Foto bij The Arena 5.

Samuel heeft weeral vuur gemaakt... dom dom dom.

KNAL!!!
Ayla
In de verte zag ik vuur. Ik wou weten wie de maker was, en als hij vijandig was hem neerschieten
langzaam liep ik verder, en besefte dat het een domoor moest zijn.
Ik had gelukkig de boog en de pijlenkoker.
Samuel
Ik gooide geritsel in de struiken.
Ik trok mijn vechtmes, en ging er op af. op dat zelfde moment kwam er een chinees meisje vlak voormij staan met een ander vechtmes, ik pareerde haar slagen, maar ze was wel snel. Ik kon haar aan, en stak haar neer. maar plots kwam er uit een struik van een meter of drie voor mij de jongen die bij dat meisje was.
Ik was al moe van het eerste gevecht, en de jongen had zijn werpmes klaar.
Ayla
ik schoot mijn pijlmaar toen kwam er een jongen met lang haar voor mijn doelwit staan, ik besefte dat Mijn pijl een paar meters te kort kwam, en de pijl doorboorde de jongen zijn nek.
Samuel
Ik keek verwonderd naar de schieter van de pijl, dat zojuist mijn vijand had doorboord.
Het was Ayla!!!! blij liep ik naar haar toe, ik had al warm, en mijn konijn was half op.
op dat zelfde moment hoorde ik drie knallen: KNAL KNAL KNAL.
Ayla verschoot en viel op de grond.
Ik gaf haar een hand en ze stond op.
"Dankje." zei ik.
Ayla keek blij naar mij. "Jason, een blonde jongen uit twee wou me vermoorden, terwijl ik bondgenoot van mij was, Cynthia heeft me in de steek gelaten.
en een kleine jongen heeft mijn wonden genezen van een boogschutster."
"Ik weet hoe ze heette, die boogschutster, en ik heb haar neergehaald met een mes."
"Rosa, die heeft jou dus geraakt?" "Ja." zeg ik. Ik was blij dat Ayla bij mij was.
"Mijn bondgenoot is ook vermoord, Lori heette ze, vermoord door Cynthia."
zei Ayla. Dat vond ik echt jammer, dat ze onder al dat gedoe van de spelen ook nog veel verdriet moest leiden onder de dood van haar bondgenoot.
"Maar nu heb ik jou." zei het meisje. "Ik ben ook blij dat jij er bent." zei ik tegen haar, en ik gaf haar een knuffel.
nog 11 overlevenden. zijden we in koor tegen elkaar.
"en wij zijn er nog bij." zei ik gelukkig.
Ik gaf haar wat water en de helft van het konijn.
daarna moesten we voort op overlevingstocht.
"Ik heb ook een wondje opgelopen, aan mijn kaak. in een gevecht met Cynthia." zei Ayla.
Ik keek met medelijden naar haar. ik zag in de struiken Groen-paarse bessen, dus ik ging ze halen, spoot het sap op een blad en legde het op haar kaak.
de wonde was direct genezen. "Van wie heb je dat?" vroeg ze. "Van Thoran, het kleine jongentje van 11."
We zochten een slaapplaats en klommen dus in een boom.
ietsje verderop hoorden we stemmen, en we zagen Thor, met de twee uit 1.
"Hé, die lucifer komt van pas" zei Ayla tegen me. Ik stak het aan, ookal wist ik niet wat ze ging doen.
Ze nam een pijl, legde hem door het vuur met de voorkant, en zei toen "Rennen nu!!!" Ik luisterde, en sprong de boom uit, begon te rennen.
Ik zag de twee uit 1 naar mij kijken, en Thor achter mij aan komen.
Toen liet Ayla de pijl gaan. Het trof een boom, die direct in de fik vloog, en omviel, net voor Thor's voeten.
Ze trok een tweede pijl en Schoot hem af, hij raakte Thor in het hart.
Toen ging het Kanonschot.
Ayla rende me achterna, bang voor de beroeps uit 1.

Reageer (1)

  • ceetah

    hmm pretty smart

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen