• Ja, dit dus. Zo'n beetje alles kan in de spotlight, zelfs je profiel, maar waarom dan ook geen foto's?

    Ik hoor graag wat jullie van deze suggestie vinden :3


    26 - 02 - '16

    Ik ben voor. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ikzelf zou het niet gebruiken, maar eigenlijk zijn foto's ook creaties dus voor!


    Queer zijn is gewoon alles

    Scribe schreef:
    Ik ben voor. (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Debbaut schreef:
    Ikzelf zou het niet gebruiken, maar eigenlijk zijn foto's ook creaties dus voor!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Ikzelf zou het niet gebruiken, maar eigenlijk zijn foto's ook creaties dus voor!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Debbaut schreef:
    Ikzelf zou het niet gebruiken, maar eigenlijk zijn foto's ook creaties dus voor!


    wat was dit ookalweer

    Debbaut schreef:
    Ikzelf zou het niet gebruiken, maar eigenlijk zijn foto's ook creaties dus voor!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben op zich wel voor. Het lijkt nogal een vergeten functie, terwijl mensen vaak best leuke foto's, tekeningen of covers hebben die ook best wat aandacht verdienen (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hoe zie je dat dan voor je? Gewoon een link naar de foto in de spotlight zetten, als het ware?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Hoe zie je dat dan voor je? Gewoon een link naar de foto in de spotlight zetten, als het ware?

    Zoiets ja


    26 - 02 - '16

    Ik zie het nut er niet echt van in, denk namelijk niet dat je er veel aandacht mee gaat krijgen-- maar waarom ook niet hè. Voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Debbaut schreef:
    Ikzelf zou het niet gebruiken, maar eigenlijk zijn foto's ook creaties dus voor!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scribe schreef:
    Ik ben voor. (:


    "Not my daughter, you bitch!"

    Tholomew schreef:
    Ik ben op zich wel voor. Het lijkt nogal een vergeten functie, terwijl mensen vaak best leuke foto's, tekeningen of covers hebben die ook best wat aandacht verdienen (;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Everdeen schreef:
    Ik zie het nut er niet echt van in, denk namelijk niet dat je er veel aandacht mee gaat krijgen-- maar waarom ook niet hè. Voor.


    Do what people say you can't.