Foto bij Louis voor Kimmytje1D


(trouwliedje )
Vandaag was het de dag. Eindelijk zou je trouwen met Louis. Jullie waren al 4 jaar samen, normaal gingen jullie al een paar maanden geleden trouwen maar dan moest Louis de dag na jullie trouw al op tour vertrekken en dat zagen jullie niet zitten. De huwelijksreis moest anders worden uitgesteld en jullie zouden liever direct na het trouwfeest vertrekken naar het privé eiland dat jullie gehuurd hebben voor een paar weken. Je was vannacht bij je moeder gaan slapen. Want Louis had toch een vrijgezellen feest. Louis zelf wou het niet maar de andere jongens wel. Ze hadden je moeten beloven dat ze niet te veel gingen drinken.
Ook al hadden ze het wel beloofd toch geloofde je ze niet. Want ze hadden nog nooit een belofte nagekomen dus waarom zouden ze het nu doen. Ik draaide me net nog even om in mijn bed als ik mijn moeder mijn kamer hoorde binnenkomen. Ze ging op de rand van mijn bed zitten. "Kim het is tijd om op te staan, we hebben nog veel te doen." zei ze terwijl ze zacht met haar hand over mijn kaak streelde. "Nog even mam." antwoorde ik en ik trok mijn deken over mijn hoofd.
"Oke tot straks liefje." zei ze nog voor ze mijn kamer uitliep. Ik bleef nog 5 minuten in mijn bed liggen en besloot dan maar op te staan. Omdat we nog veel te doen hadden straks komt mijn kapper. Mijn make-up zal mijn moeder doen omdat ze dat zo graag wilde daar hadden we even een discussie over gehad uiteindelijk moest ik dan toch maar toegeven. Als ik de keuken binnenliep had mijn moeder al een ei voor me gebakken. Nadat ik mijn eten had opgegeten liep ik naar boven en ging me douchen. Een verfrissende douche zou me deugt doen. Net als ik het water wou aanzetten ging mijn gsm af. Ik stapte de douche uit en keek op mijn gsm van wie ik een berichtje had. Louis <3 stond er op het scherm. Snel tikte ik op openen op mijn Iphone die ik voor mijn verjaardag van hem had gekregen. Louis: Hye liefje ik hoop dat je goed geslepen hebt. Ik mis je en kan niet wachten je te zien. P.S. I love you xxxxxxx
Nadat ik het gelezen had antwoorde ik nog snel en dan liep ik terug de douche in en zette het water aan. Ik kon wel uren onder de douche staan als het kon maar daar had ik nu de tijd niet voor. Binnen een halfuur zou de kapper hier al zijn. "Kim ben je bijna klaar?" riep mijn moeder. "Ja mam ik moet juist nog mijn kleren aandoen." antwoorde ik. Na nog 5 minuten in de badkamer te zijn moest ik van mijn moeder op een stoel gaan zitten voor mijn make-up. "Mam is dit echt allemaal nodig?" vroeg ik. "Kim luister even goed je trouwt maar één keer in je leven en deze dag moet perfect zijn. "zei ze voor ze verder deed met mijn make-up. Net als mijn moeder klaar was ging de bel. Daar was de kapster dus. Ik dacht net van ik ben er even vanaf en nu moet mijn haar ook nog gedaan worden. De kapster begon mijn haar op te steken. Als ze klaar was en ik mocht in de spiegel kijken was alles precies zo perfect mijn make-up en mijn haar was zo mooi. Mijn moeder liep de kamer uit en kwam terug met mijn jurk die ze uit de hal was gaan halen. Ze hielp me met mijn jurk aan te doen. "Wil je de rits even sluiten?" vroeg ik aan haar. Ik haalde mijn schoenen uit de doos en deed ze aan. Heel mijn leven had ik al gedroomd van een mooie lange witte jurk te hebben en nu ik er eindelijk één draag vindt ik het zo speciaal. Als ik op een trouw was kon ik nooit wachten op mijn eigen trouw en nu is het eindelijk zover. Mijn tante kwam de keuken binnengelopen. "Kim wat ben je mooi" zei ze. Ze ging me net een kus op mijn kaak geven maar ze mocht niet van mijn moeder. Ik keek op de klok en zag dat we binnen een paar minuten moesten vertrekken. De laatste minuten begon ik echt stress te krijgen. Wat als ik val of als er iets anders misgaat. Niet aan denken Kim zei ik tegen mezelf. " Kim we moeten vertrekken." zei mijn moeder als ze mijn hand vastpakte. Samen met mijn moeder en mijn vader die net was toegekomen liep ik naar de limo. Dat was een idee van Louis ik had hem gezegd dat ik het niet wou maar hij wou het zou graag dus heb ik het hem maar toegegeven. In de limo begon ik nog meer stress te krijgen en blijkbaar had mijn moeder het door want ze pakte mijn hand vast. "Maak je geen zorgen." fluisterde ze in mijn oor. De hele rit zat ik naar buiten te staren. Het boeide me niet wat ze om me heen zeiden. Mijn beide ouders waren plezier aan het maken en ik kon alleen maar denken aan straks. Ik probeerde mijn ademhaling onder controle te houden maar dat lukte niet zo goed. Als ik vroeger een spreekbeurt moest doen ging het altijd mis door de stress wat als ik nu mij zou verspreken. Daar mocht ik nu niet aandenken. "Wij zijn er." zei mijn moeder tegen me. De portier deed de deur open en mijn moeder stapte eerst uit gevolgd door mijn vader. Ik had wat moeite om met dat kleed de wagen uit te geraken. Maar met wat hulp lukte me het toch. Mijn moeder droeg mijn sleep zodat die niet vuil zou worden. Ik en Louis hadden gekozen voor een trouw op het strand waar we vaak kwamen. Er was een groot pad gemaakt in hout zodat ik makkelijk kon lopen in het zand. Mijn vader pakte mijn hand en ik keek voor me en zag alle gasten al zitten. Waardoor ik nog onzekerder werd. Als ik naar het einde van het pad keek zag ik Louis staan. Hij zag er best nog mooi uit in zijn pak. "Kim we moeten gaan." zei mijn vader, ik voelde hoe hij mijn hand nog steviger vastpakte. Samen met mijn vader liep ik over het gangpad. Aan de linker kant zaten al mijn vriendinnen en vrienden. Terwijl ik samen met mijn vader naar Louis liep keek ik om me heen en lachte even naar mijn beste vriendin en daarna keek ik weer naar de grond. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en keek weer op. Als we eindelijk aan het einde van het pad waren gaf mijn vader mijn hand aan die van Louis. Nu keek ik recht in Louis zijn mooie ogen. Iedereen ging zitten. Nadat we beiden ons ja woord hadden gegeven drukte Louis zijn lippen op die van mij. " I love you." zei hij daarna waardoor ik even begon te lachen. " I love you to." antwoorde ik. Vanavond zouden we eindelijk vertrekken op onze huwelijksreis.

Saai i know ;)

Reageer (1)

  • Kimmytje1D

    OMG echt nice !!!!!!!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen