Foto bij One Shot 17 ~ Niall

Voor NiallLover

___
Hier heeft Harry, dus een vriendin, genaamd Abigail.

Glimlachend wandel ik het podium af en laat me backstage in de grote zetel vallen, die er voor ons is gezet. Net wanneer ik zit, kijk ik naar de lange tafel, met alle soorten lekkers op en daarnaast een kleine frigo met allemaal lekker frisse dranken. "Liaaam, neem eens een zakje chips en een cola voor me?" "Doe het zelf Horan." Ik verzucht en laat me verder in de bank zakken. "Hey boys." Ik kijk op en zie de meiden in de deuropening staan. Met de meiden bedoel ik, Eleanor, Danielle, Perrie, Abigail en mijn beste vriendin, Tjitske. Ze was eigenlijk een goede vriendin van Ele en Danielle maar op een avondje uit, hebben we haar ontmoet en er was direct een klik tussen ons. Volgens de jongens dan ook wel meer dan dat en zelfs niet alles volgens de jongens, ze zijn er allemaal heilig van overtuigd dat het tussen ons wel eens meer zou worden, moest een van ons twee het lef hebben, om die eerste stap te zetten. "Hier Niall." Tjitske ploft naast me in de zetel en laat een grote zak chips en een blikje cola op mijn schoot vallen." Direct komt die grote grijns weer op mijn gezicht. "Bedankt, je bent de beste, de liefste!" Ik drukte een kus op haar wang en trok dan snel de zak chips open.
"Paul, mogen onze meisjes bij ons op de kamer, pleaase?" Harry kijkt smekend naar Paul. "Okee, maar geen dingen doen, die ik ook niet zou doen he jongens." Iedereen schoot in de lach. "Maar eeuhm, Tjitske, dan gaan wij, eeuhm, maar op een kamer samen zeker?" mompelde ik verlegen. Ik zag alle jongens naar elkaar grijnzen en toen ik terug naar Tjitske keek zag ik haar verlegen knikken. Iedereen verdween in hun kamers en ik nam mijn en haar koffer, die ik in onze kamer ergens op de grond liet vallen. "Euhm welke kant slaap jij graag?" vragend keek ze mij aan. Haar ogen keken recht in de mijne. "Links, maar als jij links wilt mag dat wel hoor?" Ze knikt zachtjes van nee. "Ik slaap rechts, dus het is perfect." "Tjitske, ik moet je, euhm, iets bekennen." Ik kijk haar verlegen van onder mijn wimpers aan. "Ja Niall?" Nieuwsgierig keek ze mijn kant op. "Ik vind je heel erg leuk, dat weet je, je bent mijn beste vriendin en dat zou ik nooit anders willen.." Ineens slaat de twijfel toe en begin ik te twijfelen of het wel een goed idee is, om haar over mijn gevoelens te vertellen. "Maar wat, Niall?" Ik voel hoe ze mijn ene hand vastneemt en met haar andere hand mijn kin omhoog duwt, zodat ik haar wel moet aankijken. "Ik vind je meer leuk dan gewoon vrienden, als sinds het begin dat ik je ken, maar ik wil dit allemaal niet verpesten." Bijtend op mijn lip kijk ik haar aan, tot ze antwoord geeft op alles wat ik net had gezegd. "Niall.." "Ja?" De moed zakt me in de schoenen, ik voelde gewoon dat ze ging zeggen dat zij geen gevoelens had voor mij. Maar ineens terwijl ik dit dacht en in mijn gedachten verzonken was, voelde ik twee paar zachte lippen op de mijne.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen