• Hier kunnen we alles overleggen en vragen aan mekaar stellen. ;D

    Inschrijftopic
    Schrijftopic.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben zelf nooit goed met dubbel rol,altijd verwaarloos ik dan de eneof de andere rol :$
    Ja mijn personage reist alleen, samen met haar hulphond. Haar zoontje verbijft bij de ouders van haar man

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 14:09 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Het kan wel natuurlijk, maar iemand zal haar dan wel moeten begeleiden tot de camping want een hond kan geen bordjes lezen. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Het kan wel natuurlijk, maar iemand zal haar dan wel moeten begeleiden tot de camping want een hond kan geen bordjes lezen. :p


    Whaha, daar heb je gelijk in. Maar mijn rol houd ervan onafhankelijk te zijn, ze haat het als iemand haar zou helpen of meedeogen te hebben voor haar. Maar als ze echt hulp nodig heeft dat zegt ze het wel


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ja logisch. Maar waarschijnlijk zijn daar ook wel mensen voor bij de vliegvelden. (:

    Afijn, ik zal even uitlijnen hoe het oorspronkelijke verhaal ging:

    De tieners gingen grotendeels onafhankelijk op vakantie naar Griekenland. De meiden hadden al snel een klik en waren duidelijk op jongensjacht. Een van hen (Angel) ontwikkelde gevoelens voor een van de jongens (Flynn), maar deze had al een relatie, al wist hij eigenlijk niet zo goed wat hij nog voor haar voelde.
    Op de eerste avond ging hij al vreemd met Angel, maar zijn vriendin (Ashlee) was hem achterna gereisd om hem te verrassen en ze sloeg uit woede haar wijnglas kapot tegen Angels hoofd.

    Flynn maakte het uit met Ashlee en zij zon op wraak. Er werd wat over en weer gescheld en uiteindelijk heeft ze samen met wat vriendinnen die ze daar gemaakt heeft hun spullen vernield. Flynn was inmiddels echt verliefd op Angel en liet haar niet los, wat Ashlee nog woedender maakte.

    Ze zocht contact met een jongen op de camping (Steve) die al op de eerste dag een meisje (Lotte) had aangerand en stelde voor of hij met zijn vrienden Lotte (met wie Ashlee ook niet kon opschieten) en de andere meiden wilde verkrachten. Ashlee organiseerde een GPS-tocht die de meiden naar een ruine bracht, waar ze door de jongens werden opgewacht en verkracht.

    Ashlee ging van de camping af, maar kwam op de laatste dag terug om nog een slag te slaan. Ze stak de haren van Lotte en Angel in brand en werd daardoor uiteindelijk opgepakt in een gesticht gestopt.

    Daar draait ze nog meer door en plant ze nog meer verschrikkelijke dingen voor de jaren die erna komen, waaronder het martelen van stellen die al lang bij elkaar staan en het kidnappen van een van de jongens (Cyrith) die haar eens heeft afgewezen. Uiteindelijk worden zowel Ashlee als Steve in het derde jaar vermoord en moeten de jongeren hun leven weer op de rails zien te krijgen.

    --
    Maar goed, dat is dus de reden waarom de kinderen het verleden willen veranderen, omdat alles wat er gebeurd is nog steeds een grote impact heeft op hun gezinnen (dat staat wel bij hun voorgeschiedenissen :P). In principe gaat dit nu dus allemaal niet gebeuren, omdat de kinderen dat voorkomen, maar daardoor gebeuren er natuurlijk wel weer andere dingen - wat dat zien we wel in het verhaal. :'p

    Duss hopelijk snap je het nu wel meer haha. Dan weet je waarom ze bijvoorbeeld bij voorbaat een hekel aan Ashlee hebben (die dat natuurlijk niet snapt).

    Nou ja als er nog vragen zijn horen we het wel ;D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 14:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow, best heftig! Ik begrijp het nu en zal proberen mijn rol beetje in te verwerken erbij, als het me lukt :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.


    [mijn topics (:]

    Nou, vliegvelden en stations zijn doorgaans niet erg 'blind-vriendelijk', haha. Toen ik in Turkije was! dachten ze dat mijn stok een wapen was


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Echt Alicia? Hahaha. Dat is best wel raar. Hoe doen ze dat daar dan met slechtzienden?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 10:17 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    In de maatschappij wordt nauwelijks onderscheid gemaakt tussen slechtziend en blind. Dus je ziet of alles of niks en er bestaat geen tussenin, haha. En als je geen braille kan, zoals ik, dan vinden ze je - zeker op luchthavens en zo - gewoon een aansteller.
    Je kan op Schiphol wel iemand 'bestellen' die je meeneemt, volgens mij. Maar zelfs dan begrijpen die mensjes er maar weinig van, haha. Dus ik denk dat het in het buitenland - behalve Engeland en België - nog veel erger is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik moet ook eerlijk toegeven dat het lastig is om me voor te stellen wat jij wel en niet ziet. Ik heb zelf lenzen, dus ik zie dingen wel eens vaag als ik ze niet in heb, maar ik vraag me soms wel eens af hoe jij dat dan ziet haha. Want iemand die blind is, die ziet niets. Maar wat ziet iemand die slechtziend is dan?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Om daar achter te komen, moet je iedere bestaande slechtziende dezelfde vraag stellen. Want ze zijn allemaal anders xD


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heheh dat is waar ;p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain