Foto bij Know 50

‘Kalmeer even, dude’ zegt Max. Ik zucht even en besluit dan naar hem te luisteren. Ik kijk even op het horloge van Tom en zie dat de les al tien minuten geleden begonnen had moeten zijn. Opeens schijnt iedereen het te merken en loopt iedereen weg naar de kantine of waar ze dan ook normaal zijn als we geen les hebben. Ook Max, Tom, Lucas en ik lopen richting de kantine. Onderweg trekt Max me ergens mee naar toe. ‘Wat was dat nou met Zayn?’ vraagt hij. ‘Hij…’ ik twijfel even. ‘Hij heeft Liam in elkaar geslagen’ zeg ik dan. ‘WAT?!’ schreeuwt Max. ‘Shh’ zeg ik snel. ‘Niet iedereen hoeft het te weten’ zeg ik een beetje paniekerig terwijl ik om me heen kijk. ‘Dat was niet alles toch?’ Max kijkt me doordringend aan. Hij kent me echt te goed… ‘Nee hoor. Alleen…’ zeg ik. Ik twijfel even wat ik zal zeggen. ‘Ik heb hem een beetje bedreigd…’ zeg ik. ‘Wat heb je nou weer gezegd’ zucht Max. ‘Ehh…dat hij spijt gaat krijgen…’ zeg ik. ‘Dat valt nog mee… ik heb je wel eens ergere dingen horen zeggen’ zegt Max een beetje opgelucht. ‘Maar… ehh… is er nog iets?’ vraagt hij een beetje aarzelend. Kan ik echt zo slecht liegen?! Opeens heeft iedereen het door….

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Das eigenlijk wel geen zo'n slechte eigenschap e

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    haha Louis is een slechte leugenaar!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen