• Ik zou het heel fijn vinden als er iets van een Mijn Topics voor RPG’s [Mijn RPG’s] kan komen. Ik vind het tof dat er nu allerlei leuke topics verschijnen door de oproep van Krull en ik reageer er ook graag op, maar ik vind het wel vervelend dat ik nu mijn RPG’s niet meer kan vinden, want ik gebruikte Mijn Topics vooral om te zien of er op een RPG werd gereageerd. Nu moet ik tot vijf pagina's terugbladeren en daardoor vergeet ik sneller te reageren, wat dan weer frustraties oplevert van iemand die op me zit te wachten. ;p

    Een andere suggestie om iets meer orde te scheppen in MT vind ik ook prima. C:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik heb er geen behoefte aan als mijn hele inbox wordt volgespamd. ;p


    Dit en het helpt niet, want je ziet in je inbox de betreffende reactie niet en ook niet in de titel van het bericht waar die reactie op gegeven is, dus dan word je daar ook horendol van. Misschien wil je andere topics ook wel volgen, maar dan is daar ook geen overzicht in, omdat je je inbox ook niet kunt sorteren of mapjes kunt maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    Dit en het helpt niet, want je ziet in je inbox de betreffende reactie niet en ook niet in de titel van het bericht waar die reactie op gegeven is, dus dan word je daar ook horendol van. Misschien wil je andere topics ook wel volgen, maar dan is daar ook geen overzicht in, omdat je je inbox ook niet kunt sorteren of mapjes kunt maken.


    Dit.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Goed idee. Waarom niet? Het lijkt mij een vrij simpel iets om te maken, en de mensen die er geen behoefte aan hebben gebruiken het gewoon niet.
    Easy peasy lemonsleezy


    Aan niets denken is ook denken.

    Zeker weten voor!
    Ik hoop echt dat hier iets mee gedaan wordt, het zou echt zo veel overzichtelijker zijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik stem voor!

    voor!


    Spinning around, I'm weightless.

    Voor *\o/*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nu er drie maanden verstreken zijn, ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie hier al mee bezig zijn. ^^
    Want mijn behoefte ernaar wordt alleen maar groter. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Nu er drie maanden verstreken zijn, ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie hier al mee bezig zijn. ^^
    Want mijn behoefte ernaar wordt alleen maar groter. :")


    Ja, die van mij ook. Ik heb echt geen overzicht in de RPG's waaraan ik meedoe, zeker omdat het er maar weinig zijn. Ik raak de topics telkens kwijt en mis van alles.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, die van mij ook. Ik heb echt geen overzicht in de RPG's waaraan ik meedoe, zeker omdat het er maar weinig zijn. Ik raak de topics telkens kwijt en mis van alles.


    Precies. Eentje ervan was al vol, maar ik kon hem niet vinden, dus toen bleek ik al bijna een heel topic te hebben gemist...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Elladan schreef:
    Nu er drie maanden verstreken zijn, ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie hier al mee bezig zijn. ^^
    Want mijn behoefte ernaar wordt alleen maar groter. :")

    Elladan schreef:
    Nu er drie maanden verstreken zijn, ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie hier al mee bezig zijn. ^^
    Want mijn behoefte ernaar wordt alleen maar groter. :")

    Het is doorgegeven geweest. We wachten op antwoord, maar het staat op een ellenlange lijst. Ik heb geen idee wanneer het aan bod zal komen.

    Het is doorgegeven als 'mijn rpg's' of 'favoriete rpg's' (dus toevoegen aan een favolijstje) te maken.

    Over enkele dagen gaat de lijst (met nieuwe updates) nog eens naar Rutger. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is doorgegeven geweest. We wachten op antwoord, maar het staat op een ellenlange lijst. Ik heb geen idee wanneer het aan bod zal komen.

    Het is doorgegeven als 'mijn rpg's' of 'favoriete rpg's' (dus toevoegen aan een favolijstje) te maken.

    Over enkele dagen gaat de lijst (met nieuwe updates) nog eens naar Rutger. =)


    Oké! In ieder geval super om te weten dat jullie het überhaupt een suggestie vonden die het waard was om naar Rutger te gaan. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Oké! In ieder geval super om te weten dat jullie het überhaupt een suggestie vonden die het waard was om naar Rutger te gaan. (:

    Ik vind van wel. =P
    RPG wordt toch veel gedaan en het moet voor iedereen leuk blijven hé. Dus als dat jullie helpt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, zeker. ^^
    Bedankt voor je snelle antwoord. C:


    Every villain is a hero in his own mind.