Foto bij ~Amy Green~

Pandaa' s :D here i'm back xD vant weekend is mijn broertje jarig :D yaay 2 jaar word dat klein varkentje :D Omg ik heb van de morgen te horen gekregen dat ik mijn ex-beste vriend een rondleiding in mijn stage moet geven --' maar ja.. Enjoy this chapter <33

'Heey trut, moet je niet ergens anders zijn?' Vroeg T.Y. lachend. Ik rolde met mijn ogen. 'Niet brutaal doen eh.' Zei hij. Ik zuchtte en stond recht ik veegde mijn tranen weg. Harry keek me moeilijk aan. Ik liep voorbij ze en ging naar de aula. Ik werd ruw aan mijn arm getrokken en draaide me automatisch om. Ik keek recht in de groene ogen van Harry. 'Sorry, voor dit.' Mompelde hij. Ik keek hem bang aan. Hij deed zijn arm omhoog om mij te slaan. Ik trok mijn arm los uit zijn greep en rende zo snel mogelijk weg. Ik kreeg veel rare blikken de tranen stroomde langs mijn wangen ik liep door het park waar Louis zag zitten. Ik keek raar maar liep toch naar hem toe. Ik veegde mijn tranen weg en keek hem aan. Hij keek op 'Hey Amy.' Zei hij blij en gaf me een knuffel. Ik wees naar zijn gitaar. Hij gaf het aan mij en ik begon te spelen. Het liedje van Bruno Mars When I was your man.. Maar dan alleen gitaar. Het was afgelopen en Louis keek me aan. 'Dat was mooi.' Ik grinnikte. 'AMY!' Hoorde ik Harry roepen. Ik sprong recht en de tranen in stonden al terug in mijn ogen. We stonden voor mekaar. 'Amy, luister.' Zei hij en pakte mijn armen vast. Ik klopte op zijn borst. En liep weg. Ver weg. Ik rende en rende. Uiteindelijk besefte ik waar ik naar toe was gerend. Het kerkhof. Ik stapte moeizaam naar binnen. Ik haalde snel een bloem van de bloemenwinkel en liep naar het graf van mijn broer. Ik zakte neer zodra ik er aankwam. Ik legde de roos op zijn graf en begon te huilen. Waarom heeft hij me achter gelaten. Waarom kon ik met mijn grote mond nou niet zwijgen. Ik mis hem en elke dag meer en meer. Ik wou dat ik bij hem was. I wish R.I.P means Retourn is possible. Ik snikte. 'Kijk papa, kijk hoe zielig ze is. Kan ze niet thuis huilen.' Ik keek op en zag een jongen van 12 jaar met zijn vader. De vader gaf de jongen een kwade blik en liep snel door. Ik keek terug naar het graf. Ik wist wat ik moest doen.. Ik stond op en liep naar huis. Ik rende naar mijn kamer. Ik ging aan mijn bureau zitten, pakte pen en papier en begon te schrijven...

Reageer (3)

  • kukeluusje

    wat gaat ze doen snel verder please

    1 decennium geleden
  • Rinstarzz

    ;o snel verder please kwil ni wachte voor nog een stukjeeee

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Oooooooooooooooohhhhhhhh!!!! (: En ooohh poor ya (: Komt wel Goed Pooh! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen