Foto bij 2 Marie-Anne Jones

Hooooi,

Ik ben stom ik had abo nummer 7 beloofd een shoot out te geven in al mijn story's maar nu weet ik niet wie abo nummer 7 is. Dus abo nummer 7 wilt u zich melden? Stuur me maar een pb. En ik weet dat het niet eerlijk is en daarom wil ik abo nummer 1, 2, 3, 4, 5 en 6 ook een shout out geven. Maar die krijgen in een story naar keuze een shoot out. Stuur ook mij een pb over waar je een shout out voor wil en in welke story. Pas op de story waar jij een shout out in wil moet je ook lezen!!

En dan nog iets leuks. Ik hou er heeeel erg van om kleding setjes samen te stellen. Dus daarom wil ik ook voor story's van andere mensen kledingsetjes samenstellen. Als je interesse hebt stuur me een pb over hoe je het ongeveer wilt hebben. Ik stel dan meteen nadat ik je pb gelezen heb een setje voor jou samen!

Het 16+ stukje is alleen het schuingedrukte stukje!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • miemstyless

    Wat een rot vader heb je dan, die je mishandeld en aanrand!
    Wauw wat heeft Kevin mooie ogen!!
    Nou ls ik meneer Murs had zou ik heel veel moeten nablijven!
    Weer een leuk en spannend hoofdstuk!
    Xxx(K)

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    bij mr Murs dacht ik aaan Olly?xd x
    Maar de beschrijving klopt dan niet xd x

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Bij kevin dacht ik aan een duif... Mwuahahaha, Kevin is een jongen die kan transformeren tot een duif :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen