>= Inkomend
<= verzenden

>Cat je MOET NU naar de Cullens komen.

Ik zuchtte.

< Scar ik ben NU aan het WERK.
>Wat is er nu belangrijker dan wat ik te vertellen hebben.
< Laat me even denken LEVENS REDDEN!!!!
>Officieel ben je vrij vandaag dus kom hier heen.
< En officieel gaf Esmé mij de leiding toen ze wegging dus ik hoef niet naar je te luisteren ^^
> Over haar gaat het juist, dus kom met een snelheid van hier tot en met Tokio naar de Cullens.
< Scar ik weet niet wat je wilt gaan vertellen maar ze is dood, leg je de'r bij neer dat doe ik nu ook eindelijk, dus laat mij werken en vertel me maar als je thuis bent wat je bij de Cullens hebt gedaan.
> Cat alsjeblieft.
< Doei Scar.

Ik legde me telefoon weg en zuchtte.
'Irritant zusje?'Ik vloog een halve meter in de lucht toen Dokter Cullen opeens achter me stond, waardoor ik op de een of ander manier me balans kwijt raakte en naast de stoel flikkerde.
'Jemig is het grappig om vampiers te laten schrikken.'Hij lachte even.
'Sorry.' Hij stak zijn hand uit en hielp me overeind.
'En ja, me zus is ergens en op de een of andere manier en om een random reden moet ik daar ook heen.'
'Laat me raden, Je wilt er niet heen omdat je wilt werken, maar zij weet dat je nu eigenlijks vrij bent dus dat gebruikt ze nu tegen je.'Ik keek hem verbaast aan. 'Ik heb vijf kinderen die dat allemaal wel eens bij mij flikken.'
'Kinderen? Ik dacht dat vampier dat niet konden krijgen?'
'Waar, nee ik 3 veranderd en twee kwamen er zelf bij.'Hij ging naast me zitten.
'Hoe heten ze?'
'Nou je had eerst Edward.'Bij die naam verstijfde ik, ten eerst hij was dus de zoon van de dokter. Ten tweede: Ik kon hem dan niet vermoordde want op de een of andere manier mocht ik die dokter te graag.
'Ik moet gaan.' Ik stond op en pakte me jas.
'Toch naar je zusje?'Lachte hij.
'Zo iets.'Ik rende half op mensen vampier tempo het ziekenhuis, dit moest Scarlett weten.
Maar de vraag was, waar in hemelsnaam woonde de Cullens?

Reageer (2)

  • Sonyara

    snel verder:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen