liggend op mijn bed whats append met mijn 2 beste vrienden en mijn lieve vriendinnen. 'Fleur kom je zo naar mij' vraagt mijn beste vriendin. Ik antwoord: ' ja, maar ik moet wel om 5 uur op de laptop zitten. Mind is blown komt uit aah.' ' is goed zie je zo x' krijg ik snel terug. Ik kijk zo uit naar mind is blown. Maarja ik moet even opschieten anders zit Jill op me te wachten.
Als ik bij Jill ben aangekomen wordt ik vrolijk door de familie verwelkomt door de familie '' hallo Fleur, wat leuk dat je er weer bent Jill is boven loop maar door hoor roept Jills moeder. FLEURTJEEEEEE hoor ik als ik naar boven loop JILL roep ik terug. Jill vandaag komt mind is blown eindelijk uit wat lach je nou Jill vraag ik Jill geeft me een knuffel Fleur je bent echt het raarste liefste meisje die ik ooit heb ontmoet maarja mainstreet moet maar blij zijn met zo'n super van als jou! zegt Jill. ahh Jilll iloveyouuu! na een hele middag leuke dingen doen met Jill is het kwart voor 5 Jill ligt op haar bed ik zit achter haar laptop. Jill je wifi werkt niet meer Jill help dadelijk miss ik het. Jill lacht me uit en ik stress hem. het is 5 uur en als een gek mind is blown gespeeld tweet ik naar nils van mainstreet ' woww mind is blown is echt zo geweldig ik ben echt zo trots op jullie #mainiacsareproudofmainstreet x' . als ik mijn time line check komen er opeens allemaal interacties binnen. ahhhhhhhhhh nils retweete mij! ik ren op Jill af en we springen door de kamer. wat tweette je? vraagt Jill. ik laat de tweet zien en dan komen er nog meer interacties binnen allemaal mainiacs met reacties op mijn tweet. Opeens staat er Nils Käller volgt jou nu ik wordt opeens sprakeloos Jill vraagt me wat er is ik wijs naar het beeldscherm ze ziet het en knuffelt me wow Fleur ik ben zo blij voor je! zegt Jill. Jill eten roept Jills zus. Ik neem afscheidt en ga naar huis. Op de fiets dringt het pas tot me door wat er vandaag allemaal is gebeurt.


en die dag was het begin van het leven in een droom

Reageer (1)

  • FleurW

    ja sorry voor spelling en gramatica foutjes

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen