Foto bij 5. Het optreden

Enjoy!

Ik schrik op uit mijn dagdroom en zie de docent voor me staan. 'Ja?' 'Weet jij het antwoord op de vraag?' Ik kijk naast me naar Suus en dan weer naar de docent. 'Nee, ik weet niet wat de vraag is.' 'Nee! omdat je niet oplet!' Gelukkig laat hij me met ruct en kan ik weer verder dromen en opeens schiet me een naam voor de band te binnen. Gelukkig is dit de laatste les. Ik kijk zoekend rond in de aula en zie dan Mieke staan. Ik zwaai naar haar en loop naar haar toe. 'Ik heb een geweldige naam voor de band!' Mieke kijk me vragend aan. 'Black Star!' Mieke springthyper op en neer en kink Ja. 'Dat is een leuke naam!' 'Zullen we het liedje vandaag weer oefenen? We moeten over twee weken al optreden :S' Mieke knikt. We lopen naar onze kluisjes en pakken de dingen die we nodig zijn. We lopen naar buiten, pakken onze fiets en fietsen kletsend en lachend naar Mieke haar huis. 'Ik pak mijn gitaar, ik heb gistern nog lang geoefend.' Mieke loopt naar boven om haar gitaar te halen. Als ze terug is gaan we op de bank zitten en oefenen het liedje een paar keer.

[Tijdsprong naar het optreden voor de klas.]

Zenuwachtig zit ik in de klas. Mieke en ik moeten zometeen optreden. Ik kijk naar Mieke en zie dat het met haar niet veel anders is. Mieke en ik zijn in deze weken dat we dit moesten voorbereiden goede vriendinnen geworden, misschien zelfs wel beste vriendinnen. We zijn eigenlijk bijna altijd bij elkaar en we hebben ook altijd lol en altijd wel wat te zeggen. Anne en Sanne zijn net klaar met hun optreden en de docent Muziek roept ons naar voren. zenuwachtig loop ik naar voren, samen met Mieke en ga achter de microfoon staan. Mieke pakt haar gitaar en begint de eerste noten te spelen.

Reageer (2)

  • Sjannekeee

    jhaaaaaa
    snel verder!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Ik zit echt helemaal in het verhaal xD Ik zie t zo gebeuren :P
    Ik ga binnekort snel verder:P moet even wat bedenken xD

    Hij is tenminste weer Top Elien!
    Kusje <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen