Foto bij Niall voor JANNYDOTCOM 16+


Jij, Harry, Liam, Zayn, Louis en Niall zijn allemaal goeie vrienden. Maar je had altijd al een speciale band met Niall, alle jongens wisten dat je hem leuk vond behalve Niall zelf. Je kon er niks aandoen maar altijd als je bij hem was begon je hart sneller te slaan. Maar je wist dat hij niet hetzelfde voor jou voelde dus hield je het geheim. Vanavond moest je naar de jongens voor een sleep over bij Niall thuis. Het was niet zover dus besloot je maar te voet te gaan. Als je bij de deur van Niall's huis aan kwam ontplofte een bom van vlinders in je buik en je zag Louis, Harry, Zayn en Liam in de deur opening staan. "Janny!" riepen ze allemaal te gelijk en ze gaven je een knuffel. "Hye jongens" riep je blij terug. Nadat je hun allemaal had geknuffeld en naar binnen was gelopen hoorde je Harry roepen" Hye Niall, je liefje is hier!" je kon het niet laten en begon te lachen. Al snel kwam Niall de keuken uitgelopen "Hye babe." zei hij terwijl hij op je af liep met zijn armen open en een enorme glimlach op zijn gezicht. Je wou jezelf onder controle houden, maar het lukte je niet en je rende naar hem toe. "Hye Niall." zei je uiteindelijk toch. Na elkaar ongeveer 20 seconden te hebben geknuffeld hoorde je Louis lachen " Oke, zo is het wel genoeg geweest." hoorde je Liam zeggen die achter jullie stond. Iedereen liep naar de living en jij volgde hun maar gewoon. Ze hadden allemaal een plaats om te zitten behalve jij. " Janny als je wilt mag je op mijn schoot zitten hoor." zei Niall terwijl hij je op zijn schoot trok. Je voelde hoe hij zijn arm om je heen sloeg. Dit moment mocht wel eeuwig blijven duren. "Gaan we een film kijken?" vroeg Liam. " Nee." antwoorde Zayn die naar de keuken liep en even later terug kwam met drankjes. " Wat dachten jullie van een spel?" vroeg Zayn. " Welk spel?" vroeg Louis Je keek naar Harry en zag dat die Louis een knipoog gaf nog voor hij zei " Waarom niet truth or dare." Je keek even naar de jongens. " Waarom toch ook niet." zei je en je ging naast de jongens op de grond zitten. "Niall , truth or Dare?" vroeg Louis. "Truth." antwoorde Niall onmiddellijk. " Ben je verliefd op Janny?" vroeg Louis met een grote glimlach op zijn gezicht. Je voelde je maag omkeren in je buik. " Heel erg bedankt!" riep Niall terwijl hij je van zijn schoot duwde en naar boven liep. En jij blijf verward achter. " Wat is er hier aan de hand?" vroeg je uiteindelijk na lang twijfelen toch. En alle jongens begonnen te lachen. " We kunnen het je niet zeggen Janny" zei Liam. Je keek ze verbaasd aan. " Niall is verliefd op je!" riepen ze allemaal. " Mij?" vroeg je nog steeds verward van daarnet. " Ja,jou" zei Harry. " Hij praat altijd over jou, Janny dit, Janny dat, soms vragen we ons af of hij ooit nog over iets anders kan praten" voegde Zayn er nog aan toe. Hij probeerde echt zijn lach in te houden. Nu was je nog verwarder Niall de jongen waar je altijd al van hield was dus ook op jou. Je dacht dat dit nooit zou gebeuren, dat hij zou kiezen voor een beroemd meisje en niet zomaar een vriendin van vroeger. " Ik ga maar beter met hem praten." zei je en je liep de trap op naar boven. Wat moet ik hem zeggen was de vraag die gans de tijd door je gedachten spookte. Waardoor je moeite had om je te concentreren. Je stond even stil voor de badkamer deur. Er kwam lawaai uit de badkamer dus je wist zeker dat Niall daar was. " Niall." zei je zachtjes. " Hebben ze het je gezegd?" vroeg Niall je kon horen aan zijn stem dat hij boos was. " Wat?" probeerde je verbaasd te vragen. " HEBBEN.ZE.HET.JE.GEZEGD?" riep hij. " Ja." antwoorde je zachtjes. Alles wat je kon horen was dat Niall tegen de muur schopte. " Niall, doe a.u.b. de deur open. "zei je. " Waarom zou ik dat doen? omdat je me dan kan zeggen hoe dom het is van jou leuk te vinden en te denken dat jij mij ook leuk vindt." antwoorde hij en werd duidelijk alleen maar bozer. " a.u.b." zei je en je bleef maar naar de gesloten deur staren. Een paar seconden later hoorde je dat de deur open werd gedaan. De deur werd traag open gedaan. Niall's ogen zagen rood dus hij had geweend. " Wat moet je?" vroeg hij terwijl hij naar de grond keek. " Ik hou ook van je." zei je zonder dat het zelf wist. Je keek snel naar de grond omdat je bang was voor zijn reactie. Nadat er een minuut stilte was geweest had je weer de moed om op te kijken. Alles wat je zag was dat Niall naar je staarde met een lach op zijn gezicht. " Echt?" vroeg hij. " Ik vond je altijd al leuk al vanaf de dag dat ik je ontmoet heb. Maar ik dacht dat je nooit een meisje als mij leuk zou vinden" zei je. " Janny hoe kan iemand jou nu niet leuk vinden? Jij bent het leukste en liefste meisje van de hele wereld" zei hij. Je kon er niks aandoen en begon zomaar te wenen. En Niall veegde de tranen van je gezicht voor hij zijn lippen zacht op die van jou drukte. Na 10 seconde begon de kus steeds passioneler te worden. Je sloeg je benen om Niall's middel en hij liep met jou naar zijn kamer. Daar lag het behoorlijk vol met matrassen voor de sleep over. Maar Niall liep door tot naar zijn bed. Daar legde hij je neer op bed en kwam al snel boven je hangen om je opnieuw te kussen. " I love you Janny." fluisterde hij in je oor. " I love you to. "fluisterde je terug en drukte je lippen weer op die van hem. Niall liet zijn handen onder je topje glijden en maakte je bh los. Al snel waren je bh, topje en shortje uit. Nadat al mijn kleren uit waren volgden die van Niall al snel. Je begint Niall zacht af te trekken waardoor hij al snel een luid kreunt. "Sht" fluister je en je drukt je lippen weer op die van hem. Net als hij bijna klaarkomt stop je. Voordat hij de kans heeft om twee vingers bij je naar binnen te brengen duw je je heupen wat naar voor zodat Niall in je zit. " We hebben niet veel tijd. "zeg je dan. Niall begrijpt de hint en begint direct zacht in je te stoten. Als jullie beiden zijn klaargekomen kleden jullie je snel aan en gaan beneden bij de rest zitten die ondertussen naar toy story aan het kijken zijn. " Was het leuk daar boven?" fluisterde Louis in je oor. Hij had blijkbaar alles gehoord.

I'm back.
Ik had wat problemen met schrijven omdat ik nu veel moet leren en ik ben ook nog eens ziek.
Net zei ik tegen mijn neefjes dat ze niet moeten meelezen en toch doen ze het ze zaten het hier luid op te lezen en stellen rare vragen. Daarom weer kort 16+ gedeelte als je wil ga ik het nog aanpassen hoor laat me weten of dat nodig is. :)

Reageer (2)

  • Horlinson

    Het is echt leuk! Dankje!
    En veel beterschap! (:

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    One Way Or Another :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen