Foto bij 004 Harry Styles

AWritersLife Thankkyouuu xx
Ik zal proberen steeds lange hoofdstukjes te plaatsen weet niet of het gaat lukken ;P
Eerste Harry POV.
Laat weten hoe je n'm vind xx
Isn't he cute ^^

Fris en fruitig kom ik de badkamer uit.Gister had Vanessa mij huilend gezien ik schaamde me dood....Gelukkig begon ze meteen stom te stotteren.En kreeg ik mijn kans om haar te gaan pesten.Ik deed mijn kast open en keek er eens goed in.Ik pakte er een setje uit en deed 'm aan."Hey Gem" "Hey broertje lief". Ik slofte naar de keuke en kwam mijn moeder tegen. "Harry vandaag gaan we naar een feestje van je nichtje jij gaat toch ook hè?" ik denk even goed na en knik dan. "Is goed wanneer begint het feestje en tot hoe laat?" mijn moeder glimlachte en zij "het feestje begint om 5 uur tot geen idee hoe laat" ik knikte en pakte een broodje en deed er wat kaas op. Gemma kwam de deur in lopen en zij toen vrolijk je kent Vanessa van school tog. Bij het horen van haar naam betrok mijn gezicht. "Ja" kwam er heel zacht uit. Gemma ging vrolijk door " Ze is echt super aardig en lief en altijd vrolijk mijn nieuwe vriendin" zij ze trots. Ik schrok me dood, viendin? Ik besloot er maar niet op in te gaan en at snel mijn eten op. " Harry je moet gaan anders kom je te laat. ik knikte en liep baar de gang.

Zuchtend liep ik baar de douche had ik in de ochtend gedoucht moest ik weer gaan douchen. Snel pakte ik wat zeel en smeerde het op mij lijf. Gym was meestal we leuk maar soms had ik zin om mijn coach helemaal verot te slaan. Ik pakte mijn handoek en liep naar mijn kluisje. Hè waar zijn al mijn kleren? Snel draaide ik me om en rende naar Louis. Lou, heb je mijn kleren gezien? Hij schudde van nee. "Ik kan je wel helpen" bood hij aan ik knikte en hij stond op en keek de kleedkamer rond ik deed precies hetzelfde. "Harry kom hier!!" ik draaide me geschrokken om en zag Louis bij het raam staan. "Wat is er?" "kom hier!!" riep hij ongeduldig. Ik liep naar 'm toe en zag wat hij bedoelde. Al mijn kleren zaten verspreid over het plein. "Zal ik je kleren halen?" ik draaide me om en zag Zayn staan. "Wil je dat doen voor mij?" hij knikte en liep weg. Ik voelde de woede in mij opborrelen. Ik wie het heeft gedaan! Even later kwam Zayn terug met mijn kleren."Dank je gast je bent een goeie vriend" hij grinnikte en liep weg."en wie denk je dat het gedaan heeft?" Ik Kijk naar Louis en Zeg Dan "Vanessa die bitch" Hij kijkt gescrokken op "Bedoel je dat lieve meisje die op drama zit Samen met mij?" vraagt Hij vol ongeloof. Ik kink en boos doe Ik snel mijn kleren aan en loop de school uit op zoek naar Vanessa. Eindelijk Heb Ik Haar gevonden en loop met grote passen naar Haar toe. "Wie denk je wel dat je bent?" roep Ik boos naar Vanessa. Alle ogeb Zijn nu op mij gericht, geschroken draait ze zich om en kijkt me raar aan."Hoe Bedoel je?" nu word Ik pas echt boos en voordat Ik het weet Heb Ik een klap op har gezicht gegeven Ik hoor Niall en Liam dangling iets naar mij schreeuwen."Doe niet zo onschuldig!" ze kijkt me niet meer aan en kijkt nu alleen nog maar baar de grond. Dan komt Gemma geschrokken bij haar staan en slaat een arm om haar heen."Harry wa is je reden om haar zomaar te slaan,ik weet dat je haar haat maar dan hoef je haar toch niet te slaan?" roept ze boos. "Tss zij gooid al mijn kleren naar buiten!" verdedig ik mijzelf. "Harry think before you act want dat heeft zij niet gedaan maar ik!" geschrokken kijk ik haar aan maar Gemma gat gewoon door."Ik had een plan omdat ik niks te doen ha su dacht ik laat ik maar een grap met broertjelief uithalen ik vertelde het plan aan Vanessa en Laura,Laura vond het een geweldig plan want zij was ook zoiets van plan maar de enige die het niet wilde was Vanessa!" Wat zij ze nou was Vanessa tegen een plannetje om mij mee te pesten? Sh*t zo gemeen is ze nou ook weer niet.Nu haat ik mezelf. "hoe bedoel je V-Vanessa?" Vroeg ik stotterend. Gemma keek nu iet kalmer en zij toen:"Laura vertelde gaar gister een plan om uit te voeren maar zij wilde niet,maar ze heeft wel een beetje meegeholpen ze wilde alle schuld op zich nemen om haar vriendinnen te kunne beschermen maar ik wist niet dat ze een klap zal krijgen" zegt Gemma zuchtend. Ergens geloof ik Gemma niet waarom zal ze dat niet doen? Toch ga ik wel mijn excuses aan bieden maar een wraak plan heb ik wel....

Reageer (1)

  • EmmyxKitten

    OoOOOOooo MyyYyYyYy gOODododod
    SNel VerDER tOETsenBORD raAR CapslOOK
    ZomAAR Aan SOMS WaahH WOrd ER GeK VAn!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen