Foto bij Hoofdstuk 36

Hallotjes!

Weer een stukje van mijn verhaal!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Oké: het lijkt mij leuk om een mini Q&A te doen.
Je kan alles aan mij vragen en ik probeer overal antwoord op te geven.
Zet je vragen maar gewoon in een reactie en ik zal ze bij het volgende hoofdstukje beantwoorden.

Oh en nog iets: Wat vinden jullie van 16+ stukjes?
Ik zou dit graag willen weten, want misschien kan ik dat ook gebruiken in mijn verhaal, maar dan moet ik wel even weten wat jullie ervan vinden.
Ik hoor het wel.

Xx,
Storiesxx3

Ik open langzaam mijn ogen en kijk om me heen. Mijn hoofd bonkt als een gek en ik voel me helemaal niet lekker. Langzaam stap ik uit bed en loop naar beneden. Ik ben vast alleen thuis aangezien Peter gisteravond naar huis is gegaan en Ilja naar haar werk is. Ik loop de keuken in en zie een papiertje liggen. Het is een briefje van Ilja

Hé lekkerding,
Er staat een ontbijtje voor je in de koelkast en de nieuwe uitgave van Zin ligt op de bank.
Die lag vanochtend in de brievenbus. Ik hoop dat je lekker geslapen hebt, want Peter zei dat je niet zo lekker was gister.
Tot vanavond,
Xxxxx- Ilja


Ik leg het briefje van Ilja weg en loop naar de koelkast. Ik zie het ontbijtje al staan en haal het uit de koelkast. Ik loop ermee naar de bank en zie Zin al liggen. Ik ga op de bank zitten en pak het tijdschrift erbij. Ik blader erdoor heen en zie dan mijn artikel verschijnen. Eerst Thomas, dan Laurens, dan Naomi, dan Nikki en als laatste Charlie. De eerste vier interviews ga ik snel doorheen maar bij de laatste blijf ik hangen. Er staan foto’s bij en zodra ik Charlie’s foto zie, voel ik al mijn emoties weer naar boven komen. Ik sla het tijdschrift dicht en loop met mijn eten naar boven. Ik zet mijn eten op mijn bureau en laat mezelf op mijn bed vallen. Waar ben ik allemaal mee bezig? Ik maak er ook een zooitje van, hè. Ik sta op van mijn bed en loop naar de badkamer. Ik bekijk mezelf in de spiegel en ik zie er niet uit. Ik ben mega wallen onder mijn ogen en ik zie super wit. Ik slof voor naar mijn kamer maar onderweg val ik over iets heen. Ik klim omhoog en zie een doosje op de gang liggen met een briefje.

Hé mop,
Je zal dit pas vinden als je wakker bent en ik hoop dat je lekker hebt geslapen.
Omdat je je mobiel gister kapot hebt gegooid, heb ik er één voor je gekocht.
Ik hoop dat je er blij mee bent.
Peter


Ik pak het doosje vast en haal het papier eraf. Ik zie een Apple logo verschijnen en mijn mond zakt langzaam open. Ik open het doosje en er verschijnt een Iphone. Geen witte of zwarte maar een aparte. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik sta op. Ik loop met mijn Iphone naar mijn kamer en stop hem aan de oplader. Ik doe mijn simkaart erin en dan gaat hij aan. Na wat instellingen te hebben gedaan, werkt hij en ik whapp Peter gelijk.

Aimee:
SUPER BEDANKT!
JE BENT EEN SCHAT!
Je had dat helemaal niet hoeven doen joh.
Ik ben zelf mijn mobiel kapot gegooid.
Peter:
Ja dat is waar, maar ik ben gewoon lief en geef je er één.
Aimee:
Dank je wel <3.
Peter:
Geen dank <3
Aimee:
:$
Peter:
Wat was er nou gister?
Aimee:
Iets. Ik vertel het je wel als het voorbij is.
Maak je geen zorgen, ik red me wel.
Vooral door jou <3.
Peter:
Ach, dat is zo lief!
Wat ben je aan het doen?
Aimee:
Niks. Ik ga vandaag niks doen.
Peter:
Zal ik vanavond langskomen?
Aimee:
Nee, doe maar niet.
Ik voel me niet zo lekker.
Peter:
Ach, veel beterschap dan!
Aimee:
Dank je.
Ik ga mijn bed weer in.
Zie je later. <3
Peter:
Slaap lekker, mop.
Doeg. <3


Ik lach breed naar mijn Iphone en leg hem dan weg. Ik kruip mijn bed weer in en rol me op. Ik voel mijn hoofd bonken en sluit mijn ogen dan. Ik val langzaam weer in slaap aangezien ik best moe ben.

Reageer (2)

  • xSmallx

    vraagjess:
    Heb jij een vriendje??
    Ga je nog een story schrijven na deze?? (niet dat deze snel afgelopen moet zijn hoor..)
    Wat is je favo liedje?
    Wie is je favoriete zanger/zangeres/band??
    Wat vind je van chocolade?
    16+ maakt mij niet zoveel uit, mag je zelf weten!
    EN PETER GEEFT HAAR GEWOON EEN IPHONE DAT IS ECHT LIEF!!!!

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    hoe ben je op dit onderwerp gekomen? voor deze story?
    en 16+ mag van mij alleen als het met Aimee en Peter is gheghe(6)
    ik bedoel kom op hij geeft haar een iphone!!!! EEN IPHONE!!!
    snel verder?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen