij en hij sloeg zijn arm om me heen. Wat had ik deze jongen toch gemist maar dat kon ik hem niet vertellen. Maar veel tijd voor ons tweeën hadden we niet want Harry's moeder stond al terug in de living."Kalenka ik hoop dat je het niet erg vindt dat je samen met Harry op één kamer moet slapen."zei ze. "Nee geeft niet."antwoorde ik en gaf Harry een knuffel. In de namiddag gingen ik en Harry samen zwemmen. Hij zag er best hot uit in zijn zwemshort. Nadat we met ons drieën nog en film keken was het tijd om te gaan slapen. Ik ging eerst nog even naar de badkamer om me om te kleden en mijn haar op te steken zoals ik elke avond thuis doe. Als ik klaar was liep ik naar Harry's kamer. Harry lag al in zijn bed. Net als ik in het bed naast dat van hem wou gaan liggen kwam zijn moeder binnen. "Slaapwel mijn baby."zei ze en drukte een kusje op Harry zijn voorhoofd. "Slaapwel Kalenka."zei ze nog voor ze de kamer verliet. En ik begon te lachen. "Wat is er zo grappig Kalenka?"vroeg Harry. "Baby"bracht ik tussen een paar lachen uit. "Oh jij lacht mij gewoon uit."zei Harry ligt beledigd. En Harry begon me te kietellen waardoor ik nog harder begon te lachen. Ondertussen lag Harry op me en hij bleef me maar kietellen. Opeens stopte hij. Zijn gezicht werd serieus normaal als we samen waren hadden we nooit zo momenten we lachten alleen maar.Ik zag Harry zijn gezicht nog dichter bij dat van mij komen. En hij drukte zijn lippen op die van mij. Maar al snel stopte hij de kus. "Sorry."fluisterde hij in mijn oor. Ik wist niet wat te zeggen.In plaats van iets te zeggen drukte ik mijn lippen op die van hem. Harry beantwoorde de kus onmiddellijk. Harry liet zijn handen onder mijn shirtje glijden. En ik sloeg mijn armen om zijn nek. Al snel lag mijn shirtje op de grond. En de rest van onze kleren volgden niet veel later. "Kalenka ben je zeker dat je dit wilt?"vroeg Harry lief. "Ja ik wil dit"antwoorde ik en drukte mijn lippen op die van hem. Ik begon Harry zacht af te trekken. Waardoor hij tussen onze kussen door een paar keer kreunde."Sht"zei ik terwijl ik kort even lachte. Net voor hij klaarkwam stopte ik. Voor ik het wist bracht Harry twee vingers bij me naar binnen. Daardoor begon ik zacht te kreunen. Want we moesten stil zijn voor zijn moeder. Als zij ons zou horen zou ik nooit meer dit huis durven binnenkomen en zelfs maar met haar durven praten. Harry begon steeds harder zijn vingers in me en uit me te doen waardoor ik steeds harder begon te kreunen."Sht"fluisterde hij in mijn oor. Net als ik voelde dat ik ging komen liet ik hem stoppen. Ik voelde hoe hij direct daarna in me kwam en zacht begon te stoten. "Kalenka!"kreunde hij luid. Nu had zijn moeder ons vast en zeker gehoord. Na nog een paar harde stoten kwamen we beiden klaar en al snel viel ik in Harry zijn armen inslaap.

De volgende ochtend:
Slaperig liep ik samen met Harry naar beneden. Anne was al druk bezig met het eten klaar te maken. "Ik hoop dat het vanacht wat stiller kan"zei ze terwijl ze ons een knipoog gaf. We begonnen alle drie te lachen.

reacties?
Ik ga in de hoofdstukjes met bewegende foto's beginnen werken ;)
xx

Reageer (2)

  • Harry1DNiall

    kei schattig
    i LOVE it
    waar vindt jij je bewegende plaatjes
    en hoe krijg je ze in je hoofdstukken
    (het zijn domme vragen ik weet het, maar elke keer als ik een bewegend plaatje tegenkom dan wilt die hem maar niet in mijn story zetten)

    1 decennium geleden
  • LittleBitRum

    HAHAHAHAHA IK VIND HEM MOOI EN ANNE HOORDE HET HIHI

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen