Foto bij 25. Silke

Nadat Zayn me had verteld dat hij op mij verliefd was, wist ik niet wat ik moest antwoorden.
Ik wou hem niet kwetsen. Ik was ook verliefd op hem, al van de eerste moment dat ik hier ben.
Maar ik vond het nog te vroeg om al direct een relatie met hem te beginnen.
Ik zei tegen hem : “Euh ja sorry Zayn, luister, ik ben ook verliefd op je, maar we kennen elkaar nog maar van gisteren. Ik zou liever wat wachten met een koppel worden, totdat we elkaar wat beter kennen. Ik hoop dat je begrijpt.”
Ik was bang voor zijn antwoord. Hij kuste me op de mond en ik trok me naar achter. Dit wil ik nog niet.
Ik zei hem dat het beter was als hij dat nu nog niet deed en hij antwoordde: “Ja sorry.”
Hij stond recht en liep de kamer uit. Ik wist één ding zeker, en dat was dat ik het verknald hem.
Ik begon te huilen en kon niet meer stoppen. Na ongeveer een uur, klopte er iemand op de deur. Ik zei “binnen”, en Febe kwam de kamer binnen.
“Wat is er gebeurd tussen jou en Zayn?” vroeg ze me.
Ik antwoordde: “Hij is verliefd op me. Ik weet niet wat ik moet doen Febe, ik ben ook verliefd op hem, maar we kennen elkaar nog maar 1 dag. Ik had hem dus gezegd dat ik ook verliefd op hem ben, maar dat ik wil wachten met koppel worden, omdat we elkaar nog niet zo goed kennen. Toen kuste hij me en trok ik me weg en zei ik dat hij dat beter nog niet zo doen. Hij liep dan de kamer uit en.. en ik weet het niet meer Febe.”
Ik begon te huilen en ze trok me in haar armen. Ze probeerde me te troosten en zei tegen me dat Zayn ook verdrietig is en dat ik naar hem moet gaan.
Ik stond recht en we liepen samen naar beneden. Niall stond beneden en Febe liep direct naar hem toen en knuffelde hem.
Ik liep naar buiten en zag dat Zayn op het bankje voor het huis zat.
Ik liep naar hem toe en legde mijn armen rond zijn schouders.
Hij keek naar boven en zag me daar staan. Ik ging naast hem zitten en zei “Sorry voor daarnet, ik had niet zo mogen reageren. Echt het spijt me, kun je het me vergeven?”
Hij antwoordde: “Ja tuurlijk, het is ook mijn schuld. Ik had je niet mogen kussen zonder dat je het wou”, en hij gaf me een knuffel.
“Ik hou van jou Zayn”, fluisterde ik in zijn oor. We stonden op van het bankje en liepen terug naar binnen.
We liepen terug naar binnen en ondertussen zaten Louis en Harry ook al in de woonkamer.
Niall en Febe stelden voor om met ons allen te gaan shoppen in Londen en we maakten ons klaar om te vertrekken.
Na een paar minuten stappen, kwamen we aan in het centrum. We gingen wat winkels binnen en ik en Febe kochten wat kleren.
Na een paar uur gingen we iets eten in de McDonalds en dan keerden we terug naar huis.
Als we thuis kwamen was het al laat in de avond en we keken nog wat naar tv allemaal samen.
Na een uurtje gingen Febe en Niall gaan slapen. Ik legde me tegen Zayn aan en hij nam me in zijn armen.
Zayn vroeg me of ik wou gaan slapen en ik antwoordde “ja.” We stonden recht en zeiden slaapwel tegen Liam, Louis en Harry.
We liepen naar boven en ik vroeg : “Euhm Zayn, wil je wel dat ik bij jou slaap? Ik kan ook in een logeerkamer slapen ofzo?”
“Natuurlijk mag je bij mij slapen, voor wat zou dat niet mogen?” antwoordde hij.
We maakten ons klaar en gingen slapen. We gingen in bed liggen en hij gaf me voorzichtig een kusje op mijn voorhoofd.
Ik ben blij dat ik hem heb leren kennen en wist zeker dat ik een toekomst met hem wil. Hij nam me in zijn armen en zo vielen we in slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen