Foto bij Know 54

Bedankt voor de abo's iedereen!!
Luff you guys (H)

'Styles jij gaat naast meneer Tomlinson zitten' zegt meneer Greenwald en daarmee is het klaar want hij draait zich om en pakt zijn boeken. Ik zie Harry verkrampen en langzaam naar mij toe lopen. Wat heeft iedereen vandaag tegen me?! Harry schuift een beetje houterig naast me en glimlacht naar me. 'Louis' glimlach ik en ik steek mijn hand uit. 'Harry' zegt hij zachtjes en hij pakt mijn hand aan. Ik ben geneigd "weet ik" te zeggen maar ik hou me in. Zijn hand is zo zacht! Ik concentreer me weer op de les. Of...dat probeer ik. De aanwezigheid van de jongen naast me houd me bezig. Hij is zo schattig, zijn leuke krulletjes en die kuiltjes in zijn wangen! Niet te vergeten zijn zachte handen en gewoon zijn schattigheid. Louis, concentreer je! Laat je niet afleiden! Ik zie hoe Harry druk aantekeningen maakt. Dan kijk ik achterom en zie dat Charlotte mij aankijkt maar snel wegkijkt als ze ziet dat ik kijk. Het zal wel... 'So mister Tomlinson, which answer do you have?' vraagt meneer Greenwald. Ik schrik op en kijk paniekerig naar mijn schrift waar natuurlijk niks staat. Ik zie dat Harry voorzichtig een blaadje met een antwoord naar me toe schuift. 'Eh...answer D' lees ik snel op. 'Good, good' mompelt meneer Greenwald. 'Dank je' zeg ik zachtjes tegen Harry. Hij glimlacht even en let dan weer op en schrijft verder.

Reageer (3)

  • VeerleClifford

    Awwh, Sweet Harry
    Louis let eens op!

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    You owe Hazza one, LouXD
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Harry saved you, Lou!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen