Foto bij 88. | How Was Your Date?

Enjoy!

’Sorry, jullie gezichten waren gewoon grappig. Ik begin wel met vertellen. Ik werd wakker gemaakt door Say en ze had allemaal dingen voor me, kleren enzo maar dat wisten jullie denk ik al. Ze zei dat om 5 uur er een auto voor mij klaar stond. Om 5 uur werd er aan gebeld en kwam een man mij ophalen. Toen gingen we Tom ophalen en daarna reden we richting het restaurant…’ Begin ik het verhaal. ’Daar hadden we natuurlijk het terras voor ons alleen wat we eigenlijk voor jullie hadden geregeld en Eline flipte een beetje.’ Ik grinnik. ’Ja, ik had helemaal niet door dat we op ons eigen verzonnen date zouden gaan.’ Elle en Bill schieten in de lach. Als ze uitgelachen zijn gaat Tom verder. ’We gingen daar dus eten, en hebben we gekletst. De chauffeur kwam ons weer op halen en bracht ons naar het park. Daar hebben we gedanst en Eindelijk gezoend.’ Ik kijk Tom aan en zie hem glunderen. Ik druk een kusje op zijn mond en ga verder met het verhaal. ’We hebben natuurlijk ook wat van onze heerlijke hapjes gegeten die voor je buurvrouw waren.’ Elle kijk schijnheilig om haar heen. Ik schud mijn hoofd en ga dan weer verder met het verhaal. ’Nu komt het liefste! We werden opgehaald door de chauffeur en in plaats van dat hij ons naar het hotel brachten, bracht hij ons ergens anders heen. Tom moest natuurlijk weer geheimzinnig doen en toen we er waren werd ik geblinddoekt. Tom hielp me met uitstappen en we waren bij een meertje! We keken romantische samen naar de zonsondergang.’ Ik kijk dromerig voor mij uit, denkend aan dat moment. ’Toen de zon onder was gingen we weer de auto in en dit keer bracht hij ons wel naar het hotel. Ik had een andere kamer geregeld, een romantische.. Deze dus.’ ’Er lagen rozenblaadjes op het bed en zo. Ik sprong op het bed en had Tom zijn verassing verpest.’ Elle en Bill kijk mij lachend aan. ’Ja, niet dat het heel erg was ofzo.’ ’Het was echt zó lief!’ Ik kijk Tom aan en zie hem blozen. ’Hij heeft een heel verhaal verteld over wat hij voor me voelt en vroeg toen of ik zijn meisje wilde zijn.’ ’Gelukkig zei ze ja! Daarna hebben we de film 27 dresses gekeken en toen die afgelopen was zijn we gaan slapen.’ ’Zó romantisch!’ Ik kijk Elle blij aan. ’Hoe was jullie date eigenlijk?’ Elle en Bill kijken elkaar aan en schieten in de lach.

Reageer (8)

  • Vivaldi

    Haha x]
    Verder? (A)

    1 decennium geleden
  • LaJoie

    Ma shit nu is er geen volgend deel, net nu ik zo nieusgierig was^^ x'D.

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Tom en Elines date was echt vet lief.Vraag me wel af wat Bill en Elle gedaan hebben.^^
    En die zin van 'en had Tom zijn verassing verpest',klinkt vet droog.:Z

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    weiterrrr!!!!!!!





    xxx

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Die date blijft Cute!! <3

    Nu die van Bill en Elle nog ^^

    Snel verder!!

    Love You & Your Story! <3

    P.s. [jah ik heb eindelijk engels geleerd te schrijven (A) kwam er na de Engels E-mail toets achter dat ik your de hele tijd fout doe xD Slim hé

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen