Foto bij The Arena 1.

3, 2,.......
Samuel stond klaar...

Samuel
1!!!!!!! ik duwde me af tegen de grond, spurtte zo hard ik kon naar het paket met messen
nam het direct mee, grijpte een vechtmes, overal zag ik haastige tributen rennen.
in de vluchtte gooide ik een rugzak over m'n schouders, het boeide niet wat er in zat.
vlug nam ik wat lucifers en een touw.
"Cynthia!!!" we moesten bij elkaar blijven. Plots kreeg ik een schop in mijn buik, en zag ik dat de grote blonde jonen m'n rugzak afnam.
Ik vluchtte het bos in, en besefte dat Cynthia achter mij aan kwam. We bleven maar lopen, de kans was groot dat er tributen achter ons aan zouden komen.
Ayla
1!!! Het startsein was gegeven, ik gaf alles, zette de kracht in me om tot snelheid, en sprintte naar de boog,
Ik zag net hoe het roste grote meisje de boog pakte, ik zette mijn voet vlak voor haar lange benen, en ze struikelde.
ik liep weg, nam een fles water, spurtte harden weg, pakte wat lucifers en een slaapzak.
maar toen besefte ik dat er een mes vlak naast mijn handen vloog. Ik moest mijn boog laten valen, en mijn pijlenkoker die ik net op mijn rug wou hangen ook.
ik nam het mes van mijn schouder, maar daar zag ik Thor en Solc, die ik best uit de weg moest gaan, ik spurtte zo hard ik kon weg, nam snel een lang mes en een rugzak op m'n schouder. Het roste meisje had nu de boog, maar ik wou mijn leven niet risceren voor een wapen.
Jason
Met een rugzak, een mes en een zwaard liep ik tevreden het woud in, met Jalia achter mij.
ik ging niet naar de hoorn, daar zouden mijn laatste seconden zijn.
Ik had geluk gehad dat ik de jongen naast mij zijn rugzak kon afpakken, van die gast heb ik niets meer te vrezen.
en Jalia had een bijl mee, hopelijk wint mijn district, District 2.
Samuel
Mijn snelle loop werd vertraagd, ik werd moe, en nu waren we verder in de arena.
Ik kon even uitrusten, en Cynthia kwam bij mij.
"Ha, je hebt toch nog wat wapens gevonden." zei ze spottend maar ook doodop en
met een goede bedoeling. We waren een klein beetje bevriend geraakt, anders konden we geen bondgenoten vinden.
Cynthia had een zwaard te pakken gekregen, en twee werpsperen. Ook een tent, dus dat was al goed.
Thor
ik spurtte naar de hoorn des overvloeds samen met Solc, jammer dat Ayla me niet gevolgd was, maar samen met de twee tributen van 1, Solc en Sophie kan ik het nog halen..
Samuel
"Sam, het spijt me dat ik zo grof tegen je deed" zei Cynthia.
Ik vergeef het je. zei ik zelfverzekerd. De nacht begon te vallen, en we zetten onze tent op.
op dat moment hoorden we kanonschoten.
knal, knal , knal , knal!!! 4 doden, waarschijnlijk is nog niemand bij de hoorn geraakt.
de spelen waren s' avonds begonnen.
in de lucht zag ik het gezicht van een klein meisje met zwart haar, district 8,
een jongen van district 12, en beide tributen uit district 7.
de bloeddorstige spelen waren begonnen.

Rufuscat
Kudo's of Abo's please?

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen