Foto bij Hoofdstuk 35

Oepsie!
Hadden jullie dit verwacht?

Ik heb al een paar hoofdstukje verder geschreven en Peter is echt een schatje.
Das best raar om te zeggen omdat ik zelf dit verhaal schrijf maar het is wel zo.
Peter is een dotje <3.

girlicious: Ik kan Peter wel naar je toe sturen, dan blijft hij een paar dagen bij jou logeren. Ik hoop dat je kan delen want ik wil hem ook wel als logé hebben. ;)

Xx,
Storiesxx3

Ik zit op de bank met een kop thee in mijn handen en mijn knieën opgetrokken. Wat zou Charlie nu aan het doen zijn? Gezellig met Esther op de bank zitten of alleen in zijn werkkamertje. Ik mis hem echt. Zijn stem. Zijn gezicht. Zijn ogen, die in je eigen ogen kunnen blijven haken. Zijn handen, die je heel zacht kunnen aanraken. Er verschijnt een klein glimlachje op mijn gezicht en ik staar naar de muur. Dan zwaait er plots een hand voor mijn gezicht en schrik ik uit mijn gedachten. Ik kijk opzij en zie dat Ilja naast me zit. Ik heb helemaal niet gemerkt dat ze naast me is komen zitten. “Aan wie dacht jij?” “Niks. Niemand, bedoel ik.” Ilja trekt haar wenkbrauw op en blijft me aankijken. “Wie Aim?” “Charlie”zeg ik zacht en kijk naar mijn thee. “Charlie? Ik zou eerder aan Peter denken.” “Nee ik dacht niet aan Peter maar aan Charlie.” Weer gaan mijn gedachten naar hem toe en ben ik even weg. “Aimee! Blijf er even bij, graag. Dank je.” “Sorry, Il.” “Wat is er met je?” “Niks hoor.” “Je mist hem hè?” “Wie?” “Charlie.” Ik knik met mijn hoofd en trek mijn benen dichter naar me toe. “Waar dacht je net aan?” “Aan wat hij nu aan het doen zou zijn. Met Esther op de bank zitten of alleen in zijn werkkamer zitten.” “Waarom denk jij daaraan?” “Geen idee.” Ilja valt stil en neemt een slok van haar thee. Dan kijkt ze me mij opeens verbaast aan en slikt snel haar thee door. “Oh my god. Aimee!” “Wat is er?” “Je bent verliefd.” “Nee, dat ben ik niet. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik Peter niet leuk vind.” “Ik had het niet over Peter. Jij bent verliefd op Charlie.” Nu ben ik degene die verbaast kijkt. “Il, doe normaal. Ik ben niet verliefd op hem.” “Echt wel. Je denkt de hele tijd aan hem. Je mist hem. Aim, je bent verliefd.” Ik sta op en kijkt Ilja aan. “Ik ben niet verliefd. Ik weet zelf het beste wat ik voel. Ik ga nu naar boven en daarmee is dit gesprek afgelopen.” “Aim, wees nou niet zo koppig.” “Ik ben niet koppig. Ik ga nu naar boven. Misschien spreek ik je zo nog wel.” Ik loop met mijn kop thee naar boven. Eenmaal boven zet ik mijn laptop aan. Hoe komt Ilja er nou opeens bij dat ik Charlie leuk moet vinden. Dat kan helemaal niet. Oké, ik moet toegeven dat ik op hem geef maar dat doe ik ook bij Peter. En Peter is veel leuker dan Charlie. Ik start Skype op als mijn laptop aanstaat en gelijk krijg ik een uitnodiging van Charlie. Ik accepteer zijn uitnodiging en even later verschijnt Charlie in beeld. “Hé schoonheid”begint Charlie. “Hé lekkerding. Hoe gaat het daar?” “Hier gaat alles goed hoor. Esther en ik zijn net terug. We zijn uit eten geweest.” Ik voel een rilling over mijn rug heen lopen als ik denk aan hem en Esther samen. Wat heb ik opeens? “Gezellig.” “Dat was het ook. Hoe gaat het met jou? Je ziet een beetje wit.” “Oh, kan. Ik voel me goed hoor.” “Oh. Pas dan op dat je niet ziek wordt. Ik kan niet naar je toekomen om je te verzorgen.” “Blijf jij maar lekker in Engeland. Ilja zorgt wel voor me.” “Dat hoop ik dan voor je.” “Ja dat hoop ik ook. Ze moet dan niet weg zijn met Bruno anders ben ik alleen.” “Ach, dan kom ik wel naar je toe.” “Ach, dat is lief.” “Ik ben ook lief”zegt Charlie met een grote glimlach. “Dat je dat over jezelf kan zeggen.” “Dat ik kan alles over mezelf zeggen. Ik kan ook zeggen dat jij ook lief bent.” Ik bloos en kijk naar mijn toetsenbord. “Bloos je nou?” “Nee hoor. Ik keek even ergens naar.” “Je bloosde! Ik zag het! Aimee bloosde”zegt Charlie lachend. “Char, kap!” “Oké ik stop.” Charlie kijkt opzij en dan verschijnt Esther in beeld. “Char, wat ben je aan het doen?” “Ik ben met Aimee aan het Skypen.” Esther draait zich naar de computer en zwaait even naar me. “Hé Aimee. Hoe gaat het met je?” Wat heeft zij opeens? Wat ze is aardig. Ik speel maar mee. “Goed hoor, met jou?” “Ook goed. Charlie vertelde dat het jou idee was, dat we iets leuks moesten doen samen.” “Dat is waar.” “Dank je.” “Geen dank.” “Het was echt een fantastische avond.” Charlie trekt Esther op schoot en Esther slaat haar armen om Charlie’s nek. “Heel romantisch”zegt Esther zwoel. Ik ga bijna over mijn nek. Gadverdamme. Esther kijkt Charlie aan en drukt dan haar lippen op de zijne. Ik zie tongen heen en weer gaan en ik kijk naar Charlie. Hij geniet ervan. Ik voel me een beetje slap worden maar blijf het tafereel aankijken. Esther had daar niet moeten zitten maar ik. Misschien had Ilja gelijk. Ik ben verliefd op mijn ex. De zoen wordt inniger en ik kan er niet meer naar kijken. Ik klik Skype weg en sla mijn laptop dicht. Ik laat mijn hoofd in mijn handen vallen en de eerste tranen komen al. Ilja had gewoon gelijk. Ik ben verliefd op mijn ex en hij is onbereikbaar. Ik sta op van mijn stoel en laat me op mijn bed vallen. Ik ben verliefd op mijn ex maar ik voel ook iets voor een vriend. Waar ben ik mee bezig. De tranen blijven over mijn wangen stromen en ik rol me op als een bolletje. Mijn mobiel gaat af en ik pak hem van mijn nachtkastje.

Charlie:
Aimee, wat is er?
Aimee:
Niks.
Charlie:
Waarom was je dan opeens weg?
Aimee:
Ik moest gaan.
Charlie:
Aimee, gaat alles goed met je?
Ik maak me zorgen.
Kan je weer op Skype komen, ik wil nog met je praten.
Aimee:
Nee.
Ik kan niet.
Charlie:
Aim, wat is er?
Ik maak me nu echt zorgen.
Aimee:
-
Charlie:
-?
Aimee, ik ga je nu bellen.


Mijn mobiel gaat af en ik zie dat Charlie belt. Ik wil hem nu niet spreken en druk daarom zijn oproep weg. Even later belt Charlie weer en weer druk ik hem weg.

Charlie:
Waarom druk je me weg?
Poppetje wat is er?


Ik wil dat hij ophoud! Hij moet me met rust laten.

Charlie:
Ik kan het zien als je mijn berichten leest!
Aimee wat heb ik gedaan waardoor je me niet meer wilt spreken?
Please, vertel het me.


Ik wil het hem wel vertellen maar ik kan het niet. Ik zet mijn mobiel uit en sta op uit mijn bed. Ik gooi mijn mobiel tegen mijn muur en een schreeuw verlaat mijn lippen. Mijn mobiel spat kapot in heel veel stukjes. De tranen beginnen weer over mijn wangen heen te stromen. Ik ben verliefd op iemand die onbereikbaar is. Ik zak in elkaar en de tranen blijven stromen. Wat voor een kneus ben ik toch ook. Waarom klopt er niks van mijn gevoelens? Ik word gek! Dan zwaait opeens mijn kamerdeur open en draai ik me om. Ik zie Peter staan en hij kijkt me verbaast aan. Wat doet hij hier? Ik kijk Peter ook verbaast aan. Ik probeer mijn tranen weg te vegen en sta langzaam op. “Aimee, wat is er”vraagt Peter bezorgt en ik houd het niet meer. Ik begin weer te huilen en Peter komt naar me toe gelopen. Hij slaat zijn armen om me heen en ik klamp me vast aan zijn shirt. “Alles komt goed, Aim. Rustig.” Peter tilt me op en zet me op bed neer. Peter gaat naast me zitten en trekt me tegen zich aan. Het kan me nu niks meer schelen. Ik moet al mijn emoties laten zien. De tranen blijven stromen en Peter slaat zijn armen steviger om me heen. “Aim, wat heb je gedaan? Je mobiel ligt in duizend stukjes op de grond.” Ik zeg niks en klamp me meer vast. Ik ben het helemaal zat. Ik kan het Peter niet vertellen want dat zou zijn hart breken maar ik ben verliefd op mijn ex.

Reageer (2)

  • Girlicious

    maar haar ex is niet op haar... blijkt maar weer als je moet meegenieten van een flinke zoenpartij!
    weet niet of je Peter dan nog te zien krijgt hoor, ik ben nogal bezitterig met knappe jongens haha
    eigelijk wel zielig voor peter, dit is echt een typisch dilemma hier pfff!
    snel verder?!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Aaawhh, arme Aimee!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen