• Coverstore van Carianne



    Ik ben een coverstore begonnen en je mag een cover aanvraag doen hier.
    Hoe vraag je je cover aan?
    Door het invullijstje in te vullen

    Invullen:
    x De titel, moet die er ook op staan x
    x Username, moet die erop x
    x Je naam, moet die erop staan x
    x Een samenvatting, het liefst onder spoiler x
    x Eventuele plaatjes, ook het liefst onder spoiler x
    x Heb je geen plaatjes? Omschrijf dan wat je wil voor plaatjes x
    x Sfeer x
    x Wat zijn de genres x
    x Extra's x
    DistanceKatniss = je staat in de wachtlijst
    DistanceKatniss = ik ben er mee bezig
    Distance Katniss = je cover is klaar

    Wachtlijst
    Daggers
    Artemis_

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 13:55 ]


    all because i liked a girl

    Heb je misschien een voorbeeld?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    Heb je misschien een voorbeeld?


    Ja, maar dat is niet het programma dat ik gebruik voor de laptop


    all because i liked a girl

    Ik denk dat ze bedoelt, voorbeelden van covers


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    x De titel, moet die er ook op staan x Like I've Never Been Hurt -Die wil ik er graag op.
    x Username, moet die erop x Daggers. Nope.
    x Je naam, moet die erop staan x Eh nee, het liefste niet.
    x Een samenvatting, het liefst onder spoiler x Het is een vlugge, gezien bij de story niet zo een staat. Hier en daar zullen nog wat dingetjes worden veranderd.

    Skylar Reynes is een zeventien jarige demigod die na de zeven jaren dat ze in het kamp is, nog steeds niet is erkend. Haar moeder, stiefvader en stiefbroer denken alle drie dat ze dood is nadat ze op haar zesde is weggelopen. Haar vriend, die net als een broer voor haar was, Nathaniel heeft samen met haar vier jaar door Amerika gereisd en samen zijn ze bij Kamp Halfbloed aangekomen. Hier leerde Skylar boogschieten, zwaardvechten en alle andere manieren van vechten. Maar ook Oud-Grieks lezen, wat ze boven wonder gewoon kon lezen.
    Uiteindelijk heeft Nathaniel haar verraden en heeft het kamp verlaten.
    Skylar is tijdens dat iedereen bezig was met de barrière rond om het kamp ontvoerd door een andere verrader van het kamp, Luuk Castellan, zoon van Hermes. In de tijd dat ze op het schip van hem en de andere verraders zit, de prinses Andromeda, wordt ze erkend door haar goddelijke vader en dringt ze door tot Luuk. Skylar gaat met Percy, Annabeth en Tyson mee en komt in de zee van monsters haar beste vriendin Clarisse la Rue, dochter van Ares tegen.
    Wanneer zij weer op het kamp zijn wilt Percy alles weten over wat er is gebeurd op de prinses Andromeda.

    x Eventuele plaatjes, ook het liefst onder spoiler x Naast de plaatjes zou ik er ook graag een pijl en boog in willen en de zee c:




    x Sfeer x Een beetje duisters, maar ook avontuurlijk.
    x Wat zijn de genres x Fanfiction, drama, avontuur.
    x Extra's x -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 10:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    De titel en moet die erop Illuminated en Ja, hij moet erop
    Username en moet die erop Artemis_ en liever niet
    je naam en moet die erop liever niet
    Samenvatting van de storie

    Gisella Loër, een vreedzame tiener uit district acht, word getrokken voor de driehonderdste editie van de wreede hongerspelen. Aan deze editie van de hongerspelen moeten vijftig tieners uit de vijfentwintig districten van Panem vechten tot de dood. Gisella vreest voor haar leven aangezien er nauwelijks kans is om te winnen, want er zijn wel liefst tien beroepstributen die veel sterker zijn dan haar, en dan heb je nog de tributen uit district vijfentwintig, waar ze leren hoe je iemand moet doden op een vreedzame wijze. Om het voor Gisella leuker te maken, word ze ook verliefd op de mannelijke tribuut uit twee, Davin die haar echter dood wilt. Zal Gisella het Lukken om de spelen te overleven? Zal Davin het voor elkaar krijgen om zijn liefde, Gaila Evans uit District 1 in leven te houden? Zullen Davin en Gisella de spelen overleven? ( het verhaal draait om Davin en Gisella)

    Eventuele Plaatjes. Heb ik niet maar ik Faceclaim Sasha Pieterse als Gisella en heb geen faceclaim voor Davin als hij maar blond haar ne blauwe ogen heeft, veder wil ik ook een bos in de foto.
    sfeer Duister en Mysterieus
    wat zijn de genres Fanfiction, Avontuur en Drama
    Extra's -


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Deze is voor Artemis_ (:



    Ik doe m'n best om hem groter te maken (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 13:53 ]


    all because i liked a girl

    DistanceKatniss schreef:
    Deze is voor Artemis_ (:



    Ik doe m'n best om hem groter te maken (:


    hij is best mooi maar kan je de letters rood doen? Blauwe letters vinden ik niet echt bij passen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    (...)

    hij is best mooi maar kan je de letters rood doen? Blauwe letters vinden ik niet echt bij passen


    Yep,


    all because i liked a girl



    Hier is die voor Artemis_!


    all because i liked a girl