“Wat hebben jullie daar gedaan?” lachte Alika.
“Zware seks, zonder geluid” ik knipoogde naar Jasper en hij lachte. We gingen heel de avond door met onze lage gesprekken en onnozele onderwerpen. Voor de ander was het makelijker maar ik en Nessie hielden het maar vol tot 4uur in de morgen.
“Horen jullie niet te slapen?”
Ik deed men ogen een beetje open zag Alika en Alissa naar me lachen... Je zag dat ze beste vriendinnen waren.. ze deden en dachten altijd het zelfde. “Ja, we gaan slapen... Jullie ook.” Nessie knikte naar Jasper en de meisjes die naast hem zaten. Ik stond op en wandelde naar Jaspers kant. Als je het wandelen kon noemen. Ik viel bijna iedere keer om. Ik zakte naast hem neer. “en wat kom jij doen kleintje.”
“sssht” zuchtte ik. Ik legde men hoofd tegen ze borst aan. Hij versteende voor even maar ontspande terug en leunde met zen rug tegen de zetel aan en legde zijn trui over men schouder. Ik viel half in slaap maar kon nog net hun gesprek volgen van de andere.
“Schattig. Weet ze al dat jij en Alice...” hij schudde onder me.
“He, Jasper. Hebben jij en Samii iets?” Alissa's stem had een ondertoon die ik niet kon plaatsen. Hij aaide over men hoofd en gaf antwoord: “Ik denk niet dat dat een goed idee is.”
“Maar je wilt het wel...” het was niet echt een vraag meer een vaststelling.
“Je moet wel erg gestoord zijn om iemand als Samii niet te willen.” Ik deed voorzichtig men ogen een beetje open. Nessie merkte het en lachte even maar ging gewoon verder zodat Jasper niets merkte. “Ik denk dat ze je leuk vind”
Hij keek even op me neer dus kneep ik men ogen stevig dicht. “Ze is lief als ze slaapt.”
“Ja want als ze wakker is...” lachte Allisa.
“Nee, Ze is... bijzonder.”
“Heb je haar dat al verteld?”
“Ze zou het niet willen horen van mij...”
Ik wikkelde men hand in zijn shirt en legde men hoofd hoger met men lippen tegen zen nek.
Nessie had door wat ik probeerde.
“Ze praat over je in haar slaap... wist je dat Jasper?!”
Ze keek heel even naar me en keek onmiddellijk terug naar hem.
“Ohja... Geloof ik niet...Ze...”
“Jasper...” mompelde ik tegen zen nek aan. Hij kee terug naar beneden.
“Niet weg gaan...” Ik legde me terug tegen zen borst aan en nestelde me nog dichter.
Ik hoorde hoe de meisjes giechelde. Hij legde zen armen om heen en trok me dichter naar hem toe. Ik lachte naar Nessie, gaf haar een knipoog en viel vrij snel in slaap. Bij de gene bij wie ik wou zijn.

Reageer (8)

  • LottWolfje

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
    coowle hoofdstukken!!!


    en ik met mijn zielig kleine deeltjes xp




    xxx

    1 decennium geleden
  • lanatje04

    verder
    >>>

    1 decennium geleden
  • yriz

    LeukLeukLeuk!! snel verder!!

    1 decennium geleden
  • BornForThis

    snelverder... ;DD

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    oeeeh verder nuuu (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen