jij bent Sami.
je bent 17 jaar.
je woont samen met je beste vriendin Chantal
jullie zijn een hele grote fan van tokio hotel.
vooral van Tom.
je kent tom al maar, niemand weet er iets van
en je hebt ook geen contact meer mt hem
totdat je teweten komt dat tokio hotel terug naar belgie komt.

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
never tought it would happin' 1 [TK ] 132 271 1 decennium geleden
never tought it would happin' 2 [TK ] 254 391 1 decennium geleden
never tought it would happin' 3[TK ] 330 239 1 decennium geleden
never tought it would happin' 4[TK ] 273 228 1 decennium geleden
never tought it would happin' 5[TK ] 246 226 1 decennium geleden
never tought it would happin' 6[TK ] 319 239 1 decennium geleden
never tought it would happin' 7[TK ] 470 278 1 decennium geleden
never tought it would happin' 8 [TK] 327 243 1 decennium geleden

Reageer (2)

  • Heroin

    Super mooi!(L) snel verder!!

    1 decennium geleden
  • DoubleN

    U STORY IS COOOWWL <33..(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen