Foto bij Love 107

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • xaM

    Ik dacht eerst dat dat meisje het een hondje was die hij aaide XD

    7 jaar geleden
  • AshHisBandana

    Aaaaawh eindelijk!!!! Goed Louis!!!! En nu verdwijnt Julian van de aardbol en leven Louis en Juliette nog lang en gelukkig :)

    1 decennium geleden
  • denixxohshc

    I FUCKING LOVE ONE DIRECTION, EN JOU STORY EN LOUIS EN NIALL EN OMG IK WIL JULIAN ZN VIEZE HERSENS INRAMMEN. sorry ik ga echt tever nu haha xx

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Even 1 ding als ik die Julian tegenkom sleep ik m aan zn haren mee naar mij zelf in elkaar geknutselde martelkamer waar ik hem met mijn zelf geknutselde martelwerktuigen zal martelen tot hij weet ik het wel niet met zichzelf doet.

    Klonk dat dreigend? Mij kom je niet graag tegen op straat ;) maar ach, ik was in de knutsel stemming dan krijg je vanzelf een ingerichte martelkamer ;)
    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • xrachelloves

    JAAAAAA, t zijn onze boys die die Global act winnen!!!
    ik kon het alleen niet afkijken omdat ik school had en alweer om 6 uur s' morgens er uit moest maar ja daar had ik het wel voor over en zeker voor OWOA! Echt n geweldige clip en blijf die kijken zodat het record wordt verbroken!!!
    Maar goed, please snel verder en ik hoop dat nu alles goed blijft tussen hun :)
    snel verder xx
    ohja en ik hoop dat louis julian zo in elkaar geslagen heeft dat julian nu denkt aan zelfmoord ofzo of dat hij op de een of andere manier dood gaat want ja, het is niet eerlijk wat ie allemaal heeft gedaan!
    Oke ik ga nu echt stoppen met de reactie want anders wordt ie n beetje heel lang haha
    lots of love xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen