Foto bij The Arena 4.

Samuel heeft een nieuwe bondgenoot, Jason, maar
of Ayla nog leeft is niet duidelijk.

Samuel
In de uren die me nog resten voor het donker word, verzamel ik bladeren en keien om
ons kamp te camoufleren, het rooft veel tijd, maar het is nodig.
Jason heeft de twee slaapzakken achter een paar rotsen gelegd, bij een paar struiken.
het is niet zichtbaar met de camouflage, en ik ben tevreden van m'n werk.
dan komen er gezichten in de lucht. als eerste,een klein meisje uit 4.
Ayla leeft nog. Ook de laatste tribuut uit 7 is dood. Daarna komt Thoran in de lucht, die dappere snelle jongen van 12.
Zonder hem was ik dood. en dan, zoals verwacht de twee tributen uit 12 zijn ook dood.
5 doden, op de tweede dag. 4 doden op de eerste. Maar Ik heb een bondgenoot.
Ik probeer me voor te stellen wie er allemaal nog leeft.
Maar Jason zei iets tegen mij: "Heeft Cynthia je in de steek gelaten, net zoals Jalia bij mij deed?
"Ja." zei ik. maar verder wou ik er niet over praten. dus ik en Jason leven nog, de drie beroeps, Jalia en Cynthia, het roste meisje.
en Ayla. ik kende er 9. 6 van de tributen die nog leven zijn onbekend. Maar ik besluit dat het tijd is om te gaan slapen.
€toen ik wakker werd, lag Jason niet in zijn slaapzak.
Waar was hij naar toe?
toen hoorde ik gebabbel in de struiken. een Chinees meisje en een Blonde kleinere jongen, met lang haar stonden bij Jason.
Wat doet hij daar? vroeg ik me af.
Hoewel de twee onbekenden klein en ongespierd waren, zou ik ze niet mogen onderschatten, ik zag dat ze een grote verzameling lucifers hadden.
dus ze zouden alles in de fik kunnen steken.
"Wees gerust, ik vermoord hem wel." hoorde ik Jason zeggen.
Ik kon mijn oren niet geloven. Jason was dus toch vijandig.
Ayla
Ik liep droevig, koud en met veel dorst door de arena.
hoe kon mijn bondgenoot uit 4 nu gewoon sterven als ze op jacht was, en strikken zat te leggen?
Hoe kon het gebeuren? Lori, was goed in strikken leggen, en ze kon goed met messen overweg.
Nu moet ik Samuel zoeken, hij leeft gelukkig nog.
Jalia
Eindelijk had ik een betere bondgenote.
Met Cynthia trok ik er op uit, om te vermoorden, het kleine meisje uit vier was een van onze slachtoffers geweest,
en de twee bange schijten uit district 12 hadden wij vermoordt.
Ik met mijn bijl, en Cynthia met haar zwaard. Ik was content van mijn bondgenoot, maar
ik besefte wel dat Jason, en Solc, Sophie en Thor me nog in de weg zullen staan.
Samuel
Ik begon plannen te verzinnen om Jason te kunnen vermoorden.
Hij had de weg gevraagd naar de beek, en had de twee kleintjes beloofd om me te vermoorden.
"Hey, Jason" zei ik vrolijk toen hij langs mij liep.
Jason zei: kom op, we moeten de weg zoeken naar het meer.
Zo trokken we dus voort, voorzichtig en alert.
toen ik de beek zag draaide Jason zich om.
Hij had dus op het zelfde moment als mij gewacht.
Hij trok zijn zwaard, maar mijn werpmes was sneller.
Zijn voorhoofd was doorboord. bloed kwam er uit.
"Dat gebeurt er met verraders." zei ik tevreden.
Het zwaard was te zwaar, dus nam ik het niet mee, wel zijn flessen, MIJN rugzak en
zijn andere handige spullejtes.
toen ging het kanonschot. "Ik ben in beeld gebracht in het capitool!" riep ik uit.
Nu zal er pas gewed worden... Ik spurtte weg naar de beek, vulde de flessen, en begon te drinken.
Maar ik had koud, en Honger had ik ook, dus ik besloot om mijn Konijn op te eten, en dus er een vuurtje voor te maken.
Maar daar had ik mij echt we vergist...

Rufuscat
Wie denk je dat hem zal vinden?

Reageer (2)

  • _Horses_Horses_

    Ik denk dat cyntia en jalia hem vinden of ayla

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    OmG exciting!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen