• Wil ik nog allemaal dingen gedaan hebben, die leuk/de moeite waard zijn ofzo :'D
    Ik ben 27 oktober jarig, dus het moet wel voor die tijd haalbaar zijn.
    Noem maar wat dingen, dan kijk ik of ik het de moeite waard vind om op mijn lijstje te zetten. (nerd)

    - Christa aanbidden.
    - Christa nog een keer zien.
    - Leuke films in de bios kijken.
    - De onderbroek van de jongen die geen broek meer heeft naar beneden trekken.
    - Tot de 50 komen met mijn story.
    - Een film kijken met Naomy.
    - Een regenboogtaart maken.
    - Van Sarita houden.
    - De story van vanity lezen.
    - Lees 16 boeken!
    - Doe per dag: 16x keer opdrukken, 16x sit ups en 16 keer beenoefeningen.
    - Vraag 16 keer aan je ouders of je een auto mag krijgen voor je 16e verjaardag.
    - Print 16 keer een foto van Sander uit, en deel het uit aan de mensen in je omgeving 8D
    - Zeg elke dag 16 keer: Ik ben geweldig.
    - Sander 's nachts niet tegen komen.
    - Naomy laten zingen.
    - Met de firma KrullNiek naar Amsterdam.
    - Van mezelf leren houden.
    - Samen met Marleen op kamers gaan.
    - Samen met Marleen een kamer maken in ons huis met 500 dwerghamsters.
    - Samen met Marleen Krull ontvoeren en haar in de kamer bij de dwerghamsters zetten!
    - Samen met Marleen een milkshake drinken.
    - Iets leuks doen met Marleen in de zomer.
    - Marleen überhaupt een keer zien.
    -Hallo tegen Chiara 'moi' zeggen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 19:55 ]

    Uhm...
    - Christa aanbidden
    - Mij nog een keer zien misschien?
    - Leuke films in de bios kijken
    - De onderbroek van de jongen die geen broek meer heeft naar beneden trekken
    - Tot de 40/50 komen met je story? (:

    en verder ga ik nog nadenken!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een regenboogtaart gemaakt hebben :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Een regenboogtaart gemaakt hebben :Y)

    Hoe doe je dat? (cat)

    Eh,
    Met mij samen spooked kijken, die documentaire? Of een andere griezelfilm.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    BR0WNIE schreef:
    (...)
    Hoe doe je dat? (cat)


    6 verschillende lagen maken, elk met een kleur van de regenboog. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 0:38 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    van mij houden -wbw


    "Ignite, my love. Ignite."

    Relapse schreef:
    de story van Vanity gelezen hebben natuurlijk (:

    Die lees ik al ;D

    gek doen op een feestje



    Pink fluffy unicorns dancing on rainbows in het openbaar zingen:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    BR0WNIE schreef:
    (...)
    Die lees ik al ;D


    Dan zit je goed voor je 16 bent _O_

    GeerGeweer schreef:


    Pink fluffy unicorns dancing on rainbows in het openbaar zingen:Y)


    What the fuck did i just watch.

    -16 naaktmodellen fotograferen met je nieuwe camera ;o
    -... ipv 16 glazen bier drinken achter mekaar, 16 glazen cola achter mekaar drinken. (bier mag je op je verjaardag pas :Y))
    -een loterij op quizlet waar je 16 cadeautjes onder quizletters verloot.
    -op de dag voordat je jarig bent ga je naar de stad in je buurt, en ga je net zolang zingen totdat je 16 euro gedoneerd hebt gekregen van mensen die langsliepen. Het is toegestaan om een radio voor achtergrondmuziek mee te nemen :Y)
    -Op de dag voor je verjaardag ga je tegen 16 mensen zeggen dat ze je op je verjaardag 16 euro moeten geven, anders leven ze niet meer.
    -Geef aan 16 personen, 16 euro.
    -Elke dag tot je verjaardag 16 minuten naar een seks-film kijken, zodat je weet wat je moet doen op je 16e verjaardag.
    -Je 16 duurste kledingstukken doneren aan arme kinderen op straat in Rotterdam. Als je teveel moeite moet doen om ze te vinden, geef ze dan aan het leger des heils.
    -Koop 16 condooms, en geef die aan je vriendje.
    -Koop een gebouw van 16 verdiepingen. (als je te blut bent, mag huren ook.) *Bedacht door Courtesan*
    -Voer 16 broden aan 16 eenden.
    -Zeg 16 keer: 'supercalifragilisticexpialidocious' *Bedacht door Courtesan*
    -Maak om 23.59 s'nachts voor je verjaardag 16 keer achter mekaar het topic aan: Ik ben morgen jarig!
    -Bak een keer 16 cakes, en deel die uit in de stad.
    -Ga 1 keer per week totdat je jarig bent, 16 knuffels uitdelen in de stad.
    -Lees 16 boeken!
    -Doe per dag: 16x keer opdrukken, 16x sit ups en 16 keer beenoefeningen.
    -Maak 16 naaktfoto's van jezelf en zet die op het internet (oké, niet grappig (cat)
    -Vraag 16 keer aan je ouders of je een auto mag krijgen voor je 16e verjaardag.
    -16 brieven sturen naar 16 artiesten waar je gek op bent om te vragen voor een handtekening.
    -Verkracht op 1 dag, 16 keer dezelfde kat. *bedacht door Courtesan
    -Krijg 16 waarschuwingen op Quizlet. En als je wilt, zelfs 16 bans *bedacht door Courtesan
    -beklim 16 keer de Mount Everest. (om de afdaling te besparen zodat het sneller gaat, mag je er van af springen)
    -Gooi 16 pennen naar je strengste leraar, en geef de schuld aan mij :Y)
    -Schop 16 keer tegen een politieman aan, en geef de schuld aan mij :Y)
    -Stuur 16 verjaardagskaarten aan jezelf met een persoonlijke tekst.

    -Geef me 16 knuffels aan mij en Courtesan omdat we zulke goede ideeën hebben =3
    -Geef 16 Euro aan mij en Courtesan Dan kunnen we mekaar een keer gratis treffen =3 (be a sponsor!!)
    -Zeg 16 keer: Sander is geweldig!
    -Print 16 keer een foto van me uit, en deel het uit aan de mensen in je omgeving 8D

    En nu nog wat voor je zelfbeeld:
    -zeg elke dag 16 keer: Ik ben geweldig.
    -zeg elke dag 16 keer: Ik ben supergeweldig.
    -Ga elke dag 16 minuten voor de spiegel staan en vragen: wie is het mooiste van het land?

    En wat je nu moet doen!:
    16 keer mij quoten en zeggen dat ik geweldig ben dat ik zoveel moeite heb gedaan om je geweldige ideeën te geven :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    -16 naaktmodellen fotograferen met je nieuwe camera ;o
    -... ipv 16 glazen bier drinken achter mekaar, 16 glazen cola achter mekaar drinken. (bier mag je op je verjaardag pas :Y))
    -een loterij op quizlet waar je 16 cadeautjes onder quizletters verloot.
    -op de dag voordat je jarig bent ga je naar de stad in je buurt, en ga je net zolang zingen totdat je 16 euro gedoneerd hebt gekregen van mensen die langsliepen. Het is toegestaan om een radio voor achtergrondmuziek mee te nemen :Y)
    -Op de dag voor je verjaardag ga je tegen 16 mensen zeggen dat ze je op je verjaardag 16 euro moeten geven, anders leven ze niet meer.
    -Geef aan 16 personen, 16 euro.
    -Elke dag tot je verjaardag 16 minuten naar een seks-film kijken, zodat je weet wat je moet doen op je 16e verjaardag.
    -Je 16 duurste kledingstukken doneren aan arme kinderen op straat in Rotterdam. Als je teveel moeite moet doen om ze te vinden, geef ze dan aan het leger des heils.
    -Koop 16 condooms, en geef die aan je vriendje.
    -Koop een gebouw van 16 verdiepingen. (als je te blut bent, mag huren ook.) *Bedacht door Courtesan*
    -Voer 16 broden aan 16 eenden.
    -Zeg 16 keer: 'supercalifragilisticexpialidocious' *Bedacht door Courtesan*
    -Maak om 23.59 s'nachts voor je verjaardag 16 keer achter mekaar het topic aan: Ik ben morgen jarig!
    -Bak een keer 16 cakes, en deel die uit in de stad.
    -Ga 1 keer per week totdat je jarig bent, 16 knuffels uitdelen in de stad.
    -Lees 16 boeken!
    -Doe per dag: 16x keer opdrukken, 16x sit ups en 16 keer beenoefeningen.
    -Maak 16 naaktfoto's van jezelf en zet die op het internet (oké, niet grappig (cat)
    -Vraag 16 keer aan je ouders of je een auto mag krijgen voor je 16e verjaardag.
    -16 brieven sturen naar 16 artiesten waar je gek op bent om te vragen voor een handtekening.
    -Verkracht op 1 dag, 16 keer dezelfde kat. *bedacht door Courtesan
    -Krijg 16 waarschuwingen op Quizlet. En als je wilt, zelfs 16 bans *bedacht door Courtesan
    -beklim 16 keer de Mount Everest. (om de afdaling te besparen zodat het sneller gaat, mag je er van af springen)
    -Gooi 16 pennen naar je strengste leraar, en geef de schuld aan mij :Y)
    -Schop 16 keer tegen een politieman aan, en geef de schuld aan mij :Y)
    -Stuur 16 verjaardagskaarten aan jezelf met een persoonlijke tekst.

    -Geef me 16 knuffels aan mij en Courtesan omdat we zulke goede ideeën hebben =3
    -Geef 16 Euro aan mij en Courtesan Dan kunnen we mekaar een keer gratis treffen =3 (be a sponsor!!)
    -Zeg 16 keer: Sander is geweldig!
    -Print 16 keer een foto van me uit, en deel het uit aan de mensen in je omgeving 8D

    En nu nog wat voor je zelfbeeld:
    -zeg elke dag 16 keer: Ik ben geweldig.
    -zeg elke dag 16 keer: Ik ben supergeweldig.
    -Ga elke dag 16 minuten voor de spiegel staan en vragen: wie is het mooiste van het land?

    En wat je nu moet doen!:
    16 keer mij quoten en zeggen dat ik geweldig ben dat ik zoveel moeite heb gedaan om je geweldige ideeën te geven :Y)


    Sander.. je bent geweldig! Maar ik wil mijn 16e verjaardag graag niet met 100 euro schuld/dakloos/in de gevangenis doorbrengen, dus ik zal niet al je tips uitvoeren. (cat)

    BR0WNIE schreef:
    (...)

    Sander.. je bent geweldig! Maar ik wil mijn 16e verjaardag graag niet met 100 euro schuld/dakloos/in de gevangenis doorbrengen, dus ik zal niet al je tips uitvoeren. (cat)


    Hij is geweldig, maar heeft mijn woorden gigantisch verdraait met dat van de kat! Want ik zei dat mijn ene kat de ander al minstens 16x verkracht had vandaag -en het zijn beide mannetjes- en hij maakte er van dat jij dat moest doen -wat er in zijn hoofd om gaat met die vieze fantasietjes weet ik ook niet(cat)-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.