Bericht succesvol aangepast!
  • Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 7:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    DOVE

    Max lijkt een beetje nerveuzer te gaan kijken. Hij kijkt gespannen om zich heen, maar ik snap het hele probleem niet. Misschien is het eten heilig en is het verboden om het op te eten, maar anders vind ik zijn reactie een beetje overdreven. "Ehm..." Zegt hij nadenkend, maar voordat hij echt kan antwoorden, is het eten verdwenen. Jammer, vind ik, maar niets aan te doen. Het was niet alsof ik nog heel erg hongerig was. Ik vond het echter alleen zonde om zulke lekkere dingen zomaar te laten liggen.
    'Nee. Niets bijzonders,' Zegt een meisje, volgens mij heet ze June, dan. Even ben ik verward en kan ik haar antwoord niet zo goed plaatsen, maar dan herinner ik me mijn eerdere vraag. Even kijk ik haar onderzoekend aan. Niets? Niets bijzonders? Ik wist niet of ik dat kon geloven. Door de verhalen van mijn zus was dit niet helemaal wat ik verwachtte. Toch besloot ik er niet verder op in te gaan. Ik zou het vanavond wel merken als ze iets gingen doen of ergens heen gingen.
    "Ga je mee? Ik wilde je nog iets laten zien." Zegt Max dan tegen Silena. Meteen begrijp ik dat ze even tijd door willen brengen met zijn tweeën. Aan de ene kant vind ik het jammer, maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Bij mijn vorige vriendje ging het bij mij soortgelijk. Nu ben ik echter blij dat ik van die jongen af ben; hij was gewoon té saai. Bovendien zou ik me zo schamen als ik nu nog met hem was; hij kan amper toveren.
    Silena greep zijn smoes aan en verliet na een kusje met hem de eetzaal. Ik dacht er geen seconde overna om ook maar een stap achter hen aan te zetten. Kom op zeg; ik ben toch geen kleuter. Ik mocht dan wel jonger zijn dan hen, maar liever werd ik niet zo behandeld. Ik begreep minstens evenveel en misschien wel meer.
    Ik keek even rond het groepje. Zonder Max en Silena bleef er echter niet veel opvallends over. Het was even stil en ik vond het eigenlijk bestwel ongemakkelijk, dus besloot ik een gesprek te beginnen. "Hoe gaat het met Silena's wraakplannen?" Vroeg ik. Ik was eigenlijk best geïnteresseerd in hen antwoord. Thuis had ik er al veel over gehoord, maar in de korte tijd dat ik Sileen hier gezien had, was er nog geen woord aan over vuil gemaakt. Nou ja, niet dat dat onderwerp woorden vuil maakte; haar wraakplannen waren echt geweldig.



    IK POST DIT VOOR FLOOR OMDAT ZIJ ZELF NEIT OP Q KAN OP HET MOMENT


    take me back to the basics and the simple life

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    Silena geeft me nog een kusje, en daarna lopen we samen de eetzaal uit. Ik trek haar mee naar buiten, richting het buitenhuisje. Niet dat ik haar echt wat moet laten zien, maar we kunnen net zo goed helpen met het feest organiseren. Maar dan bedenk ik me iets anders. Helemaal vergeten! Zou het er nog steeds liggen? Geen idee, maar het was wel heel erg dom van mij om het compleet te vergeten.
    'Kom,' zeg ik tegen Silena, waarna ik haar meetrek richting het bos. Waar ik het precies had neergelegd weet ik niet meer zeker, maar ik waarschijnlijk bij onze waterval. Onze waterval is een watervalletje, niet al te groot, ergens in het bos. We zitten hier wel vaker met z'n allen als het lekker weer is. Maar Silena en ik hebben hem gevonden, en daarom is het eigenlijk ons plekje. Op ons gemakje lopen we erheen. Eenmaal daar gaan we zitten op een neergevallen boomstam die we altijd als bankje gebruiken. Ik laat haar zitten, maar begin zelf de open plek te doorzoeken. Waar had ik het gelaten?


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix


    We lopen hand in hand naar buiten, en in dit sort momenten is dit ook daadwerkelijk het enige way ik wil, en kan geloven. Het is het enige waar ik aan kan denken. Voor de eerste keer sinds langere tijd even tijd met z'n tweetjes. Het is iets wat me dierbaar is, en waar ik niet zonder kan.
    "Kom" zegt Max, een klein simpel woordje, maar de glimlach op mijn gezicht wordt zo mogelijk nog wat breder. We lopen zwijgzaam het bos in, en mijn hand zit in de zijne gevouwen, en onze zijdes tegen elkaar aan. De stropdas van mijn uniform laat in om mijn vinger heen draaien, om hem vervolgens 'perongeluk' op de grond te laten vallen. Na een klein stukje lopen komen we aan bij een watervalletje. we zitten er wel vaker, en het is een plek waar ik ook in mijn eentje wel eens kom als ik geen behoefte heb aan mensen die me bekritiseren. Ik ga zitten op een ongevallen boomstam, maar Max staat meteen weer op en begint te zoeken naar iets.
    "Max. Wat zoek je?" vraag ik hem, aangezien hij hetgeen wat hij zoekt duidelijk niet kon vinden.


    take me back to the basics and the simple life

    [OMG OMG OMG OMG OMG. Hij gaat haar ten huwelijk vragen. OMG OMG ahhahanananababababa]


    -

    Iniminicum schreef:
    [OMG OMG OMG OMG OMG. Hij gaat haar ten huwelijk vragen. OMG OMG ahhahanananababababa]


    -OMG OMG OMG OMG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA. THAT'D BE SO GENIUS THAT I'D PROBABLY DIE BECAUSE OF EMBARRESED LAUGHTER -


    take me back to the basics and the simple life

    IK POST DIT VOOR ILONA OMDAT ZIJ MOMENTEEL NIET OP Q KAN

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    'Max. Wat zoek je?' vraagt Silena op een gegeven moment. Maar dan schiet het me weer te binnen. Ik loop naar de dikke boom en tast even in een gat. En daar is het. Het fluwelen doosje leeft nog en voelt zacht in mijn hand. Met mijn rug nog maar Silena gekeerd open ik het doosje en bekijk het zilveren ringetje. Dan doe ik m dicht en loop naar haar toe. Eenmaal naast haar zittend open ik het doosje en laat haar de ring zien.
    'Omdat ik van je houd.' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 22:33 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [OMG, I'm dying, I'm dying. I can't handle this shit. Asdfghjkl]


    -

    Iniminicum schreef:
    [OMG, I'm dying, I'm dying. I can't handle this shit. Asdfghjkl]


    [SAME HERE]


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    [SAME HERE]


    [Lona, je vermoord ons jij bitch]


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    [Lona, je vermoord ons jij bitch]


    [I'm gonna tell her]


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    [I'm gonna tell her]


    [Doe dat. Asdfghjkl]


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    [Doe dat. Asdfghjkl]


    I just did. Oh wait. Fuck. How are we gonna do this when the topic is full?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 22:31 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    I just did. Oh wait. Fuck. How are we gonna do this when the topic is full?


    [Row is online toch?]


    -

    Graag volgende keer conversaties in het praattopic houden :')
    Ik maak even snel een nieuw topic aan en dan post ik m hieronder cx



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 23:27 ]


    Little do you know