• Ik moet dit gewoon even kwijt. Dus weer eens lekker een zeiktopic x]

    Ik moet samen met 2 andere mensen een presentatie maken voor geschiedenis. Esmee die zegt dat ze pfeiffer heeft, maar dat duurt nu al 2/3 jaar. We zaten zo bij geschiedenis voorbereidingen te doen voor de presentatie. Esmee zegt dat ze zij de powerpoint af wil maken. Maar haar computer die gaat nogal heel vaak kapot. Dus Chaïma en ik vragen of dat wel lukt. Esmee antwoord daarop dat het helemaal goed komt. Nu hebben we woensdag de presentatie. Ik sms haar, omdat ze niet op school was, of de presentatie al af was. Krijg ik vandaag een mail terug.


    Oke.... Ik heb me ingehouden maar ik ben het nu zat.
    Toen ik thuis was hoorde ik dat het internet en m'n pc het weer deed. Ookal zou ik normaal moeten slapen ging ik met mijn vermoeide hoofd toch aan de powerpoint. ik dacht redden we makkelijk 15 dia's. Ik had al een gedeelte af gekregen bij me tante. De tekst van julie er ingezet en de gevolgen van mij. echter kon ik met jouw tekst wat je even snel binnen 5 minuutjes in elkaar hebt geknipt en geplakt amper een dia vullen. met die van chaima ook. Komen we er nog steeds 12 tekort. Ik had jullie ook kunnen bellen en vragen of jullie nog grote stukken tekst wilden schrijven. Maar dan ben ik weer eens lief om te zeggen ach... Laat ik die 12 teksten maar schrijven en de teksten van jullie uitbreiden. Zij moeten voor ak en na leren. Ik houd wel rekening met ze. en ik kan me geen onvoldoende permitteren met geschiedenis. Ik heb van half 3 tor half 10 teksten zitten te schrijven en aan die powerpoint gewerkt en hij is verdomme nog niet af. Ik ben iemand van mijn woord ik zou het opsturen. Oja en ook nog een ak pw en na pw leren Dus ik zet mijn wekker om half 5 s'ochtends om nog snel te leren en die powerpoint af te maken.
    Ik ben van de vermoeidheid in slaap gevallen en werd wakker met stressvlekken en rode ogen
    Geen energie meer over en nog zei ik tegen mijn ouders ik ga naar school en een 1 halen voor die toetsen anders vind ik het lullig voor de rest dat ik weer uitstel krijg. Enig idee hoe erg ik hier mee zit de laatste tijd. Je doet zo je best maar je lichaam werkt niet mee en dan nog krijg je snauwerige reacties over je heen van goh weer wat inhalen, of goh wat interesant. En word je genegeerd. En dan kom jij me nog is vertellen dat ik die powerpoint best af had kunnen maken terwijl jij er niet erg veel aan gedaan hebt. Ik denk nu aan me zelf. Dat werd eens tijd want al die tijd zat ik er over in hoe ik julie het best kon pleasen. Dat eeuwige gezeik over moet je nu niet eens langer op school blijven. Weer wat inhalen. Dat maak ik zelf wel uit. Dus nu ga ik lekker slapen. Die rust heb ik verdiend. De powerpoint word gestuurd zodra ik weer een beetje energie over heb om aan madams wensen te voldoen. misschien morgen. in ieder geval ruim vóór de presenaties.

    je zal me nu vast wel haten, maar dit was gewoon de druppel. ik ben al weken oververmoeid en dit zit me al bijna een jaar dwars.
    ik zat mezelf van binnen optevreten. en het werd me teveel. tijd dat ik het een keer zeg.

    je hoeft je nu niet alleen aangevallen te voelen, dit is niet alleen voor jou bedoeld.


    En dan stuur ik dit terug:

    Oke eerst even over mijn tekst. Het klinkt alsof jij het weer eens niet goed genoeg vind. Ik heb NIET gekopieerd en geplakt. Ik hb het in mijn eigen woorden getypt. En dat waren echt geen 5 minuten, maar zeker wel het merendeel van het lesuur. En dan jij was er ook zo mee klaar, dus dan moet je niet fitten op mijn tekst. En inderdaad, dat is wat iemand normaal zou doen. Bellen of ze de tekst langer hadden kunnen maken. Had dat gewoon gedaan --'' Als we dan toch moeten leren kunnen we er net zo goed die tekst nog bij hebben.
    En dan over die powerpoint. Wij zaten te discusieren over wie het zou maken. En dan stel jij voor om het te doen. Wij vragen nog of dat lukt. Jij zegt ja. Dus wij denken dat dat wel goed zou komen. Maar nee. En dan stellen Chaïma en ik voor om het af te maken. Dan zeg jij dat het wel lukt, dus wat zit je dan nog te zeiken over dat het te veel is! Jij hebt zelf gezecht dat JIJ het af wil maken. Dus dan moet je ook niet nog eens gaan zeiken dat ik er niet veel aan heb gedaan. Want wat je daarover hebt gezecht is overdreven. Laat dan gewoon mij of Chaïma die powerpoint afmaken. Geen gezeik meer. En sturen ruim voor de presentatie.... We hebben die al woensdag.
    Sinds wanneer zitten wij te snauwen over dat je wéér wat in moet halen. Wij weten heus wel dat je dat moet. Je hebt lessen gemist, dus dan is het logisch dat je toetsen moet inhalen. En dan je moe bent en moet slapen. Ok best. Wat maakt het uit.

    Nu ga ik eens heel eerlijk zijn. Dat eeuwige gesnauw komt omdat de andere zich soms vreselijk aan jou irriteren, omdat je soms van die vreselijk irritante vragen stelt, die ons NIET interesseren, dus zoek dat dan lekker op internet of zo! Dit is de waarheid. Jij zal mij nu vast ook wel een trut vinden. Oke best, mag je vinden. Maar dan hoef je niet meer bij mij te komen, en ik niet meer naar jou.
    Ja. Ik ben nu VRESELIJK pissed off.
    En als dit niet alleen voor mij is. Waarom in godsnaam stuur je dit alleen naar mij!?


    Sorry voor dit gezellige gezeik ;x

    Maak mij weer blij D:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 19:18 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Eerlijk gezegd kan ik me ook wel een beetje in haar verhaal vinden. Ik zou ook gestrest worden als ik 2 toetsen had en een powerpoint moest maken waarbij nog veel van de tekst moest worden aangepast. Natuurlijk is het zij die zelf heeft gezegt, laat mij het doen, laat mij die powerpoint maar maken. Maar dat doe ik (bv.) ookal snel omdat het cijfer deels afhangt van je presentatie, en dan heb je dat deel zelf in de hand. Vooral als je een goed cijfer wilt halen en je zeker wilt zijn van een goed cijfer zou ik ookal snel die verantwoordelijkheid op me nemen.
    Ik weet niet hoe het is om Pfeiffer te hebben, maar ik weet dat die mensen hun rust nodig hebben. Misschien heeft ze zich idd te veel op haar hals gehaald en heeft ze in een vlaag van woede deze mail gestuurt.

    Ik kan me ook wel in jou verhaal vinden. Als iemand zegt dat je iets niet goed hebt gedaan terwijl je daar veel tijd hebt ingestoken is dat makkelijk gezegt klote, je word snel boos omdat ze je van iets beschuldig wat (waarschijnlijk) niet waar is.

    Maar ruzie maken over zoiets is eigenlijk heel erg zinloos. Het gebeurd bij mij ook vaak als ik in groepjes moet werken, maar achteraf zie je dan altijd dat al die ruzie voor niks is geweest en de presentatie toch een goed cijfer op zal leveren.


    Ik wil je hiermee niet bozer maken dan je al bent, maar zo het verhaal te lezen is dit mijn persoonlijke mening. En ik kan eerlijk gezegt niet alleen zeggen 'jij hebt gelijk'

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 19:32 ]

    awakening schreef:
    Eerlijk gezegd kan ik me ook wel een beetje in haar verhaal vinden. Ik zou ook gestrest worden als ik 2 toetsen had en een powerpoint moest maken waarbij nog veel van de tekst moest worden aangepast. Natuurlijk is het zij die zelf heeft gezegt, laat mij het doen, laat mij die powerpoint maar maken. Maar dat doe ik (bv.) ookal snel omdat het cijfer deels afhangt van je presentatie, en dan heb je dat deel zelf in de hand. Vooral als je een goed cijfer wilt halen en je zeker wilt zijn van een goed cijfer zou ik ookal snel die verantwoordelijkheid op me nemen.
    Ik weet niet hoe het is om Pfeiffer te hebben, maar ik weet dat die mensen hun rust nodig hebben. Misschien heeft ze zich idd te veel op haar hals gehaald en heeft ze in een vlaag van woede deze mail gestuurt.

    Ik kan me ook wel in jou verhaal vinden. Als iemand zegt dat je iets niet goed hebt gedaan terwijl je daar veel tijd hebt ingestoken is dat makkelijk gezegt klote, je word snel boos omdat ze je van iets beschuldig wat (waarschijnlijk) niet waar is.

    Maar ruzie maken over zoiets is eigenlijk heel erg zinloos. Het gebeurd bij mij ook vaak als ik in groepjes moet werken, maar achteraf zie je dan altijd dat al die ruzie voor niks is geweest en de presentatie toch een goed cijfer op zal leveren.

    Ik vind dat je helemaal gelijk heb.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.