• Mijn vorige ID is inmiddels al een tijdje gesloten, dus hier een flitsend nieuwe versie die weer helemaal up-to-date is. Het einde van een jaar lijkt een goed moment voor een frisse start. ^^



    Gegevens
    Naam: Inge
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: Een dorp in de buurt van Groningen, Nederland
    Iets over mezelf: Ik kan me geen tijd meer herinneren dat ik níét op Q zat en veel te veel fanfic las. Aanvankelijk was dat vrijwel alleen Harry Potter fic, maar fandoms kwamen en gingen als de seizoenen. Harry Potter is een van de weinige dingen waarvoor mijn interesse constant is gebleven, dus het overgrote deel van mijn werk speelt zich dan ook ergens in die wereld af. Iets oudere Q'ers herinneren zich mogelijk nog de plotselinge golf aan Percy Weasley/Oliver Wood fanfic die ik ooit over deze website heb uitgestort. Over het algemeen ben ik gewoon super enthousiast over alles wat met taal, spelling, schrijven en lezen te maken heeft. Reacties zorgen dat ik rare piepgeluiden maak, dus als je toevallig zin hebt er eentje achter te laten op een van mijn verhalen, dan graag. (bloos)



    Stories (71)
    Legenda/Inhoud[list]
    [*]Harry Potter (46)
    > Algemeen (13)
    > Marauders/Wolfstar (7)
    > Perciver (26)

    [*]Teen Wolf (4)
    [*]Merlin (2)
    [*]Sherlock (2)
    [*]Atlantis (1)
    [*]Doctor Who & Torchwood (1)
    [*]Glee (1)
    [*]Historische fanfic (1)
    [*]In The Flesh (1)
    [*]Marvel (1)
    [*]Supernatural (1)
    [*]Twilight (1)
    [*]Non-fanfics (9)[/list]

    x Beëindigd (44) - Deze verhalen zijn afgerond en ik werk er niet meer aan.
    o Lopend (7) - Met deze verhalen ben ik actief bezig.
    = Tijdelijk gepauzeerd (1) - Dit zijn verhalen die nog niet zijn afgerond, maar waar ik niet actief aan werk op dit moment.
    x Onafgerond (6 ) - Dit zijn verhalen die niet zijn afgerond en ook zo zullen blijven om wat voor reden dan ook.
    + Standalones (13) - Dit zijn stories waar losse verhalen in worden verzameld.

    De waarschuwingen zijn opzettelijk in een onleesbare kleur geschreven om spoilers te voorkomen. Selecteer de tekst om ze te lezen. Alle verhalen staan per categorie gesorteerd op aantal woorden, van het meest naar het minst, met daaronder stories waarbij het aantal woorden (nog) niet vaststaat.



    Harry Potter
    > Algemeen

          x The Potters
    Beschrijving: De avonturen van James, Albus en Lily Potter en hun vrienden op Hogwarts. [Waarschuwingen: dit was mijn tweede verhaal ooit, dus kijk uit voor willekeurig wisselende pov's, iets te inventieve interpunctie, en milde incest want om een of andere reden leek dat toen een goed idee oh God.]
    Aantal hoofdstukken: 217
    Aantal woorden: 118.721
    Geschreven: Augustus 2010 tot maart 2011

          x I'm from where the Magic is
    Beschrijving: Albus heeft als enige van de drie kinderen van de Potters geen magie. Daarnaast heeft hij nog een tweede geheim, iets wat hij met niemand durft te delen, tot hij Scorpius ontmoet.
    Aantal hoofdstukken: 106
    Aantal woorden: 64.595
    Geschreven: December 2011 tot 21 september 2012

          x Teachers, Slytherins & other Criminals
    Trailer.
    Beschrijving: Tanya Aytelle is een jonge docente toverdranken op Zweinstein. Ze is getalenteerd, knap, intelligent en door en door Zwadderaar. [Waarschuwingen: dood van een personage.]
    Aantal hoofdstukken: 52
    Aantal woorden: 24.288
    Geschreven: April tot augustus 2011

          x Luna, I want to take you to the moon
    Trailer.
    Beschrijving: Na de Slag om Zweinstein en de ondergang van Voldemort lijkt Marcels leven weer een beetje tot rust te komen. Hij begint zelfs gewend te raken aan zijn fanclub, maar dan zet dat ene speciale meisje zijn wereld weer op zijn kop.
    Aantal hoofdstukken: 16
    Aantal woorden: 8.950
    Geschreven: Juli 2011

          x Magical Matchmaking in six easy Steps
    Beschrijving: Lily probeert Albus en Scorpius te koppelen, maar dat is lastiger dan ze had gedacht.
    Aantal hoofdstukken: 9
    Aantal woorden: 6.409
    Geschreven: 19, 20 & 21 april 2012

          x Wie niet sterk is, moet slim zijn
    Beschrijving: Het verhaal van Christine Adams, een Death Eater, tijdens de laatste slag om Hogwarts. Het is lastig om je verleden af te schudden als het zo vastbesloten is om je niet los te laten.
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: 4.093
    Geschreven: 29 oktober 2013

          x I never meant to hurt you
    Beschrijving: Ontstaan met de bedoeling de Percy waar je over leest in de boeken uit te leggen, in de hoop dat mensen hem hierna beter zullen begrijpen. [Waarschuwingen: canon dood, depressie.]
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3.724
    Geschreven: 24 tot 29 mei, 17 juni 2012

          x They kept saying he was gone
    Beschrijving: George weigert te accepteren dat Fred niet meer terug zal komen. [Waarschuwingen: canon dood, depressie, zelfmoordgedachten.]
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3.254
    Geschreven: Maart 2011

          x Rubber Duck Romance
    Beschrijving: Een badeendje is een ongelofelijk romantisch voorwerp als je naam Molly of Arthur is.
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.514
    Geschreven: 11 maart tot 9 augustus 2013

          = The Eyes of a Snake
    Beschrijving: Abby voelt zich niet thuis in Zwadderich en heeft geen vrienden tot Scorpius, de meeste populaire jongen van school, opeens interesse in haar toont. Ze heeft echter nog wel grotere problemen - een reeks onverklaarbare moorden teistert de school. [Waarschuwingen: pesten, dood van bijfiguren.]
    Aantal hoofdstukken: 85 tot nu toe
    Aantal woorden: 51135 tot nu toe
    Geschreven: Maart 2011 tot februari 2012, ?

          x We are all prisoners
    Beschrijving: Jane en Astoria kennen elkaar niet en hebben totaal verschillende levens, maar ze hebben één ding gemeen: Draco Malfoy. Beide willen ze hem het liefst zo snel mogelijk weer uit hun levens hebben, maar ze hebben hem ook allebei nodig.
    Aantal hoofdstukken: 24 tot nu toe
    Aantal woorden: 13.528 tot nu toe
    Geschreven: Augustus 2011 tot 9 december 2012, ?

          x Humans, Werewolves & other Monsters
    Beschrijving: Na de gebeurtenissen in Teachers, Slyterins & other Criminals wil Tanya wraak. Dat gaat echter niet zo gemakkelijk, zeker niet met al de onverwachte problemen die ze tegenkomt. [Waarschuwingen: zal niet meer worden afgerond.]
    Aantal hoofdstukken: 13 tot nu toe
    Aantal woorden: 5.653 tot nu toe
    Geschreven: Augustus 2011 tot april 2012, ?

          + Do you believe in Magic?
    Beschrijving: Engelse Harry Potter one-shots.
    Geschreven: Vanaf juni 2012



    > Marauders/Wolfstar
          x Lights all askew in the heavens
    Beschrijving: Het is 2015 en Sirius is een verveelde student kunstgeschiedenis met een shitton aan problemen.
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 69.651
    Geschreven: Eind oktober 2015 tot 1 mei 2016

          x At the touch of Love
    Beschrijving: Remus heeft geen idee wat er is gebeurd als Sirius zich opeens vreemd en afstandelijk begint te gedragen. Zijn verwarring neemt enkel toe op het moment dat Sirius' gedrag juist het tegenovergestelde wordt.
    Aantal hoofdstukken: 15
    Aantal woorden: 10.920
    Geschreven: 2 januari 2013 tot 23 maart 2013

          x Siriusly Gay
    Beschrijving: Het verhaal van de Valentijnsdag waarop een onschuldige kast werd opgeblazen, want gewoon de deur openen zou niet dramatisch genoeg zijn geweest voor Sirius Black.
    Aantal hoofdstukken: 8
    Aantal woorden: 7.528
    Geschreven: Februari tot augustus 2015

          x Only the moon howls
    Beschrijving: Het is een doodgewoon nieuw begin van een schooljaar, maar niets is opeens meer gewoon en Sirius is definitief niet dood, gezien hoe snel zijn hart klopt iedere keer dat hij zich in dezelfde kamer bevindt als Remus.
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: 5.814
    Geschreven: 1 februari tot 9 maart 2016

          x Right here where we wanna be
    Beschrijving: Sirius heeft Remus meegesleept op vakantie en nu moeten ze een bed delen. Remus is niet blij.
    Aantal hoofdstukken: 1
    Aantal woorden: 3.063
    Geschreven: Zomer 2013 en maart 2014

          x Follow me in merry measure
    Beschrijving: “Het is Kerst,” zei James, alsof dat alles verklaarde.
    Aantal hoofdstukken: 1
    Aantal woorden: 1.028
    Geschreven: 3 december 2015

          o James Potter: matchmaker, Lily expert and all round idiot
    Beschrijving: Het verhaal dat ik jullie wil vertellen begon toen Sirius de bieb binnen marcheerde, op de stoel tegenover die van Remus ging zitten en resoluut verkondigde: “Moony, wij gaan samen naar het bal.”
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: 23 augustus 2013 tot ?



    > Perciver
          x Heart of Gold
    Beschrijving: Oliver komt langzaamaan steeds meer dingen te weten over Percy. Hij had nooit gedacht dat iemand zo veel geheim kon houden, of dat mensen zo stom konden zijn dat ze de echte Percy niet zagen. [Waarschuwingen: canon dood, dood van bijpersonages.]
    Aantal hoofdstukken: 112
    Aantal woorden: 79.949
    Geschreven: 26 maart 2012 tot 26 maart 2013

          x I want it bad
    Beschrijving: Oliver is een populaire sporter en Percy is de nieuwe jongen in het leren jack met de glanzende motor. [Waarschuwingen: enkele hoofdstukken die te maken hebben met pesten.]
    Aantal hoofdstukken: 22
    Aantal woorden: 24.370
    Geschreven: Midden juli tot 17 november 2013

          x Every Perciver AU you (n)ever wanted
    Beschrijving: De story waarin alle one-shots staan die zijn voortgekomen uit mijn project voor NaNoWriMo 2012 (plus enkele uit 2013), waarvoor ik om prompts had gevraagd. Olismaug en You bug me horen hier ook bij, al zijn ze apart gepost.
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: 20.364
    Geschreven: 5 november 2012 tot 31 december 2012, november 2013

          x Smile and wave
    Beschrijving: Percy en Oliver doen alsof ze een relatie hebben, maar dat is toch lastiger dan gedacht.
    Aantal hoofdstukken: 10
    Aantal woorden: 7.708
    Geschreven: Maart 2013 tot 1 juli 2013

          x Olismaug
    Beschrijving: Olismaug is een gevaarlijke draak waar Charlie Weasley als maanden achteraan zit. Het woeste beest lijkt echter in een schoothondje te veranderen zodra hij bij Percy in de buurt is.
    Aantal hoofdstukken: 7
    Aantal woorden: 6.117
    Geschreven: 5 tot 7 november 2012

          x Breaking the Stereotype (and a few Hearts)
    Beschrijving: Penny vindt het geweldig om uit te vinden dat haar vriendje eigenlijk op jongens valt, maar Percy weet niet zeker of hij haar enorme enthousiasme wel deelt.
    Aantal hoofdstukken: 8
    Aantal woorden: 5.013
    Geschreven: Begin juli 2012

          x The Art of Proposing
    Beschrijving: Percy probeert Oliver ten huwelijk te vragen, maar het blijkt moeilijker te zijn dan hij dacht.
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: 3.861
    Geschreven: 1, 2 en 5 augustus 2012

          x Heart of Chocolate
    Beschrijving: Spin-off van Heart of Gold over Wesley. Het is handig om HoG eerst te lezen als je er iets van wilt begrijpen.
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3781
    Geschreven: 30 maart tot 1 mei 2013

          x Hello Minister, did I mention I'm resigning?
    Beschrijving: Een Perciver fanmix, met bijpassende drabbles bij ieder nummer die samen een verhaal vertellen.
    Aantal hoofdstukken: 13
    Aantal woorden: 3.562
    Geschreven: 15 augustus 2012 tot 2 maart 2013

          x Four weddings and another one
    Beschrijving: Na de Battle of Hogwarts zijn er een heleboel bruiloften waar Percy heen moet. Iedere keer komt hij Oliver Wood weer tegen.
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: 3.554
    Geschreven: Augustus 2011, 13 & 14 mei 2012

          x You bug me
    Beschrijving: Na een fikse ruzie met Hermione zoekt Ron onderdak bij Percy. Hij gedraagt zich echter niet erg netjes, waardoor Percy zijn toevlucht moet nemen tot creatievere middelen om Ron weg te krijgen.
    Aantal hoofdstukken: 3
    Aantal woorden: 3.126
    Geschreven: Eind november en begin december 2012

          x He's not my boyfriend
    Beschrijving: Iedereen schijnt te denken dat Oliver Percy's vriendje is, waarmee ze de feiten uiteraard op een grove manier misinterpreteren.
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3.041
    Geschreven: 17 tot 24 juni 2012

          x Oliver's favourite Colour
    Beschrijving: Oliver wisselt nogal vaak van lievelingskleur, maar hij begint een patroon te zien in de manier waarop hij ze uitkiest. Hij hoopt dat Percy het niet zal merken.
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.872
    Geschreven: Juni 2012

          x I think I'm falling for you
    Beschrijving: Oliver viel zowel letterlijk als figuurlijk op Percy.
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.812
    Geschreven: 12 tot 17 augustus 2012

          x From A to Z [EN][NL]
    Beschrijving: Perciver one-shots; voor iedere letter van het alfabet één. De Engelse versies zijn precies honderd woorden.
    Aantal hoofdstukken: 26
    Aantal woorden: Engelse versie 2.600, Nederlandse versie 2.764
    Geschreven: 22 juni tot 15 juli 2012

          x Here's to another year
    Beschrijving: Als verjaardagscadeau van mij aan jullie, hier tien 100-woord drabbles over een paar van Percy's verjaardagen.
    Aantal hoofdstukken: 10
    Aantal woorden: 1000
    Geschreven: 12 tot 16 augustus 2013

          x Keep me safe tonight
    Beschrijving: “Wat zouden ze moeten zien? Bij Merlin, dit is jouw huis. Als je hier al niet jezelf kunt zijn, waar dan wel?”
    Aantal hoofdstukken: 1
    Aantal woorden: 983
    Geschreven: 6 oktober 2012

          o Tangled String
    Beschrijving: Oliver en Percy proberen samen een medicijn te vinden voor Ginny en James, die leiden aan een vermoedelijk terminale ziekte. Het loopt allemaal anders dan ze verwachten.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: Prompt van Jip uit november 2012, gepost van 25 november 2013 tot ?

          o Write me maybe
          in samenwerking met C0urage, Cresseyde, Festus, Parachutes, Snowmn, SPECS & Wiarda
    Beschrijving: Met Olivers hulp begint Percy aan de missie die hij zichzelf heeft opgelegd: al zijn ex-vriendjes opzoeken om te zien wat er van ze is geworden.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: 3 december 2013 tot ?

          o The Second Principle of Magic
    Beschrijving:
    Ook wel bekend als “Percy is een alleenstaande vader en zijn bemoeial van een dochter is vastbesloten hem te koppelen aan haar knappe basisschoolleraar (wat eigenlijk heel misschien al niet meer nodig is)”-AU.
    Aantal hoofdstukken: 26
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: December 2014 tot ?

          o The Date List
    Beschrijving: Oliver vindt een lijstje en is vastbesloten Percy mee te sleuren in zijn wilde tocht om alle dingen die op de lijst staan uit te voeren.
    Aantal hoofdstukken: 44 + een proloog (en eventueel epiloog)
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: 9 maart 2014 tot ?

          o The one where cosets are for clothes
    Beschrijving: Dat verhaal waarin Wesley verbaasd is hoeveel kasten Hogwarts heeft en dat zich er meer mensen dan kledingstukken in bevinden, terwijl hij zich eigenlijk alleen afvroeg wanneer Oliver het pad van Narnia naar Hogwarts zou ontdekken.
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: 9 maart 2014 tot ?

          x Hidden in plain sight
    Beschrijving: Percy trekt per ongeluk Olivers aandacht en Oliver besluit dat hij vrienden met Percy wil worden, wat meer gevolgen zal hebben dan hij zich ooit had kunnen voorstellen. [Waarschuwingen: zal niet meer worden afgerond.]
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: Idee vanaf ongeveer eind 2011, op Q gepost van maart 2013 tot ?

          + Glasses, Books & a lot of Quidditch
    Beschrijving: Een plek waar ik al mijn korte Percy, Oliver en Perciver verhalen kwijt kan.
    Geschreven: Vanaf mei 2012

          + Heart of Gold 'verse
    Beschrijving: Korte verhalen die ik heb geschreven binnen de wereld van Heart of Gold en Heart of Chocolate.
    Geschreven: Vanaf september 2013



    Teen Wolf
          x Thanks [EN] [NL]
    Beschrijving: Er waren geen grote gebaren nodig, maar Stiles zou een simpel bedankje echt waarderen. Haast dagelijks iemands leven redden was tenslotte vrij veel werk. [Waarschuwingen: wat bloed en verwondingen, maar de beschrijvingen blijven erg vaag.]
    Aantal hoofdstukken: 3
    Aantal woorden: Engelse versie 2.690, Nederlandse versie 2.886
    Geschreven: De nacht van 22 op 23 oktober 2012

          x Dude, you could have warned me
    Beschrijving: Acht drabbles over hoe Scott erachter kwam dat Stiles en Derek iets hadden.
    Aantal hoofdstukken: 8
    Aantal woorden: 100 per drabble, 800 totaal
    Geschreven: 19 tot 21 augustus 2012

          + Don't be such a Sour Wolf
    Beschrijving: Engelse en Nederlandse one-shots over Teen Wolf. Voornamelijk Sterek.
    Geschreven: Vanaf 7 oktober 2012



    Merlin
          x Nobody knows
    Beschrijving: Arthur ontdekt Merlins geheim, waardoor verschrikkelijk veel dingen veranderen zonder dat iemand het merkt.
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.628
    Geschreven: 29 juni tot 1 juli, 9 augustus 2012

          + Destiny and chicken
    Beschrijving: Al mijn Merlin one-shots. Voornamelijk Merthur.
    Geschreven: Vanaf november 2012



    Sherlock
          x Don't make people into heroes, John - Sherlock
    Beschrijving: John Watson is weer terug bij af; alleen, met lege dagen en zonder werk of enig vooruitzicht daarop. Want Sherlock, die binnen korte tijd zijn beste vriend was geworden, is dood - toch? [Waarschuwingen: depressie, zelfmoord, geweld, spoilers voor alles tot en met Reichenbach Fall (S2 E3), zal niet meer worden afgerond.]
    Aantal hoofdstukken: 14 tot nu toe
    Aantal woorden: 7.062 tot nu toe
    Geschreven: Januari 2012 tot ?

          + We can't giggle, it's a crime scene - BBC Sherlock drabbles
    Beschrijving: Korte Sherock fanfics over van alles en nog wat.
    Geschreven: Vanaf januari 2012



    Atlantis
          + Triangles & Fate
    Beschrijving: Engelse one-shots over BBC Atlantis.
    Geschreven: Vanaf 16 november 2013



    Doctor Who & Torchwood
          + Wibbly-wobbly timey-wimey stuff
    Beschrijving: One-shots over verschillende personages uit zowel Doctor Who als de spin-off Torchwood.
    Geschreven: Vanaf mei 2012



    Glee
          + Glee standalones
    Beschrijving: Korte Glee fanfics in zowel Engels als Nederlands.
    Geschreven: Vanaf juli 2011



    Historische fanfic
          x Jij verlicht mijn dwarsfluit
    Beschrijving: Een (niet geheel serieuze, ben ik bang) brievencorrespondentie tussen Voltaire en Frederik de Grote.
    Aantal hoofdstukken: 1
    Aantal woorden: 1.136
    Geschreven: 25 april 2015



    In The Flesh
          + But in the Flesh it is Immortal
    Beschrijving: Engelse one-shots over In The Flesh.
    Geschreven: Vanaf 1 augustus 2014



    Marvel
          o A gentle way to destroy
    Beschrijving: Steve, Bucky, een hoop andere Avengers en kussengevechten tijdens filmmarathons.
    Aantal hoofdstukken: 11
    Aantal woorden: ?
    Geschreven: 20 maart 2016 tot ?



    Supernatural
          + Saving People, Hunting Things
    Beschrijving: One-shots en drabbles over Supernatural.
    Geschreven: Vanaf juli 2013



    Twilight
          x Daylight - Renesmees true story
    Beschrijving: Het vinden van de ware is niet zo makkelijk als het klinkt, ook niet voor een half-vampier. [Waarschuwingen: dit was mijn allereerste verhaal op Quizlet. Ik vermoed dat dat voldoende zegt, hah.]
    Aantal hoofdstukken: 60
    Aantal woorden: 24.562
    Geschreven: Juni 2010 tot september 2010



    Non-fanfics
          x Catch me if you can
    Beschrijving: Marit en Simon beginnen aan een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland zonder echt te beseffen waar ze zich op inlaten. Ze proberen Elise te vinden, die spoorloos is verdwenen, maar langzamerhand lijken ze andere, grotere problemen te hebben. Geschreven voor SOTY 2013.
    Aantal hoofdstukken: 49
    Aantal woorden: 40.595
    Geschreven: Februari 2013 tot 30 november 2013

          x Ladies, Bugs & Ladybugs
    Beschrijving: Jess moet de irritante, populaire Joshua biologiebijles geven, maar ze krijgen nooit veel werk gedaan. Wat allemaal aan hem ligt, natuurlijk.
    Aantal hoofdstukken: 75
    Aantal woorden: 37.345
    Geschreven: Januari 2011 tot mei 2012

          x This is War
    Beschrijving: Alexis is zestien en wereldberoemd. Dan ontmoet ze Chris, die haar dingen laat zien die doodnormaal lijken, maar compleet nieuw voor haar zijn.
    Aantal hoofdstukken: 63
    Aantal woorden: 27.577
    Geschreven: Oktober 2010 tot juli 2011

          x De Snuffelaars
    Beschrijving: Evelien en haar kleine zusje Lilly zien hoe een man een klein hondje trapt. Uiteraard wil Lilly ondanks de waarschuwing van hun vader meteen detective gaan spelen om de dader op te sporen en te straffen. [Waarschuwingen: dit was een schoolopdracht en is een groot deel van de reden dat ik ooit in mijn vrije tijd ben begonnen te schrijven. Dat dit mijn allereerste keer was, valt duidelijk te merken.]
    Aantal hoofdstukken: 22
    Aantal woorden: 9.276
    Geschreven: September 2008 tot januari 2009

          x Once upon a time there were two princes
    Beschrijving: Twee sprookjes die zijn herschreven - het ene met twee prinsen en het andere met twee prinsessen.
    Aantal hoofdstukken: 2
    Aantal woorden: 2.858
    Geschreven: April 2012, 22 & 23 juni 2012

          x Dancing in the Moonlight
    Beschrijving: Sophie probeert meer te weten te komen over Cerberus en de rest van de vreemde groep mensen die in een verlaten winkelcentrum wonen, maar is dat wel een goed idee? Ondertussen is aan de andere kant van het land Matt ontvoerd en probeert hij Oz zo ver te krijgen dat hij hem vertelt wat er aan de hand is. [Waarschuwingen: zal niet meer worden afgerond.]
    Aantal hoofdstukken: 73 tot nu toe
    Aantal woorden: 40.413 tot nu toe
    Geschreven: November 2011 (NaNoWriMo), mei 2012 tot augustus 2012, ?

          x Klaprozen
    Beschrijving: Elizabeth leeft in het landelijke Engeland van 1808. Ze is getrouwd, maar dan arriveren er anonieme liefdesbrieven, die ze ondanks alles niet zomaar kan negeren. [Waarschuwingen: zal niet meer worden afgerond.]
    Aantal hoofdstukken: 16 tot nu toe
    Aantal woorden: 15.793 tot nu toe
    Geschreven: Februari 2011 tot februari 2012, ?

          + True Smiles lead to True Friends
    Beschrijving: Verzameling korte verhalen die ik nergens anders onder kon brengen. Voornamelijk dingen die voortkwamen uit schoolopdrachten.
    Geschreven: Vanaf 2008

          + Schrijfwedstrijden
    Beschrijving: Verzameling van verhalen geschreven voor wedstrijden hier op Quizlet.
    Geschreven: Vanaf maart 2011



    Quizzen (19)
    2010
    Welk vreemd fruit ben jij?
    Hoe goed ken jij Twilight?
    Op welk ei lijk jij?
    Waar ben jij gek op?
    Twilight of Harry Potter?
    Wat heb jij dringend nodig?
    Wat voor films kijk jij graag?
    Wat is jouw lievelingskleur?
    Verveel je je?
    Wat voor persoon ben jij?
    Wie ben jij uit The Potters?
    2011
    Hoe goed ken jij de wereld van de FanFiction?
    2013
    Hoe goed ken jij mijn stories?
    Overleef jij deze quiz?
    2014
    Hoeveel weet jij van Doctor Who?
    Hoeveel weet jij van Merlin?
    Hoeveel weet jij over seksualiteit & genderidentiteit?
    2015
    Welke Avenger ben jij?
    De Grote Series-Die-Gail-Kijkt Quiz


    Gedichten (29)
    2011 en eerder
    Regen
    Computer
    Inspiratie
    Quizlet! ^^
    Het dramatische leven van een kikker (:
    Als ik een pen was.
    Haat
    Rode puntmutsen
    Zee
    2012
    Schaduw
    2013
    Zeiden ze
    Oceaan
    Leeg
    Nachtmerrie
    A poem about (not) needing
    Very Serious Love Poem
    Shakespeare's Sonnet 18 (as rewritten by a modern day student)
    Een liefdesgedicht voor (an)alfabeten
    2014
    A very short poem about interpunction
    Griezeldicht #1
    Griezeldicht #2
    Griezeldicht #3
    Fragile: (don't) handle with care
    I am not a number - Gedicht van het jaar bij Quizlet Verkiezingen 2014
    2015
    you're not funny (and nobody's joking)
    hush hush
    Duits
    Young girl (or: things I wish someone had told me years ago)
    Not shot (yet)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 13:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wacht, jij hebt Teen Wolf stories? Waarom is me dat nooit opgevallen? En Merlin! Ik moet je Schrijvers-ID binnenkort eens fatsoenlijk bekijken, haha.


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Wacht, jij hebt Teen Wolf stories? Waarom is me dat nooit opgevallen? En Merlin! Ik moet je Schrijvers-ID binnenkort eens fatsoenlijk bekijken, haha.


    Haha, ja! Het zijn er echt maar een paar en ze zijn bovendien vrij oud, maar ze zijn er. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    My topics cause Wolfstar c: and your stories are awesome (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, ik hou echt van je gedichten!


    What would Emma do?

    Ik ga hier straks nog even tussen kijken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb nog zoveel niet gelezen, dus nog zoveel plezier te gaan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MT. Coole dingen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahh, bedankt allemaal. Wat een leuke berichtjes. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stiekem toch even een MT ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Stiekem toch even een MT ^^


    Haha, dat mag. :Y)

    Update:
    > nieuw verhaal: Only the moon howls.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MT, because Teen Wolf and Wolfstar. :Y)


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Update:
    > afgelopen: Only the moon howls.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heuj, nieuwe schrijvers ID van Inge :Y) (je warnings bij je TW story Thanks zijn niet te zien door de quote)
    En hoe heb ik die Wolfstar gemist?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik had echt eerder willen weten dat je onder andere one shots schrijft over Sterek. Liefde voor Sterek!


    Physics is awesome

    Madrugada schreef:
    Heuj, nieuwe schrijvers ID van Inge :Y) (je warnings bij je TW story Thanks zijn niet te zien door de quote)
    En hoe heb ik die Wolfstar gemist?


    Haha, bedankt voor de waarschuwing over de waarschuwingen, maar dat is de bedoeling. Dat staat onder de legenda: "De waarschuwingen zijn opzettelijk in een onleesbare kleur geschreven om spoilers te voorkomen. Selecteer de tekst om ze te lezen." ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan