Het oproepen van geesten kan geen kwaad, toch?
In ieder geval, dat dachten deze vier meiden.
Maar als zich steeds meer rare gebeurtenissen plaatsvinden, wordt het toch wel eng..

btw:vanaf 14 jaar.

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
#1 490 374 1 decennium geleden
#2 202 425 1 decennium geleden
#3 304 222 1 decennium geleden
#4 279 413 1 decennium geleden
#5 369 263 1 decennium geleden
#6 258 240 1 decennium geleden
#7 248 465 1 decennium geleden
#8 485 244 1 decennium geleden
#9 542 228 1 decennium geleden
#10 307 239 1 decennium geleden
#11 535 258 1 decennium geleden
#12 166 262 1 decennium geleden
#13 164 210 1 decennium geleden
#14 156 237 1 decennium geleden
#15 226 247 1 decennium geleden
#16 243 236 1 decennium geleden
#17 270 214 1 decennium geleden
#18 564 295 1 decennium geleden
#19 168 204 1 decennium geleden
#20 het begin van alles. 396 266 1 decennium geleden
even lezen 29 210 1 decennium geleden
#21 473 217 1 decennium geleden
Mededeling 63 203 1 decennium geleden

Reageer (6)

  • MOOOOOS

    dit lijkt me dus zo eng he xd

    1 decennium geleden
  • xMANG0x

    tuurlijk;)

    1 decennium geleden
  • xXiCeCReaMXx

    Ik ben 13..
    Ook goed??

    1 decennium geleden
  • takiwatanga

    Wow... Heftug!! Ik heb gelezen, ik wil graag verder lezen <33

    1 decennium geleden
  • Prisjexx

    WE WANT MORE!!
    WE WANT MORE!!
    WE WANT MORE!!

    het is echt goed

    I (H) This story!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen