Foto bij Liam voor Caleo 16+ (2)


Ik en Liam waren nu al een paar jaar samen. Maar het ging steeds slechter tussen ons. We hadden een dochtertje van 2 jaar oud. In het begin ging alles goed Liam had veel tijd voor onze dochter maar nu was hij meer met de jongens weg dan vroeger. Net op het moment dat ik ging slapen ging de voordeur open. "Noek ik had niet verwacht dat je nog wakker zou zijn." zei Liam die overduidelijk dronken was. Hij liep op me af en kwam daarna naast me in de zetel zitten. " Liam je bent dronken, vannacht kan je hier slapen." zei ik en drukte nog een kus op zijn lippen voor ik de living uitliep. Ik liep naar de slaapkamer waar ik me op bed liet neerzaken en in huilen uitbarste. Naast de kamer waar ik normaal met Liam sliep is de kamer van onze dochter. Ze zou nu vast al slapen zodat ze Liam beneden niet zo zou moeten zien. Ik trok het deken over me heen en probeerde inslaap te vallen. Opeens hoorde ik vreselijk veel lawaai beneden. "Mama." hoorde ik ons twee jarige dochtertje roepen. Een paar seconden later kwam Taylor de kamer binnengelopen. Ze had haar knuffel vast. Taylor liep naar het bed en kwam erop naast mij zitten. " Blijf jij hier liefje ik ga beneden wel kijken." zei ik tegen haar en drukte nog een kusje op haar voorhoofd. Taylor legde haar neer in bed en ik liep de kamer uit. Als ik beneden was deed ik de deur van de living open en zag Liam in de zetel zitten met een flesje bier in zijn handen, en ik ging naast hem zitten. Liam zette het flesje neer op tafel. Ik staarde voor me uit er was weer een stilte de laatste tijd spraken we bijna niet meer tegen elkaar. Ik weet niet meer hoelang ik dit nog volhoud zo. Mijn vriendinnen hadden me al gezegd dat we beter uit elkaar zouden gaan maar dat zou dan weer niet goed zijn voor Taylor. "Liam we moeten eens praten." zei ik om de stilte te verbreken. " Ja je hebt gelijk met al onze ruzies tegenwoordig het is eigenlijk het enige wat we nog doen." antwoorde hij. " Je hebt gelijk we maken ruzie alleen maar over domme dingen." zei ik terwijl ik naar mijn handen staarde. "Het is allemaal jou fout,Omdat jij één dag bent vergeten van je pil te nemen hebben we nu een dochter hé!" riep Liam me toe. Ik wou me et rechtstellen om weg te lopen maar hij pakte mijn hand vast en duwde met tegen de muur. "Dus alles is mijn schuld." riep ik boos terug. Ik had dat beter niet gezegd want ik voelde en vuist in mijn gezicht. De plak waar hij mij geslagen gaf me een brandend gevoel. Net op het moment dat hij me nog eens wou slaan kwam Taylor de kamer binnen met haar knuffel in haar handen. " Mama." zei ze terwijl ze op me afliep en haar armen om me heen sloeg. Liam liet me los en ik pakte Taylor op en liep naar boven om haar spullen te pakken. Ik lade haar valiesje in en reed daarna naar het huis van mijn ouders die vlak in de buurt woonden. Taylor kon daar gaan slapen daar was ze ook veilig. Want met Liam in de buurt nu was ze thuis niet veilig en ik ook niet. Mijn ouders wisten dat we het moeilijk hadden met Liam en begrepen het. De pijn van mijn kaak was niet te houden. "Hier wat ijs." zei mijn moeder en ze stak een zak met ijs naar me uit. Ik pakte die aan en legde die op mijn kaak. Als Taylor eindelijk sliep ging ik ook maar gaan slapen. Om 9 uur pakte ik mijn spullen. Taylor bleef nog voor een paar dagen bij mijn ouders en ik moest wel naar huis gaan voor mijn spullen te gaan pakken ik ging weg van Liam zo kon het niet meer verder. Ik reed naar het huis dat van mij en Liam is. Het verbaasde me dat Liam nergens te vinden was. Plots viel mijn oog op een briefje dat op de keuken tafel lag. Ik pakte het en begon te lezen: Liefste Noek, ik wil je juist zeggen dat ik de gelukkigste jongen ooit ben. Ik hou zoveel van je. Als ik elke ochtend wakker werd en jij was er wist ik dat het een leuke dag zou worden. We hebben zoveel leuke herinneringen samen. Ik hou van je lach en van dat je altijd verlegen wordt bij mensen die je niet kent. Als onze dochter ooit vraagt wat ze fout heeft gedaan zeg dan dat het haar fout niet is dat wij zoveel ruzie hebben. En zeg haar ook dat ik van haar hou, dat ik ook wil dat ze zichzelf is. Ik wil Noek dat je een gelukkig leven hebt. Ik zal altijd in jullie hart zijn.
Liefs Liam
xxxxx

Ik las de brief wel tien keer opnieuw. Liam ging waarschijnlijk iets stoms doen. Opeens moest ik aan iets denken hij had gezegd als er iets erg lis zou gaan dat hij van de brug ging springen. Ik pakte mijn spullen en stapte zo snel als ik kon de wagen in en reed naar de brug op het einde van het dorp. En ik had gelijk ik zag Liam op de brug staan. "Liam!" riep ik en liep op hem af. Liam draaide zich om en keek recht in mijn ogen als ik eindelijk naast hem stond. Mijn ogen zagen vast en zeker nog rood van te huilen. Hij stapte de brug af en ik drukte mijn lippen op die van hem en gaf hem daarna een knuffel." Sorry." fluisterde hij in mijn oor. Ik begon nog harder te huilen. Zo stonden we daar nog een paar minuten. " Ga je mee naar huis?" vroeg ik hem. "Ja." zei hij en Liam pakte mijn hand vast. In de auto viel er weer een grote stilte. Als we thuis waren gekomen had ik nog maar net de deur dicht gedaan of Liam drukte zijn lippen terug op die van mij. Deze kus was anders dan onze eerste kus van daarnet. Liam pakte me op en droeg me naar boven. Daar legde hij me neer op bed. Voor hij naast me kwam liggen deed hij zijn shirt uit. Als Liam naast me lag drukte ik mijn lippen op die van hem. Al snel werd onze kus heviger. Hij ging met zijn handen onder mijn kleedje en al snel was dat ook uit. De rest van onze kleren volgden algauw ook. Het was ondertussen al een paar maanden geleden dat ik en Liam nog eens seks hadden gehad. Ik begon hem zachtjes af te trekken. Liam begon direct luid te kreunen. Ik drukte mijn lippen op die van hem zodat onze buren ons niet zouden horen. "Genoeg." wist hij tussen een paar kreunen uit te brengen. Zonder waarschuwen kwam Liam kwam in me. En hij begon zacht stoten. Na een tijdje begon hij steeds sneller te stoten. We kwamen allebei kreunend klaar, en viel in elkaars armen inslaap. De volgende ochtend moesten we vroeg op want we moesten Taylor gaan halen bij mijn ouders. In de namiddag gingen we terug zoals vroeger met zijn drieën naar de speeltuin.

Reacties?
Het is wel een klein beetje 16 +
Maar er is bij mij thuis nu een jongentje van 9 jaar aan het meelezen dus daarmee ;)

Reageer (2)

  • Breckenridge

    Weet je wel hoe fucking perfect deze is? Mag ik alsjeblieft een vervolg? (Ja, ook 16+) Jemig, dit is denk ik de mooiste One Shot die ik ooit heb gehad, ik bedoel, ik ben perv en daarom zijn de meeste One Shots dikke porn, maar deze is gewoon te mooi. Jemig ik blijf hier brabelen, maar ik had nooit gedacht dat ie zo mooi en perfect en alles kon zijn. Ik kan gewoon niet wachten op een vervolg, en dat het niet veel 16+ is maakt niet uit, echt niet. Ow mijn god, jemig ik ga nu zelfs dat zeggen, ik moest bijna huilen omdat ik in een emotionele bui ben, dit me keihard raakt en het gewoon zo mooi is geschreven, Still I want to write an hole story based on this Maar oké ik ga deze zeikreactie nu afbouwen ofzo. Oowh jeee, ik zit hier nu echt te shaken. Waarom weet ik niet eens. Normaal zou ik een een of andere droge reactie zetten over dat negenjarigen kind maar dat kan ik gewoon ff niet opbrengen ofzo.
    Lu xx Noek.

    1 decennium geleden
  • ianhasaniceass

    hahahah een negenjarige jongentje die 16+ mee leest. Haha
    (flower)(H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen