Wat doe ik verkeerd? Waarom haat je me zo?
Ik ben er klaar mee! Ik ben gebroken.. KAPOT!
Maar mijn tranen zitten verborgen achter mijn masker.
Zodat niemand het kan zien.
Niemand mag de pijn weten die ik voel.
Niemand.




2 Mensen..
Allebei problemen..
Allebei in de knoop met zichzelf..
Allebei gebroken..
Maar - x - = +





;; 1D excist
;; Written in Dutch
;;Verkracht die kudoknop!
;;Geen 16+
;;Written by AmberLovee

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
Proloog 168 333 1 decennium geleden
;;1;; 361 308 1 decennium geleden
;;2;; 280 293 1 decennium geleden
;;3;; 244 271 1 decennium geleden
;;4;; 296 298 1 decennium geleden
;;5;; 320 286 1 decennium geleden
;;6;; 476 301 1 decennium geleden
Opgelet! 30 310 1 decennium geleden
;;7;; 543 267 1 decennium geleden
;;8;; 351 276 1 decennium geleden
;;9;; 348 265 1 decennium geleden
;;10;; 353 299 1 decennium geleden
;;11;; 266 255 1 decennium geleden
;;12;; 656 258 1 decennium geleden
;;13;; 387 266 1 decennium geleden
;;14;; 215 235 1 decennium geleden
;;15;; 497 254 1 decennium geleden
;;16;; 474 271 1 decennium geleden
;;17;; 528 318 1 decennium geleden

Reageer (3)

  • LeLouisx3

    ;;Geen 16+ :D
    toch wel, jippie ;)

    1 decennium geleden
  • PrimalFire

    Zodat, dat is een best verhaal! Vreemd genoeg ook nog pakkend!

    1 decennium geleden
  • Jetxx1D

    abooow

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen