Debby en Esther hebben besloten om in Zuid-Korea te gaan wonen om wat beroemder te worden met hun band en het is ook wel handig om beroemd te worden met de hele band want de rest van de band woonde al in Seoul.

dit is mijn nieuwe verhaal van SHINee hope you gonna like it
xx Debby

er is hier een vervolg story van

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
001 proloog 170 429 1 decennium geleden
002 1044 426 1 decennium geleden
003 323 314 1 decennium geleden
004 674 331 1 decennium geleden
005 678 331 1 decennium geleden
006 726 333 1 decennium geleden
007 444 367 1 decennium geleden
008 694 283 1 decennium geleden
009 457 336 1 decennium geleden
010 878 273 1 decennium geleden
011 858 281 1 decennium geleden
012 973 338 1 decennium geleden
013 491 303 1 decennium geleden
014 674 318 1 decennium geleden
015 933 311 1 decennium geleden
016 848 612 1 decennium geleden
017 505 299 1 decennium geleden
018 44 286 1 decennium geleden

Reageer (3)

  • miura4ever

    I loveeee youuu taemin+key <3 YOU ARE MY CHICKENSS<3

    1 decennium geleden
  • Sanneyy1

    SHINEEEEEEEEEEEEEEE<3

    1 decennium geleden
  • Maskquirade

    Aaaw leuk SHINee is zo geweldig vooral hun single replay xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen