Bericht succesvol aangepast!
  • Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1

    NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith slaakte een zucht en wilde haar eigenlijk afwimpelen, maar durfde dat niet en haalde toen bij wijze van antwoord zijn schouders op. Alles beter dan dansen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wil je nog wat drinken?' stelde Ruben voor.

    ~

    'Wat wil je hebben? Ik trakteer,' zei Ilse.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Eh, graag,' zei DJ.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ruben vroeg wat ze wilde hebben en bestelde dat voor haar. Hijzelf nam nog een cola. Hij glimlachte toen hij June binnen zag komen en zwaaide even kort naar haar. Het was raar dat hij nu met Junes moeder stond te praten. Het voelde helemaal niet zo. 'Ben je al vaker in Griekenland geweest?' vroeg hij aan DJ.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Doe maar cola,’ antwoordde Cyrith. Hij blikte even om zich heen om te zien of er eventueel andere waren waar hij naartoe zou kunnen vluchten als Ilses oog weer op iemand anders viel, maar er waren alleen maar onbekende gezichten of gezichten die hij wel herkende, maar betwijfelde of dat andersom ook het geval was.
    -
    June was een beetje verbaasd toen ze Ruben bij haar moeder zag. Omdat ze toch niet wisten wat ze moesten doen en Flynn en Ashlee niets bijzonders deden, liep ze maar naar hen toe, Marit en Grace met zich meenemend.
    -
    ‘Nou, vertel eens over je reis?’ vroeg Ashlee enthousiast.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flynn dronk zijn glas leeg, omdat hij geen idee had wat hij moest zeggen.
    'Waar moet ik beginnen?' vroeg hij grijnzend. 'We hebben zo veel gezien. Ik heb nooit geweten dat Europa zo groot was.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Niet?’ vroeg ze plagerig. ‘Wat leren jullie dan op de universiteit?’
    Ze was er heel trots op dat hij aan de universiteit studeerde, maar vond het wel leuk hem af en toe een beetje te plagen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ruben en DJ groetten de anderen. 'Leuk dat jullie er ook zijn,' glimlachte ze. 'Zijn jullie hier net pas?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij grinnikte. 'Als ik veel zou leren, was ik hier alleen voor mijn vakantie gweeest.'
    Flynn zag plots dat Cyrith bij een meisje stond - dat Mosh een buitengewoon knappe danspartner had, verbaasde hem niet. Hij vond het dapper van zijn vriend dat hij toch gekomen was enzelfs met ombekende meiden in gesprek was.
    'Hoe wist je eigenlijk dat ik hier.was?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ruben voelde zich nogal ongemakkelijk toen hij plotseling bij June én DJ stond. Hij had zich goed vermaakt met DJ, maar het begon nu weer tot hem door te dringen dat ze Junes moeder was.

    ~

    'Je bent hier met drie vrienden, toch?' Ilse had zelf een passoa en leunde met haar elleboog op de bar.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cyrith knikte en wees Mosh en Flynn even aan. Hij vond het stom Ilse hetzelfde te vragen en dronk daarom zwijgend van zijn cola, terwijl zijn ogen even op Ashlee bleven rusten. Haar komst verpestte zijn hele vakantie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik ben hier met Marije.' Ze wees naar haar vriendin, die nog steeds stilletjes naast Raphael stond. Zeg nou iets, dacht Ilse lichtjes geïrriteerd. 'En over een paar dagen komen er nog wat vrienden van haar broer.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Op het feest, bedoel je?' Marit knikte.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Leuk!' zei ze. 'Het is wel gezellig, hè?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Opnieuw knikte Marit, al voelde ze zich ongemakkelijk en hoefde ze hier niet heel lang te blijven.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain