Foto bij New BFF wedstrijd Moams ~ Opdracht 2

Hooi, dit is opdracht 2 van de New BFF wedstrijd van Moams.

Als je wil dit luisteren onder het lezen, ik hou van dit nummer:
Megan Nicole ~ B-e-a-utiful

Drie goede eigenschappen:
~ Gevoel voor humor (volgens mijn BFF's)
~ Vrolijk (meestal, ik heb soms momenten van niet, maar dat heeft iedereen)
~ Creatief (ik heb heel veel fantasie, en dus altijd wel een idee)

Drie slechte eigenschappen:
~ Ongeduldig (soms kan ik het gewoon echt niet aan om te wachten maar soms wel)
~ Gesloten (ik vind het meestal moeilijk om alles aan iedereen te vertellen, zelfs aan mijn vriendinnen durf ik niet heel open te zijn)
~ Niet veel zelfvertrouwen (ik ben over bijna alles onzeker)

Hoe zie jij jezelf:
Als een vrolijk persoon die altijd naar iedereen lacht en alle gevoelens een beetje opsluit.
Wat zou jij willen veranderen aan jezelf:
Ik zou graag meer zelfvertrouwen hebben en wat meer open willen zijn.
Als je een wens in vervulling mocht laten gaan, welke wens was dat en waarom:
(Ik zou 1D willen ontmoeten omdat ik een grote fan ben) Maar ik zou ook wel eens buiten Europa op reis willen, het lijkt me erg leukom alle andere culturen enzo te zien.
Wat zou je willen veranderen aan je leven:
Niet heel veel, ik vind mijn leven wel goed zo, anders word ik veel te verwend enzo. Dat is niet leuk meer.

Waarmee ben jij niet tevreden over jezelf:
Dat ik dingen waar ik aan begin (soms) niet afmaak.
Waarmee ben je trots op jezelf:
Ik heb heel lang zitten denken over dit, maar ik heb werkelijk geen idee, als ik het heb zal ik het aanpassen.
Neem uit dit rijtje 2 begrippen en omschrijf wat deze voor jou betekenen:
Keuze uit: liefde, geluk, vertrouwen, eerlijkheid.
Liefde: Ik hou heel veel van mijn vrienden en familie, ik zou er niet zonder kunnen. Het betekend voor mij dat je gelukkig bent en dat er altijd iemand voor je klaar staat.
Eerlijkheid: Als je niet eerlijk bent heb je geen goede band met iemand. Als je heel de tijd tegen iedereen liegt verlies je iemands vertrouwen en dus ook vriendschap.

Hoe is jouw vriendengroep op dit moment:
Nova, Manon, Linette, Yannicke, Anique en Myrthe. Alleen Nova ken ik al sinds de basisschool, de andere vanaf dit jaar. We zijn best close en praten over (bijna) alles met elkaar.
Waar ben je onzeker over:
Mijn uiterlijk (Als ik in de pauze heb gegeten vraag ik me af of mijn hele gezicht eronder zit (: )
Wat maakt je blij:
Mijn vriendinnen & muziek.
Wat doe je graag in je vrije tijd:
Foto's maken, schrijven, lezen, shoppen & nagels lakken.


Tijdens het schrijven van dit kreeg ik een tranen in mijn ogen omdat het me liet inzien wie ik nou echt ben, ik ben meer met andere bezig dan met mezelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen