• .. 3 maanden vakantie heb en me na 2 dagen al dood verveel zoek ik leesvoer. Ik lees o.a. :
    - Tokio Hotel
    - Glee
    - Big Time Rush

    Andere verhalen mogen ook, het liefst geen Harry potter of twilight. Verhalen over onbekende mensen lees ik ook niet. :3
    Natuurlijk moet het abn geschreven zijn en het aantal hoofdstukken maakt niets uit.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 15:12 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    The Story Of Us (Glee Story)
    en deze
    You are the reason why I believe in love - Darren Criss(ben met deze net begonnen)


    Nothing happens until you make it happen

    Deze
    en het vervolg op die hierboven
    Deze is ook leuk
    Ook daarop, het vervolg
    Ook leuk

    zo, weer even een voorraadje :Y)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    3 maanden ? Nu al?
    Man die Nederlanders zal ik nooit begrijpen, is het gewoon niet beter als je gewoon vakantie hebt van 1 Juli tot 31 Augustus zoals iedereen..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    3 maanden ? Nu al?
    Man die Nederlanders zal ik nooit begrijpen, is het gewoon niet beter als je gewoon vakantie hebt van 1 Juli tot 31 Augustus zoals iedereen..

    Er zijn mensen met eindexamens, ik heb ook al vakantie..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    (...)
    Er zijn mensen met eindexamens, ik heb ook al vakantie..

    Ja maar iedereen kan toch beter van 1 Juli tot en met 31 Augustus vakantie hebben, want stel je hebt familie in een andere stad enzo en die hebben nog school..
    Dom systeem..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    (...)
    Ja maar iedereen kan toch beter van 1 Juli tot en met 31 Augustus vakantie hebben, want stel je hebt familie in een andere stad enzo en die hebben nog school..
    Dom systeem..

    Dat heeft toch niks met familie te maken?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kijk even op mn profiel n.n
    Naar Left en She's a Rebel. Die ben ik nu aan het herschrijven op foutjes. En This isn't real staat op pauze.
    Het zijn alletwee TH verhalen n.n


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    It all began with a simple obsession..
    Aah!” Een schreeuw weerklonk net iets naast mijn paskamer en plotseling viel er iemand onaangekondigd door de gordijnen mijn pashokje binnen. Verschrikt sprong ik achteruit. Net toen ik deze persoon wilde gaan vertellen dat het onbeschoft was om zomaar iemands pashokje binnen te vallen, keek hij op. Ik zweer je dat mijn hart op dat moment bijna uit mijn borstkas sprong. Het gezicht, die prachtige ogen die me aankeken, behoorden toe aan Harry Styles. Dé Harry Styles van One Direction.


    Josca©


    JDN.