Vorige keer:
Jullie weten toch dat ik bi ben? Blijkbaar is zij lesbisch. Vandaar die fonkeling die ik zag in haar ogen. Dit was even een woordje uitleg. De rest komt in de volgende.

Tokio Hotel <3
'Ik hou van je', zeg ik nog vooraleer ik ophang. 'Je ziet haar echt graag, hè', zegt Evy. 'Ja, natuurlijk. Wat dacht je?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op. Ze is toch wat teleurgestelt. Eigenlijk hoeft dat nog niet, maar ja. Ze voelt het gewoon. Ze voelt dat Bill niets meer in haar ziet, dan een vriendin. Het is echt spijtig voor haar, maar ik kan Bill niet dwingen. Ze zal er gewoon mee moeten leren leven en iemand anders zoeken. By the way; heb ik al verteld dat Tokio Hotel morgen terug komt van hun tour? Nee? Wel, dan weet je het nu. We, eigenlijk Evy, hebben voorgestelt om ze op te wachten aan de luchthaven en ze hadden er geen probleem mee. Ze weten nog niet dat ik bi ben en al helemaal niet dat ik een vriendin heb. Daar komt morgen verandering in. Aline gaat namelijk mee naar de luchthaven.
De volgende morgen
'Aah, ik kan niet wachten', zegt Evy blij. 'Zul je toch moeten', zeg ik lachend. 'Wanneer komt Aline?' vraagt Evy. 'Binnen een half uurje', zeg ik. 'Ah', zegt ze enkel nog. Ben ik dus blijkbaar nog iets vergeten zeggen; Evy kan het niet goed vinden met Aline. Waarom weet ik dus niet, maar ja. Een half uurtje later wortd er gebeld. Ik vlieg naar de voordeur en spring in Aline haar armen. Ik druk een kus op haar mond en geef haar een knuffel. 'Kom binnen', zeg ik dan. 'Dank je', zegt ze lachend. 'Wat te drinken?' vraag ik. 'Moeten wij niet vertrekken?' vraagt Aline dan. 'Hoe laat is het misschien?' vraag ik haar. 'Vier uur', zegt Evy. 'Het vliegtuig land over anderhalf uur. Hmm, ja misschien kunnen we maar beter vertrekken', zeg ik. Nog een weetje. Aline is al achttien en heeft haar rijbewijs al. Dus rijden we met de auto van haar ouders naar de luchthaven. Wanneer we in de luchthaven aankomen, zien we dat het nog een halfuur is voor hun vliegtuig aankomt.

Reacties?

Reageer (4)

  • XxDarknessxX

    NEXT .. !!
    egt GEWELDIG ^^
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super,
    snel verder
    (K)

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    Weiterrr:D:D


    xxx

    1 decennium geleden
  • 30STMEchelon

    Super!!!

    Snel VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!

    Love IT!!!

    XxXxX (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen